Servicemindet medarbejder til hjælpemiddeldepot i Herlev Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du hænderne godt skruet på, og ikke bange for at løse forskellige typer af opgaver, så har Herlev kommunes Hjælpemiddeldepotet en ledig stilling til besættelse snarest muligt.

 

Om os

Hjælpemiddeldepotet er en del af Herlev Kommunes Hjælpemiddelafdeling og er organisatorisk placeret i Center for Sundhed og Voksne. Hjælpemiddelafdelingen består af:  1 teamleder, 1 faglig koordinator, 7 sagsbehandlende terapeuter, 3 administrative sagsbehandlere, 1 administrative medarbejder, samt 3 depotmedarbejdere.

Hjælpemiddelafdeling omfatter lovpligtige ydelser til sårbare ældre og handicappede, som har behov for støtte i form af hjælpemidler for, at kunne opretholde et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt.

Hjælpemiddeldepotet leverer hjælpemidler til hjemmeplejeleverandører og plejecentrene, samt borgere i eget hjem, og foretager mindre boligændringer, samt opsætte og nedtage nødkald. Reparationer, vedligehold og tilpasninger af hjælpemidler foregår på depotets værksted.

Returnerede hjælpemidler vaskes på depotets eget vaskeri efter infektionshygiejniske retningslinjer og klargøres derefter til genudlån. Medarbejderne på hjælpemiddeldepotet bidrager desuden til den fælles læring i Hjælpemiddelafdelingen.

 

Vi tilbyder

Vi tilbyder en spændende stilling, som veksler mellem opgaver på depotet, relateret til klargøringsprocessen forud for udlån, samt levering og afhentning af hjælpemidler. Ved behov vil du skulle bistå med rengøring af hjælpemidler, eftersyn af hjælpemidler, etablering af boligændringer mv. Den daglige planlægning og prioritering af opgaver skal ske i tæt samarbejde med øvrige kollegaer på depotet.

Det er en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og hvor det fælles ansvar for kerneopgaven vægtes højt. Arbejdet indebærer en stor grad af planlægning, samarbejde og koordinering såvel internt, som med borgere og pårørende og samarbejdspartnere på tværs af organisationen. Det er derfor vigtigt for os, at en ny kollega er servicemindet og udviser ansvarlighed, imødekommenhed og samarbejdsvilje, da det er et bærende fundamentet i samarbejdet med borgere, såvel som forskellige faglige samarbejdspartnere.

Du vil få imødekommende og engagerede kollegaer med godt humør og samhørighed, som vægter det fælles opgaveløft og trivsel højt.

 

Dine vigtigste opgaver 

  • Pluk og pakning af ordrer
  • Levering og afhentning af hjælpemidler
  • Foretage justeringen og klargøring af hjælpemidlet før levering
  • Fejlfinde og foretage små reparationer
  • Vejlede og instruere i brugen af hjælpemidler til borger, pårørende og plejepersonale når hjælpemidlet udleveres
  • Ajourføring af leverancer og kørsler i elektronisk lagerstyringssystem
  • Løse ad-hoc opgaver relateret til hjælpemiddelforsyningen

 

Kvalifikationer

Du har erfaring som chauffør og gerne erfaring med kørselslogistik. Du skal have hænderne skruet rigtigt på og have tekniske snilde. Det er en fordel hvis du allerede har erfaring med tekniske hjælpemidler. Det er desuden et plus, hvis du har praktiks erfaring i arbejdet omkring ældre og handicappede borgere og/eller i samarbejdet med plejepersonale, terapeuter m.v. 

  • Du skal være fleksibel i forhold til at løse alle typer af opgaver på Hjælpemiddeldepotet
  • Du kan bevare overblikket i en travl hverdag og er proaktivt i opgaveløsningen
  • Du har godt humør, er imødekommende og har en positiv tilgang til team i udvikling
  • Gode danskkundskaber, både skriftligt og mundtligt
  • Du er fleksibel, omstillingsparat og evner at strukturere egne opgaver, samtidig med at det falder dig naturligt at hjælpe dine kollegaer med at nå i mål med opgaverne
  • Du formår at bidrage positivt til arbejdsfællesskabet og går proaktivt til arbejdsopgaver
  • Du sætter borgeren i centrum og er medskaber i værdi for borgerne og samarbejdspartnere
  • Du har god fysik og ikke bange for at bruge hænderne
  • Du har stor ordenssans, og evner at sætte ting i system
  • IT-færdigheder på brugerniveau. Det er en fordel at have kendskab til KMD NEXUS Sundhedslogistik. Der tilbydes oplæring i systemet ved ansættelse
  • Kørekort, kat. B

 

Løn og ansættelsesvilkår

Løn i henhold til overenskomst. Der skal indhentes reference og straffeattest ved ansættelse.

 

Praktiske informationer

Arbejdspladsen er placeret på Sortemosevej 1B, 2730 Herlev. 

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugl. til besættelse hurtigst muligt eller senest 1. marts 2024. Ansøgningsfrist torsdag d. 18. januar 2024 kl. 12.00. 

Ansættelsessamtaler forventes at finde sted den 22. og 23. januar 2024.

 

For yderligere information

Teknisk servicemedarbejder Carsten Løber på tlf. 5139 4222. Teamleder Stina Mollerup tlf. 4452 6266 eller på mail Hjm-depot@herlev.dk 

 

 

 

Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.

I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores ydelser også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Herlev Kommune, Sortemosevej, 1B, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5960008

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet