BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at være en del af en spændende virksomhed i rivende udvikling, hvor du skal rådgive og facilitere vigtige tolkeløsninger? Trives du i et arbejdsmiljø præget af højt tempo? Så læs med her!
Vi søger lige nu to rådgivende koordinatorer, der vil blive en del af et hurtigt voksende og fagspecialiseret oversættelses- og tolkebureau, hvor høj kvalitet og troværdighed er kendetegnet. Du vil være med til at sikre tryghed og den bedste kvalitet for kunder i den offentlige og private sektor. Deres kundekreds består af over 60 kommuner, andre offentlige institutioner i hele landet, Røde Kors, asylcentre og andre organisationer samt erhvervs- og privatkunder.
Om stillingen:
Som rådgivende koordinator skal du yde faglig rådgivning til kunder om de bedste tolkeløsninger samt sikre, at der er en kompetent tolk tilknyttet hver enkelt af bestillingerne. Desuden vil du have ansvar for at sikre kundetilfredshed ved at yde løbende opfølgning. Som rådgivende koordinator får du en stor berøringsflade både telefonisk og skriftligt. Jobbet indeholder stor koordination, tæt kontakt med tolke og god dialog med kunder.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte to centrale hovedopgaver:
- Sikre, at tolkeopgaver bliver bemandet samt facilitere et fagligt match.
- Skriftlig og mundtlig dialog med kunder og tolke.Detta söker vi:For at opnå succes i denne rolle er det vigtigt, at du formår at forstå unikke kundebehov og aktivt skaber skræddersyede løsninger ved at kombinere faglig ekspertise og indgående kendskab til forskellige produkter. Du skal desuden være ansvarsfuld og have modet til at udforske nye tilgange for at sikre, at opgaven håndteres på en relevant måde.
Derudover skal du kunne se dig selv i følgende:
- Du har relevant erhvervserfaring inden for koordinering eller evt. logistik.
- Det er en fordel, hvis du har erfaring eller kendskab fra oversættelses- og tolkebranchen.
- Det er en fordel med en uddannelse inden for lingvistik, retorik eller kommunikation.
- Du har stærke kommunikative evner både på skrift og i tale og evner at argumentere for dit budskab.
- Du kan arbejde analytisk og er god til at eksekvere og kan sikre fremdrift, herunder selvstændigt planlægge dit arbejde.
Vi leder efter dig, der er god til at opbygge og skabe relationer, da du kommer til at have en bred kontaktflade i organisationen. Derfor skal du også kunne samarbejde med kollegaer i hele virksomheden og rumme forskellighederne.
Praktiske detaljer og rekrutteringsforløbet:
Opstart: Hurtigst muligt
Lokation: Herlev
Stilling: Fuldtid - det kan også være muligt for deltid ved rette match.
Løn: Efter kvalifikationer
Rekrutteringsprocessen håndteres af StudentConsulting, og vi opfordrer dig til at sende en motiveret ansøgning samt CV via stillingsopslaget på vores hjemmeside. Opstart er snarest muligt, og vi indkalder løbende kvalificerede kandidater til samtale.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringsansvarlige, Monika Thomsen på Monika.thomsen@studentconsulting.com og Trine Johansen på trine.johansen@studentconsulting.com.
Lyder det som noget for dig? Så ser vi frem til at modtage din ansøgning!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
StudentConsulting, Frederiksborggade, 1360 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5977273