Kvalitetschef

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kvalitetschef til velfærdsvirksomhed

Team Olivias ambition er at være ”bedst til at blive bedre” ved kontinuerligt at have fokus på at sikre og videreudvikle kvalitetsarbejdet, og høj kvalitet i alle vores ydelser er en af vores vigtigste værdier overhovedet.

Vi leder efter en ny kollega, der både har stor erfaring med og passion for kvalitetsarbejde, og som vil være ansvarlig for fortsat at udvikle, ensarte og drive Team Olivias tilgang til kvalitet og arbejdsmiljø på tværs af vores markedsområder og selskaber. Målet er altid, at have høj kvalitet med borgeren som omdrejningspunkt

Team Olivia Danmark er en af landets største private leverandører af velfærdsydelser inden for personlig assistance, specialskoler og opholdssteder samt hjemmepleje. Vi er flere end 2000 ansatte i Danmark, og er desuden del af en nordisk koncern, Team Olivia, med tilsammen ca 12.000 ansatte i Sverige, Norge og Danmark. Vi arbejder hver dag på at bidrage til et rigere liv for flere. Vores arbejdsredskaber er kvalitet, viden og dedikation - og du skal kunne se det vigtige og værdifulde i denne sag.

Stillingen som Kvalitetschef

I tæt samarbejde med de ansvarlige direktører, chefer og kvalitetsambassadører i de enkelte markedsområder og selskaber, er det dit primære ansvar at lede, strukturere, organisere og udvikle kvalitetsarbejdet i Danmark, og sikre at vi efterlever både myndigheders og egne krav til kvalitet.

Herudover vil du fungere som forperson for arbejdsmiljøorganisationen og støtte selskaberne i udvikling af denne. Arbejdsmiljødelen vil udgøre en mindre del af rollen svarende til en fjerdedel af din arbejdsdag.

Dine opgaver kommer til at spænde vidt inden for området kvalitet og arbejdsmiljø, og vil blandt andet omfatte at:

  • fortsætte opbygningen af en struktur for og organisering af kvalitetsarbejdet på tværs af markedsområder og selskaber i Danmark.
  • udvikle og implementere processer for arbejdet med løbende forbedringer.
  • drive det formelle kvalitetsarbejde i forhold til myndighedskrav.
  • gennemføre interne audits til kontrol af både formel kvalitet og oplevet kvalitet.
  • følge op på kvalitetsplaner og mål.
  • optimere og ensarte processer og arbejdsgange på tværs af selskaberne, som sikrer fastholdelse og udvikling af vores kvalitet med borgerne og kunderne i centrum.
  • implementere et kvalitetssikringssystem, enten helt nyt eller integration med vores øvrige systemer, der sikrer struktureret kvalitetsarbejde og data.
  • udvikle, gennemføre og følge op på borger- og kundetilfredshed.
  • rådgive og være sparringspartner på kvalitetsområdet.
  • sikre et sikkert og sundt arbejdsmiljø for alle medarbejderne, der altid er i overensstemmelse med lovgivningen på området.
Da vi har været så heldige at vores tidligere kvalitetschef har takket ja til en intern jobmulighed, er kvalitet og arbejdsmiljø rykket sammen med HR og kommunikation under koncernfunktionen ‘HR’. Du vil indgå i et dedikeret team, som i dag består af vores kommunikationsansvarlige, fire HR-konsulenter, en studentermedhjælper samt direktøren for HR, som du ligeledes vil referere til.

Din faglige profil:

I denne rolle er det vigtigt, at du har solid erfaring som kvalitetskonsulent eller kvalitetschef i en større organisation og mestrer opbygning af kvalitetssystemer på tværs af organisationer samt har viden om forskellige metoder, modeller og tilgange til kvalitetsarbejdet. Da du ligeledes er overordnet ansvarlig for arbejdsmiljøarbejdet, er det en fordel med erfaring inden for området.

Det er ikke et krav, at du har brancheerfaring, men det vil være en fordel med erfaring fra velfærdsbranchen, sundhedsbranchen eller lignende.

Det er en forudsætning, at du taler og skriver dansk samt kan begå dig i en skandinavisk organisation.

Din personlige profil:

Det er væsentligt, at du som person har en velstruktureret arbejdsform og kan overskue sammenhænge og processer på tværs af en kompleks organisation med flere forskellige markedsområder og selskaber.

Derudover er det vigtigt at du:

  • er åben og har et smittende engagement.
  • er en stærk kommunikatør, som kan formidle og undervise på alle niveauer.
  • er i stand til at drive forandringer samt involvere og engagere andre.
  • har en åben tilgang til mange forskellige typer af samarbejdspartnere både internt og eksternt.
Hvad tilbyder vi?

  • Høj grad af indflydelse på arbejdet med kvalitet både i Danmark og i samarbejde ledelsen
  • Et alsidigt job, der dækker over forskellige markedsområder i en kompleks organisation bestående af flere selskaber
  • Fleksibelt arbejdsmiljø hvor arbejdsstedet er Herlev og hvis det ønskes 2 dage hjemmefra
  • Udviklingsmuligheder i en kompleks organisation, hvor kvalitet er et vigtigt omdrejningspunkt
  • En attraktiv pension- og sundhedssikring.
Lønvilkår aftales individuelt baseret på nuværende erfaring.

Interesseret?
Send os en kort og motiveret ansøgning samt CV inden den 31. marts 2024.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-Direktør Jonas Tradsborg på telefon +45 61 10 19 25 .

Vi har samtaler løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

OLIVIA DANMARK A/S, Hørkær , 2., 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6014092

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet