BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en af drivkræfterne bag den grønne omstilling i Region Hovedstaden?
I CEJ Logistik, Enhed for Transport og Flådestyring, er et af vores strategiske indsatsområder den grønne omstilling af regionens køretøjer.
Over de sidste fem år har enheden været ansvarlig for en større transportoptimering på tværs af regionen og samtidigt har vi omstillet vores egen flåde til grønne køretøjer. Vi kan derfor i dag stolt sige, at mere end 50% af Region Hovedstadens flåde nu er CO2 neutral.
Vi søger en ny kollega, der gennem tæt dialog med vores kunder (hospitalerne) skal drive den grønne omstilling videre ved at udbrede kendskabet til CEJ Logistik og finde egnede grønne løsninger for de sidste 150-200 af regionens lette køretøjer. Dertil kommer en række spændende opgaver i den daglige drift, der alle bidrager til den fælles opgaveløsning inden for flådestyring og kvalitetssikring.
Om jobbet
Bliv en del af et engageret team, der er dedikeret til at forbedre Region Hovedstadens transport og logistikprocesser. Stillingen er placeret i vores flådestyringsafdeling, der har til formål at sikre stabil drift af vores køretøjer samt forvalte og løbende optimere regionens køretøjsbehov.
Som en del af vores team vil du hver dag bidrage til at understøtte driften og løbende være med til at udvikle nye løsninger og standarder for håndtering af køretøjer i Region Hovedstaden – herunder brug af kunstig intelligens (AI).
I arbejdet med at nå Regionens målsætning for omstilling af køretøjsflåden vil du bidrage med din ekspertise inden for grønne køretøjer, CO2-besparelser og driftsoptimering. Du vil deltage i projekter, enten som medarbejder eller projektleder, og på sigt vil du få ansvar for videreudviklingen og implementeringen af disse. Eksempler på aktuelle projekter er:
- Implementering af IT-applikation til rute check-in via QR-koder
- Kvalitetssikring af temperaturmålinger i køretøjerne
- Optimering af delebilsordning
Fra vores kontor i Glostrup vil du varetage rådgivning, økonomi og indkøb forbundet til vores forskellige servicetilbud relateret til køretøjer. Du vil håndtere diverse administrative opgaver og bidrage til den fælles opgaveløsning relateret til drift af alt fra el-cykler til el-lastbiler. Desuden vil du være ude hos hospitaler eller regionens øvrige virksomheder for at afdække behov og udbrede kendskabet til, hvordan vores serviceydelser understøtter den grønne omstilling.
Dine opgaver vil bl.a. bestå af:
- Kundebehovsafdækning, herunder udarbejdelse af kapacitetsanalyser og kørselsbehov
- Udarbejdelse af en omstillingsplan i samarbejde med kunden
- Udarbejdelse af udbudsmateriale og afprøvning af køretøjer
- Dialog med bilforhandlere og regionens leasingselskab
- Udfærdigelse af serviceaftaler (SLA) mellem bruger og flådeafdeling
- Håndtering af aftaler med diverse leverandører og generel administration
- Overlevering af køretøjer og instruktion til brugerne
Vi søger en person, der kan kommunikere klart og tydeligt på dansk i skrift og tale. Desuden skal du have god talforståelse. Du skal være i stand til at arbejde struktureret og trives godt med planlægning, koordinering og administration. Arbejdserfaring med MS Office er et krav, og erfaring med brug af IT generelt er en fordel (Power BI, flådestyringssystemer, m.v.).
Vi forestiller os, at du som minimum har en mellemlang uddannelse indenfor økonomi eller teknik og et par års brancheerfaring. Arbejdserfaring med biler eller maskiner er en fordel – hvad enten det er teknisk eller administrativt.
Som person er det vigtigste, at du har interesse for køretøjer og en passion for grøn omstilling, har gode samarbejdsevner, kommer med god energi og er villig til at bidrage til teamet ud over kun at løse dine egne opgaver. Det gælder såvel skærmarbejde som rent fysisk at understøtte driften af regionens flåde i samarbejde med flådestyringsteamet.
Hvem er vi
I Center for Ejendomme (CEJ) – en del af Region Hovedstaden - er vores overordnede mål at være den foretrukne samarbejdspartner for regionens hospitaler og virksomheder, som vi bygger, drifter og transporterer for. Vores kunder og kolleger skal kunne se, at vi skaber bæredygtige løsninger på deres og regionens vegne, herunder grønne køretøjer til person og varetransport.
Enheden for Transport & Flådestyring har ansvar for kørselsplanlægning, disponering og optimering af en bred pallette af transportopgaver omfattende daglig afhentning af prøver hos mere end 1.200 praktiserende og speciallæger samt distribution af varer fra regionens centrallager til hospitalerne og de psykiatriske centre i Region H. I egne grønne køretøjer transporterer vi medicin, sterilgods, linned og meget mere. Vi arbejder målrettet med at forbedre den logistiske effektivitet, opretholde en høj servicekvalitet og drive den grønne omstilling.
Bliv en del af Transport og Flådestyring
Vi tilbyder dig en spændende stilling med interessante og udviklende arbejdsopgaver i en enhed i løbende udvikling. Vi har et godt arbejdsklima i et travlt og uformelt miljø, hvor du vil få mulighed for at præge dagligdagen og afdelingens udvikling. Vi har medarbejdere i alle aldre og køn med det til fælles, at vi har en ”vi løser det” mentalitet, som betyder, at vi tager ansvar for vores kunders udfordringer. Når de kontakter os med nye opgaver eller hastesager, håndterer vi det med et smil og uovertruffen god service.
I Transport og Flådestyring er det vigtigt for os, at vi skaber et trygt og tillidsfuldt miljø, hvilket gælder både for vores kunder og medarbejdere. Vi vægter trivsel højt, og arbejder hver dag på at skabe og bevare arbejdsglæde. Som ansat i Transport og Flådestyring får du medansvar for at både kunder og kollegaer føler sig trygge og velkomne.
Er du klar til at tage det næste skridt i din karriere og gøre en forskel i den grønne omstilling? Så er dette job måske noget for dig! Vi ser frem til at høre fra dig.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, du har flekstid og dit arbejdssted vil være Fabriksparken 22, 2600 Glostrup (fysisk tilstedeværelse).
Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Mathias Hestehave på telefon 2467 5614 eller e-mail mathias.hestehave@regionh.dk eller enhedschef Mick Steenbøl på telefon 2048 2918.
Ansøgningsprocedure
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser via vores online rekrutteringssystem.
Ansøgningsfristen er tirsdag den 24. marts og vi forventer at holde samtaler løbende efter påske.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Se og læs mere om Center for Ejendomme her.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Center for Ejendomme, Lyskær , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6001031