Bliv kontorelev i offentlig administration hos Region Hovedstaden

dato

Start din karriere her i Center for Ejendomme – Vi søger en kontorelev med speciale i offentlig administration i Region Hovedstaden.

Der er fart på i Receptionen i Region Hovedstaden. Vi får dagligt besøg af mange gæster, samarbejdspartnere og borgere. Som elev hos Center for Ejendomme i Region Hovedstaden bliver du en del af Danmarks største sundhedsvæsen.

Om os
Center for Ejendomme er et koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. to mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til nybyggeri. I Center for Ejendomme er vi ca. 650 medarbejdere, der i et stærkt fagligt miljø, sammen skaber, driver og optimerer de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og Psykiatriske centre, samt står for alle relaterede ejendomsservices, hvor vi sikrer optimale rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ”Ventet og Velkommen” overalt hvor de kommer på regionens matrikler. Vi er Drift og Teknik område 4, og vi arbejder i hele regionen. Vi vedligeholder bygninger, udfører service på tekniske anlæg og for kollegaer og har desuden kantinedrift og receptioner på de omhandlede matrikler.

Vores afdeling er i 2023 blevet nomineret til både ”Årets læreplads”, samt RegionH´s ledelsespris under temaet ”Medmenneskelig ledelse og omsorg”, hvilket vi er meget stolte over.


At være kontorelev
Du vil få en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration samt en spændende og afvekslende hverdag, hvor du anses som værende en medarbejder på lige fod med dine kolleger.

Kontoruddannelsen tager blandt andet udgangspunkt i skriftlig og mundtlig kommunikation med andre, i vores tilfælde, borgere, patienter og kollegaer. Vi bruger IT som en stor del af vores arbejde og bruger systemer som Puzzel, SAP, SD-medarbejdernet, Outlook, Excel og Concierge. For at blive kontorelev, skal du have bestået eksamen i enten 10 kl., EUX, HHX, eller HGS med adgang til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration

Når du er færdiguddannet giver det dig muligheder for at arbejde i kommuner, regioner eller i private virksomheder.


Som kontorelev i receptionen er du Region Hovedstadens stemme og ansigt ud ad til, og din fornemmeste opgave er at sikre alle den bedste velkomst. Vi fokuserer på servicekulturen på tværs af hele Region Hovedstaden; hvor dit nærvær gør en forskel, for vores gæster samarbejdspartnere og husets medarbejdere.

Du bliver en del af vores 4 engagerede receptionister og en kontorelev.


Om stillingen
Vi varetager 2 receptioner: Regionsgården i Hillerød og CIMT på Borgervænget 5 på Østerbro; og du kommer til at arbejde begge steder i løbet af din elevtid.

I receptionerne er der disse opgaver:

  • Modtagelse af post og pakker
  • Modtage gæster, samarbejdspartnere, regionsrådsmedlemmer m.fl.
  • Kvittering for modtagelse af div. tilbud ved Regionens mange udbud
  • Udstede adgangskort (BV 5) + andre specificerede opgaver
  • Besvare telefonen og viderestille opkald (Regionsgården)
  • Videresende mail i hovedpostkassen
  • Div. Ad-hoc opgaver
Vi forventer, at du:

  • er mødestabil, ansvarlig, proaktiv og åben over for nye udfordringer
  • har en positiv indstilling og er god til at samarbejde med forskellige mennesker
  • tager ansvar for eget arbejde samt faglig og personlig udvikling
  • har IT-flair, herunder i Office-pakken, og kan kommunikere på engelsk
  • skaber unikke resultater sammen med kollegaer og bidrager til et godt kollegaskab med både humor og seriøsitet
  • har et helhedssyn i opgaveløsning og samarbejde med kollegaer

Vi tilbyder
Vi kan tilbyde dig en til tider travl og afvekslende hverdag med mange forskellige opgaver. Der vil være telefonopkald, hvor du dagligt er i kontakt med gæster, samarbejdspartnere, borgere og husets medarbejdere. Vi har et harmonisk arbejdsmiljø, hvor vi passer på hinanden; og hvor den enkeltes sundhed og trivsel sættes højt. Derudover tilbyder vi en elevstilling, hvor der er tillid til, at du yder dit bedste.


Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Fagleder Laila Borgstrøm på tlf.: 29642780 eller Receptionist Maria Bøg-Skov på hverdage i tidsrummet 9-15.


Løn- og ansættelsesvilkår
Løn – og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomster med HK. Du vil blive tilknyttet én af de to adresser, men ansættelsesområdet er hele RegionH.

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer, der placeres efter aftale fra kl. 08.00 – 16.00.

Tiltrædelse forventes 1. juni 2025.


Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter via linket her på siden. Kun ansøgninger med CV og relevante bilag fremsendt elektronisk via vores online rekrutteringssystem vil komme i betragtning.

Ansøgningsfristen er fredag den 9. maj 2025, men vi indkalder løbende til samtaler.




INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Center for Ejendomme, Stationsalléen, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-05-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/0090e569-fa55-423f-b83e-cf67b8e093a0

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet