BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Team Handicap og Psykiatri har vi en ledig stilling som sagsbehandler på voksenområdet fra 1. januar 2024, eller efter nærmere aftale. Stillingen er på 37 timer om ugen.
I Team Handicap og psykiatri yder vi råd og vejledning i forhold til lovgivningen, samt udreder og træffer afgørelser indenfor servicelovens bestemmelser §§ 82, 84, 85, 97, 98, 100, 102, 103, 104, 105, 107, 108, 109 og 110. Vi anvender voksenudredningsmetoden, VUM, og vores arbejdsopgaver er at målgruppebestemme, udarbejde handleplaner samt bestille og iværksætte foranstaltninger. Vi følger op på indsatser og handleplaner, samt fører personrettet tilsyn. Vores fagsystem er KMD NEXUS. Teamet består af 7 sagsbehandlere, en faglig koordinator og en leder.
Kom og vær med i en ambitiøs udvikling
Som sagsbehandler i Voksenrådgivning og Visitation skal du facilitere, at borgerne i samarbejde med myndighed, oplever sig anerkendt og medinddraget, samt at der træffes helhedsorienteret og sammenhængende afgørelser med det formål, at borgerens egne potentialer udvikles/understøttes, så borgerne oplever progression og selvbestemmelse. Vi arbejder med tidlig forebyggende indsats på det specialiserede voksenområde og vil have fokus på udvikling af eget ”speciale” på myndighedsområdet.
Herlev kommunes principper for indsatser
- målet for indsatsen er altid borgerens progression
- der opstilles konkrete og målbare mål for indsatsen
- indsatsen sker så tæt på hverdagen/almenområdet som muligt og skal være så lidt indgribende som muligt
- indsatsen skal understøtte og styrke netværk og fællesskab
- indsatsen skal være koordineret og sammenhængende, så den bliver enkel og overskuelig
Om Voksenrådgivning og Visitation
Afdelingen er Herlev Kommunes tværfaglige myndighed på voksenområdet og er opdelt i tre teams, Hjælpemiddel, Visitationen, og Handicap og Psykiatri. Afdelingen er sammensat på et bredt fagligt fundament, og vores dygtige og engagerede medarbejdere er hhv. ergo- og fysioterapeuter, sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, socialrådgivere, socialformidlere og administration. I alle teams er der erfarne faglige koordinatorer. Afdelingen er fysisk placeret på Herlev Rådhus.
Vi tilbyder
- et job hvor der er mulighed for faglig og personlig udvikling
- gode kollegaer
- grundig introduktion til opgaven, teamet og kommunen
- arbejdstid med flekstidsordning fordelt på hverdage, med mulighed for at aftale hjemmearbejdsdage. Ved bemanding af vores fælles § 82 tilbud er arbejdstiden på torsdage til kl. 18.30
- aktivt indgår i et selvstændigt team med fagligt kompetente kollegaer
- er ansvarsbevidsthed og bidrager til den faglige udvikling i teamet
- har humor
Vi forventer, at du
- har en uddannelse som socialrådgiver eller socialformidler, gerne med erfaring fra myndighedsområdet - det vil være en fordel, hvis du har erfaring med sagsbehandling jv. SEL § 100
- har gode kommunikations- og samarbejdsevner, dvs. at din tilgang er engageret og anerkendende i mødet med borgere, pårørende og samarbejdspartnere internt og eksternt
- har gode beslutningskompetencer og bidrager ved faglig sparring
- har gode evner til at formulere dig mundtligt og skriftligt
- har en systematisk tilgang og interesse for administration og data disciplin
Ønsker du at vide mere
Du er velkommen til at høre nærmere om stillingen ved at ringe til faglig koordinator Tina Vendelbo Nielsen på 4452 8652 eller Leder Hanne Rebsdorf, på telefon 4452 6135.
Ansøgningsfrist
Ansøgning skal være os i hænde senest fredag den 10. november 2023 kl. 12.
Ansættelsessamtaler
Samtaler bliver afholdt tirsdag den 14. november 2023.
Løn og ansættelse
Efter gældende overenskomst. Ansøgningen skal vedlægges relevant dokumentation for uddannelse og tidligere beskæftigelse.
Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores ydelser også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Herlev Kommune, Herlev Bygade, 90, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5930334