BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Team Olivias ambition er at være ”bedst til at blive bedre” ved kontinuerligt at have fokus på at sikre og videreudvikle kvalitetsarbejdet. Høj kvalitet i alle vores ydelser er en af vores vigtigste værdier.
Til en nyoprettet stilling leder vi efter en ny kollega, der både har stor erfaring med og passion for kvalitetsarbejdet, og som vil være en del af fortsat at udvikle, ensarte og drive Team Olivias tilgang til kvalitet og arbejdsmiljø på tværs af vores markedsområder og selskaber. Målet er altid, at have høj kvalitet med borgeren som omdrejningspunkt
Team Olivia Danmark er en af landets største private leverandører af velfærdsydelser inden for personlig assistance, specialskoler og opholdssteder samt hjemmepleje. Vi er flere end 2000 ansatte i Danmark, og er desuden en del af en nordisk koncern. Vi arbejder hver dag på at bidrage til et rigere liv for flere. Vores arbejdsredskaber er kvalitet, viden og dedikation - og du skal kunne se det vigtige og værdifulde i denne sag.
Stillingen som Kvalitetspartner
I tæt samarbejde med kvalitetschefen, de enkelte markedsområder og selskaber, er det dit primære ansvar at drive, kontrollere, strukturere, organisere og udvikle kvalitetsarbejdet i Danmark, og sikre at vi efterlever både myndigheders og egne krav til kvalitet.
Herudover vil du fungere som sparringspartner for arbejdsmiljøorganisationen og støtte selskaberne i udvikling af denne. Arbejdsmiljødelen vil udgøre en mindre del af rollen svarende til en fjerdedel af din arbejdstid.
Stillingen er målrettet vores socialfaglige områder: Specialskoler og opholdssteder. Men der vil også være opgaver indenfor det sundhedsfaglige område. Du skal være bevidst om at det er en administrativ og udviklende stilling hvor du trækker på din faglige erfaring indenfor vores forretningsområder.
Dine opgaver kommer til at spænde vidt inden for området kvalitet og arbejdsmiljø, og vil blandt andet omfatte at:
- udvikle og implementere processer for arbejdet med løbende forbedringer
- drive det formelle kvalitetsarbejde i forhold til myndighedskrav
- gennemføre interne audits til kontrol af både faglig, organisatorisk og oplevet kvalitet
- følge op på kvalitetsplaner og mål
- optimere og ensarte processer og arbejdsgange på tværs af selskaberne, som sikrer fastholdelse og udvikling af vores kvalitet med borgerne og kunderne i centrum
- være en aktiv del af udviklingen og implementeringen af vores kvalitetsledelsessystem
- udvikle, gennemføre og følge op på borger- og kundetilfredshed
- rådgive og være sparringspartner for vores forretningsområder i kvalitetsarbejdet
- sikre et sikkert og sundt arbejdsmiljø for alle medarbejderne, der altid er i overensstemmelse med lovgivningen på området.
Din faglige profil:
- som udgangspunkt en socialfaglig baggrund
- god administrativ erfaring samt rutineret IT erfaring, gerne erfaring med kvalitetsledelsessystemer (dokumentstyring)
- struktureret, motiveret og dygtig til at udvikle og drifte kvalitetsarbejdet
- erfaren projektleder eller udviklingskonsulent
- erfaring med registrering af afvigelser samt opfølgning herpå
- erfaring med arbejde på eller omkring Bo- og Opholdssteder (offentligt eller privat).
Det er væsentligt, at du som person har en velstruktureret arbejdsform og kan overskue sammenhænge og processer på tværs af en organisation.
Derudover er det en fordel at du:
- er åben og har et smittende engagement
- er en stærk kommunikator, som kan formidle og undervise på alle niveauer
- er i stand til at drive forandringer samt involvere og engagere andre
- har en åben tilgang til mange forskellige typer af samarbejdspartnere både internt og eksternt.
- høj grad af indflydelse på arbejdet med kvalitet i tæt samarbejde med kvalitetschefen og resten af teamet
- et alsidigt job, der dækker over forskellige markedsområder i en kompleks organisation bestående af flere selskaber
- et fleksibelt arbejdsmiljø hvor arbejdsstedet er Herlev og hvis det ønskes 2 dage hjemmefra
- udviklingsmuligheder i en kompleks organisation, hvor kvalitet er et vigtigt omdrejningspunkt
- en attraktiv pension- og sundhedssikring.
Interesseret?
Send os en kort og motiveret ansøgning samt CV inden den 15 august 2024.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kvalitetschef Henrik Kousholt på tlf. 61 10 66 98.
Vi har samtaler løbende, så skriv gerne til os idag.
Vi ser frem til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
OLIVIA DANMARK A/S, Hørkær , 2., 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6087567