Vi søger en engageret, selvstændig medarbejder, der med et naturligt veludviklet servicegen kan indgå i vores serviceteam. Vi er i rivende udvikling og har derfor behov for en dygtig kollega, der kan hjælpe til med, at vores leverance af en lang række serviceydelser, til hele hospitalet, i rette kvalitet og mængde, finder sted hver dag til alle de afdelinger vi servicerer.
Om stillingen
Drift og Teknik på Rigshospitalet i København søger en kollega, som får både egne faste opgaver og som også skal tage del i de opgaver, der opstår ad hoc og fordeles imellem teamets ansatte.
I teamet løses mange opgaver for hospitalet og det kan blandt andet omfatte:
- Udbringning af nitrogen
- Udlevering af tøris
- Rensning af scannere
- Håndtering af inventar til sengestuer
- Små reparationer på rullende materiel
- Hjælpe kolleger med opgaver
- Små reparationer på afdelinger i forbindelse med bygningssyn
Om dig
For at du skal trives i stillingen, skal du kunne skabe struktur og være forudseende samt kunne bevare overblikket i en travl hverdag. Det skal være let for dig at planlægge din arbejdsdag, så alle dine daglige kunder bliver betjent godt.
Du er serviceminded og god til at kommunikere med dine kunder og kolleger og bidrager altid til den gode stemning.
Du og dine kolleger udfører en nøglerolle for mange andre kollegaer, og derfor skal du være yderst kvalitetsbevidst omkring udførelsen af dine opgaver. Du skal trives med samarbejde og være en blæksprutte, som får tingene til at ske.
Vi forestiller os at du er frisk og rørig og har nogle års erfaring fra en lignende stilling og kan genkende dig selv i nedenstående punkter:
- er vant til at have et fysisk arbejde
- har kendskab til et opgavestyringssystem. Vi bruger Dalux
- har kendskab til og evner at føre kørende materiel
- har erfaring fra en viceværtfunktion eller lignende
- er udadvendt og vant til at have succes i dit job
- har all- round kendskab til Officepakken
En spændende og afvekslende stilling med gode kolleger og høj faglighed. Humøret er godt og fordi Rigshospitalet bliver kraftigt udbygget med flere bygninger og antallet af opgaver stiger, er det en spændende og udfordrende tid, der venter forude. For den rigtige kandidat er der rige muligheder for både personlig og faglig udvikling i stillingen.
Yderligere oplysninger
Får du ved at kontakte fagleder Eggert Vagn Neistrup på tlf. 21754648 eller mail: eggert.vagn.neistrup@regionh.dk
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.
Ansøgningsprocedure
Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning, CV og relevante uddannelsesdokumenter via link i annoncen.
Ansøgningsfrist den. 21 november 2025.
Vi forventer at holde samtaler løbende, så vent ikke med at sende din ansøgning.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Om Center for Ejendomme
Center for Ejendomme (CEJ) varetager driften af regionens ejendomsportefølje på ca. to mio. kvadratmeter. Sammen skal vi drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre, samt stå for relaterede ejendomsservices.
Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ”Ventet og Velkommen”, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.
Se og læs mere om Center for Ejendomme her.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Center for Ejendomme, Lyskær , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/a1046982-985c-4b3d-9dd6-3798f8ec77c4