Salgs- og Marketingassistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en struktureret salgs- og marketingassistent til at støtte og styrke vores team. Som en vigtig del af vores organisation vil du være ansvarlig for at håndtere forskellige opgaver, primært inden for datavedligehold og opdatering i Zoho CRM samt understøtte salgsprocessen og marketing.

Ligeledes vil kundekontakt over telefon og Teams være en del af din arbejdsuge. Typisk i forbindelse med opfølgning på tilbud og marketing-kampagner.

Dette er en entry-level stilling med mulighed for at udvikle sig inden for salg og marketing.

Det er fuldtid 37 timer.

Arbejdsopgaver:

  1. Datavedligehold og opdatering i ZOHO:

   - Sikre korrekt og opdateret information i Zoho CRM på kunder og kontakter, samt tilhørende informationer. Dertil tjekke status på e-mail kampagner i fht hvem der har modtaget, åbnet og klikket i mails.

  1. Gennemføre ordre fra kunder der bestiller forbrugsvarer hos os.

- Henvendelserne kan komme direkte fra kunderne eller videresendt fra sælgere.

  1. Aftale/oplæg - understøtte proces:

- Assisterende rolle i udarbejdelse af aftaler og oplæg.

  1. Salgsrapportering/opgørelser:

- Ansvarlig for at generere og opretholde salgsrapporter fra Zoho CRM.

  1. Aftale kundebesøg - understøtte proces:

- Bidrage til koordinering og planlægning af kundebesøg.

  1. Opfølgning på salg - salgssupport:

- Yde støtte til opfølgning på salgshenvendelser, som typisk kan komme ind direkte fra kunderne via mail eller via vores ticket-system til supportsager.  Samt støtte i opfølgning på igangværende salgsprocesser. Det vil typisk være at kontakte kunden og høre hvor de befinder sig i købsprocessen i fht. tilbud.

  1. Understøtte salgsopfølgning:

- Assisterende rolle i opfølgningen på salgsmål overfor vores sælgere.

Ønskeliste fra os:

- Erfaring med Zoho CRM er en fordel. Erfaring fra andre CRM systemer er også et plus.

- Struktureret og detaljeorienteret i din tilgang til opgaver og arbejde. Kontor-ninja.

- Gode kommunikationsevner i tale og skrift. Ikke bange for cold-calls til kunder.

- Villig til at lære og udvikle sig.

- Interesse for marketingopgaver, herunder LinkedIn-vedligeholdelse.

Vi tilbyder:

- Mulighed for personlig og faglig udvikling.

- Stabilt arbejdsmiljø med en åben kultur.

- Frokostordning

- Pensions og sundhedsforsikring

Send din ansøgning og CV til os.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=1b0f2158)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vitec Datamann A/S, Hørkær, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6003689

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet