BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en struktureret salgs- og marketingassistent til at støtte og styrke vores team. Som en vigtig del af vores organisation vil du være ansvarlig for at håndtere forskellige opgaver, primært inden for datavedligehold og opdatering i Zoho CRM samt understøtte salgsprocessen og marketing.
Ligeledes vil kundekontakt over telefon og Teams være en del af din arbejdsuge. Typisk i forbindelse med opfølgning på tilbud og marketing-kampagner.
Dette er en entry-level stilling med mulighed for at udvikle sig inden for salg og marketing.
Det er fuldtid 37 timer.
Arbejdsopgaver:
- Datavedligehold og opdatering i ZOHO:
- Sikre korrekt og opdateret information i Zoho CRM på kunder og kontakter, samt tilhørende informationer. Dertil tjekke status på e-mail kampagner i fht hvem der har modtaget, åbnet og klikket i mails.
- Gennemføre ordre fra kunder der bestiller forbrugsvarer hos os.
- Henvendelserne kan komme direkte fra kunderne eller videresendt fra sælgere.
- Aftale/oplæg - understøtte proces:
- Assisterende rolle i udarbejdelse af aftaler og oplæg.
- Salgsrapportering/opgørelser:
- Ansvarlig for at generere og opretholde salgsrapporter fra Zoho CRM.
- Aftale kundebesøg - understøtte proces:
- Bidrage til koordinering og planlægning af kundebesøg.
- Opfølgning på salg - salgssupport:
- Yde støtte til opfølgning på salgshenvendelser, som typisk kan komme ind direkte fra kunderne via mail eller via vores ticket-system til supportsager. Samt støtte i opfølgning på igangværende salgsprocesser. Det vil typisk være at kontakte kunden og høre hvor de befinder sig i købsprocessen i fht. tilbud.
- Understøtte salgsopfølgning:
- Assisterende rolle i opfølgningen på salgsmål overfor vores sælgere.
Ønskeliste fra os:
- Erfaring med Zoho CRM er en fordel. Erfaring fra andre CRM systemer er også et plus.
- Struktureret og detaljeorienteret i din tilgang til opgaver og arbejde. Kontor-ninja.
- Gode kommunikationsevner i tale og skrift. Ikke bange for cold-calls til kunder.
- Villig til at lære og udvikle sig.
- Interesse for marketingopgaver, herunder LinkedIn-vedligeholdelse.
Vi tilbyder:
- Mulighed for personlig og faglig udvikling.
- Stabilt arbejdsmiljø med en åben kultur.
- Frokostordning
- Pensions og sundhedsforsikring
Send din ansøgning og CV til os.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=1b0f2158)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vitec Datamann A/S, Hørkær, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6003689