Patientsikkerheds- og kvalitetskoordinator med stærke kommunikative egenskaber, der kan lede udviklingsprojekter i Afdeling for Urinvejssygdomme på Herlev Gentofte hospital

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du skal udover at sagsbehandle utilsigtede hændelser og VIP-dokumenter, understøtte afdelingsledelsen i udarbejdelse af ideer og udviklingsområder til Direktionen, udarbejdelse af analyser samt diverse mødeforberedelse.

Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde omkring opgaverne med andre medarbejdere i staben og vil referere til chefsygeplejersken. Har du lyst til at være med i en spændende udvikling, hvor vi har fokus på sammenhængende og koordinerede patientforløb, der giver patienterne oplevelsen af ventet og velkommen, så kan denne stilling være noget for dig.

Vi tilbyder dig

  • Et grundigt introduktionsforløb, når du begynder i jobbet
  • En afvekslende hverdag, hvor arbejdsopgaverne er mangeartede og berøringsfladen med organisationen stor
  • At blive en del af en velfungerende og ambitiøs stabsfunktion, og sygeplejefaglige ledere, hvor humor er en vigtig del af arbejdsdagen
  • En arbejdsplads, hvor fleksibilitet er centralt, og det betyder blandt andet, at du har stor indflydelse på, hvordan du tilrettelægger din arbejdstid
  • En engageret og lyttende leder med interesse for din trivsel.
Vi forventer

  • Sygeplejerskeplejefaglig baggrund med relevant videregående uddannelse.
  • Solid viden og erfaring indenfor sundhedsområdet, herunder hospitalserfaring.
  • Analytisk og problemløsende tilgang med flere bolde i luften, samt bidrage med anbefalinger på et veldokumenteret og gennemskueligt grundlag, med henblik på udvikling, optimering og effektivisering.
  • Kan give ledelsen kvalificeret faglig sparring til at kunne træffe strategiske beslutninger.
  • Har kendskab til og erfaring med facilitering og styring af procesforløb og kan opbygge tillid og engagement i processen.
  • Både evner at drive og sikre forankring af projekter.
  • Kan udvikle og være med til at implementere nye arbejdsgange og processer.
  • Har veludviklet kommunikations- og samarbejdsevner samt evner til at kunne reflektere over egen praksis.
  • God til at formidle resultater og budskaber på en forståelig måde.
Afdeling for Urinvejssygdomme har ansvar for at sikre evidensbaseret behandling, pleje og omsorg for de patienter, der har komplekse urologiske problemstillinger m.m.

Yderligere oplysninger
Stillingen er til besættelse den 1. marts 2024. Arbejdstiden er 32-37 timer ugentligt. Der er ingen intern kandidat.
Stillingen er vagtfri.

Ansøgningsfrist er den 24. januar 2024.

Der afholdes ansættelsessamtaler mandag den 29. januar 2024.

Løn forhandles i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst.

Hvis du vil høre mere om stillingen da send en mail til chefsygeplejerske Mette.Juhl.Foghmar.01@regionh.dk

Så vil jeg efterfølgende ringe dig op



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5959982

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet