BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Skal 2024 være året, hvor du træder ind i et fantastisk team og en inspirerende institution?
Børneinstitutionen Lindehaven søger lige nu to engagerede og dygtige uddannede pædagoger, (den ene stilling er med afdelingsleder funktion), til at blive en del af vores dynamiske Institution. Har du lyst til at være med til at videreudvikle vores unikke pædagogiske miljø, hvor forskning og prøvehandlinger er i højsædet. Så vil vi gerne høre fra dig! Den ene stilling er placeret i afdeling Lyngen med afdelingsleder funktion og er på 37 timer ugentligt med start den 15. september 2024. Den anden stilling er på 37 timer ugentligt og placeret i afdeling Højen. Ligeledes med start den 15. september 2024. Begge stillinger er placeret i vores vuggestuegrupper
Lindehaven er en integreret institution med cirka 100 børn fordelt på to afdelinger: Højen og Lyngen. Afdelingerne ligger på hver deres matrikel, men tæt på hinanden. Vores åbningstid i Lyngen er fra kl. 7:00 til 17:30, undtagen fredag, hvor vi lukker kl. 16:30. I Højen er åbningstiden 6:30-17:00 undtagen fredag, hvor vi lukker kl 16:00. Vi forventer, at du kan arbejde inden for hele åbningstiden.
Vi er en institution, der dagligt arbejder med den pædagogiske praksis med stort engagement, nysgerrighed og interesse. Vi er altid i udvikling både fagligt og personligt og deltager i et spændende toårigt projekt kaldet "Kompetenceudvikling for alle", hvor vi sammen bliver klogere på forskning og faglig viden på vores område. Vi tager dagligt udgangspunkt i planlagte aktiviteter, men følger også børnenes spor i både aktiviteter og i måden, vi tilrettelægger og indretter vores læringsmiljø på. Vores mål er at skabe de bedste betingelser for vores børn gennem udvikling af vores praksis, så de daglige pædagogiske handlinger afspejler de fælles mål, vi arbejder mod.
Vi søger kollegaer, der:
- Har et fagligt fundament, der bygger på den systemiske anerkendende tilgang.
- Er nærværende og anerkendende i relationer med børn, forældre og kollegaer.
- Er reflekterende i forhold til egen og kollegaers praksis med henblik på vedligeholdelse af en positiv udviklingskultur.
- Kan bidrage til en åben og udviklende feedbackkultur.
- Ser muligheder i vores uderum og de lege, der kan skabes der.
- Har et positivt mindset, også når der er travlt.
- Brænder for at arbejde med børn, deres udvikling og trivsel både individuelt og i skabelsen og vedligeholdelsen af forpligtende fællesskaber.
- Udstråler engagement og investerer i "det fælles tredje" for børn, forældre og personale.
- Er rummelig, nuanceret og interesseret i de mennesker, som du omgiver dig med.
- Bidrager til et godt arbejdsmiljø hver dag, når de træder ind ad døren.
- Har humoristisk sans og kan grine sammen med børn og voksne.
- Ser værdi og mulighed
For stillingerne gælder det, at du bliver tilknyttet en stue med vores mindste børn fra cirka 10 måneder til cirka 2 år og 10 måneder. Generelt gælder det, at du skal kunne favne alle aldersgrupper og kunne træde til på andre stuer og sammenhænge, hvis der er behov herfor. Lindehaven er vores institution (børnenes, forældrenes og personalets). Det er derfor vigtigt, at du ser dig som en del af både din afdeling og hele Lindehaven.
Hos os kan du forvente:
- En åben personalegruppe med masser af humor og hjertevarme.
- En fagligt kompetent personalegruppe med masser af erfaring.
- En personalegruppe, der arbejder udviklingsorienteret, tør være uenige og ser dette som et udviklingspotentiale.
- En stabil personalegruppe.
- At være en vigtig del af vores arbejdsfællesskab, hvor du som medspiller bidrager til åben dialog og udvikling af børnenes trivsel og udvikling gennem positive relationer, betydningsfulde oplevelser, nærvær, fordybelse og glæde.
- At du skal være rummelig og se mangfoldighed som en styrke.
- En engageret personalegruppe, der vil børnene, forældrene og hinanden.
Ansættelse under gældende overenskomst. Lønnen aftales efter principperne om ny løn.
Der indhentes børneattest samt straffeattest i Herlev Kommune.
Ansøgningsfristen er mandag den 9. september 2024. Vi forventer at afholde samtaler i uge 37. Vi venter gerne på det helt rigtige match.
Ring gerne og aftal tid for et besøg på telefon 4452 5878 eller på 2440 4989 Hos Leder Mette Correll.
Mød vores medarbejdere
På herlev.dk kan du møde nogle af vores medarbejdere fra forskellige arbejdspladser i kommunen. De fortæller hver især om, hvad de arbejder med, og hvorfor de er glade for deres arbejde.
Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Herlev Kommune, Hedelyngen, 233, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6100550