OLIVIA DANMARK A/S: Færdig uddannet og klar til at tage det store skridt? Fik du lært en masse i dit gode studiejob ?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hvad går jobbet ud på som Teamkoordinator?

Du skal veksle mellem at arbejde selvstændigt med en daglig drift af en portefølje af ordninger og at være en del af en gruppe, hvor du og dine kollegaer sidder med de samme udfordringer, men med hver jeres portefølje som i er ansvarlige for.

En ordning består af en borger og en eller flere medarbejdere, der yder den nødvendige assistance i hjemmet hos borgeren. I størstedelen af ordningerne i din portefølje, er borgeren et barn der har en diagnose fx ADHD eller autisme, som gør at den unge borger gerne skal have assistance med fritidsaktiviteter eller pasning efter skoletid. Mange af de medarbejdere der er ansat arbejder korte vagter om morgenen, eftermiddage eller dagtimerne i weekender. En del af vores medarbejdere har et et studie ved siden af eller driver selvstændigt erhverv og vil gerne arbejde lidt ved siden af . Du kan læse om vores forskellige stillings annonce indenfor aflastning her .

Du arbejder mandag- fredag i tidsrummet kl. 08.00-16.00,og fredag til kl. 15.30. Du kan arbejde hjemmefra eller på kontoret i Herlev. Du har det store overblik og sørger for at koordinere at alt fungere, selvom kontoret er lukket, når dine medarbejdere er ude i hjemmene på arbejde.



For at få succes som teamkoordinator skal du arbejde med dette:

  • Vi lærer dig at skrive stillingsannoncer, og du kommer til at skrive mange stillings annoncer, da du løbende arbejder med rekruttering. Når der kommer ansøgninger, skal du læse dem og vurderer hvem du vil kalde ind til samtale, og hvem der skal sendes et afslag til eller som måske kan ansættes et andet sted , hvor vi har et job ledigt. Rekrutterings arbejdet vil løbede være der, så det skal du ville.
  • Når du har ansat en ny medarbejder, koordinere du et oplæringsforløb for medarbejderen ude i hjemmet, så de er godt klædt på, inden de tager en vagt selv. Alle ordninger har en bevilling, og du koordinerer at det antal timer medarbejderne arbejder ude i hjemmet, og det der er bevilliget, hver måned stemmer overens. Du sørger for at godkende det hver måned, så vores lønafdeling ved at de kan køre lønnen. Vi har gode IT systemer, der hjælper dig med dette arbejde.
  • Kommunerne vil gerne vide, hvordan status er i en ordning, så du laver statusrapporter til sagsbehandlerne.
  • God medarbejderpleje, og du vil være tilgengængelig i kontortiden for at dine medarbejdere levere god kvalitet, som er vigtigt for, at du kan drifte din portefølje med succes.
  • Bevillinger, overenskomster, kvalitetsstandarder, serviceniveauer, lovgivning, kontrakter mv. vil være noget du får indblik i, og det har betydning for at dit arbejde fungere optimalt.
  • Rådgivning af borger og pårørende, som kontakter dig på mail eller over telefonen vil være en del af jobbet.
  • Vagtplanlægning og vikardækning er en nøglefunktion.
  • Vidensdeling med øvrige drifts- og supportfunktioner. Vi sætter pris på det du kan lære os og vi vil gerne lære dig at fungere godt i stillingen.
  • Ad hoc opgaver... mange ad hoc opgaver!


Hvem er du?

Du har færdiggjort din uddannelse og du har haft et studiejob, som du var glad for, hvor du fik god erfaring med administrative opgaver, og hvor du havde selvstændige opgaver, du skulle stå inde for. Vi søger ikke en specifik fagprofil, men erfaring indenfor koordinering, rekruttering, administration og det sundheds- eller socialfaglige område eller handicapområdet bliver foretrukket.

Som person er du rummelig, positiv og tænker løsning før frustration. Du har en god portion empati, en veludviklet lytte evne, og skal kunne holde hovedet koldt og tankerne konstruktive selv i situationer præget af krise og sorg.

Du skal have en høj grad af selvstændighed, være god til at se muligheder og have evne til at træffe beslutninger, da du arbejder meget på egen hånd - og ofte hjemmefra. Og så er det vigtigt, at du formår at være nærværende overfor dine medarbejdere på distancen.



Derfor skal du vælge Olivia Danmark

Olivia Danmark er en spændende arbejdsplads der har vokseværk og i konstant udvikling. Dine kolleger i Teamkoordinator teamet prioriterer god energi og hjælpsomhed. Din næstemeste leder bliver Viktoria Lindholm, der som leder er uformel, empatisk, nærværende og har en coachende tilgang til ledelse. Teamkoordinator gruppen er gode til at løse opgaver og finde på nye ideer og sætte dem i gang. Hvis du vil se hvem teamet består af kan du finde os her.

Olivia Danmark byder dig velkommen med en gennemtænkt oplæringsplan, vi har god erfaring med at byde nye kollegaer velkommen og du skal føle at der bliver taget godt hånd om dig. I en oplæringsperiode vil du skulle være en del mere på hovedkontoret i Herlev og du skal møde ind med et godt overskud og være klar til at tage imod de ting vi gerne vil lære dig.

Når du føler, at du er klar til at springe mere ud i jobbet, kan du veksle mellem at arbejde hjemmefra, på kontoret og ind i mellem til mødeaktivitet udenbys. I Herlev har vi en god kantineordning, hvor du kan vælge hvor mange dage om ugen du gerne vil spise frokost. Frugt kurven står klar nede i køkkenet, når du trænger til en sund snack.



Hvad sker der nu?

Vi kalder løbende ind til samtaler, så skriv gerne til os i dag. Første samtale vil være en uformel online samtale, så både du og vi kan hilse på hinanden og se om der er et gensidigt match. Til første samtale forventer vi at du har sat dig ind i hvem Olivia Danmark er og har nogle relevante og konkrete spørgsmål klar til os.

I din ansøgning, vil vi bede dig skrive en god beskrivelse af den praktiske erfaring du har fra dine studiejob, sæt gerne arbejdsopgaverne op i punktform og fortæl hvad du lærte af jobbet og hvad det gav dig enten fagligt eller menneskeligt.

Går du videre, vil næste samtale være på hovedkontoret i Herlev og her vil du også få lavet en personprofil.

Vi ser meget frem til at høre fra dig





INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

OLIVIA DANMARK A/S, Hørkær 20, 2., 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1615&ProjectId=146450&DepartmentId=18966&MediaId=4615&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5909853

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet