Økonomimedarbejder søges til Nordic Hospitality Partners Danmark A/S i hjertet af København

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring med bogholderi og regnskab og ønsker du at blive en del af en stor, international virksomhed, hvor du kan sætte dit eget præg? Drømmer du om en hverdag med en høj grad af selvstændighed? Så er du måske NoHo Danmarks nye økonomimedarbejder!

I Danmark er vi omkring 300 medarbejdere og driver mellem 17-20 veletablerede restauranter og barer samt et distributionsselskab. NoHo Danmarks vækststrategi er meget klar: Vi ønsker at være den førende restaurantkoncern i Danmark.

Om stillingen
Som økonomimedarbejder vil du spille en central rolle i at hjælpe dem med at nå deres ambitioner. Du vil have ansvaret for det daglige bogholderi i distributionsselskabet samt yde finansiel support til deres mellemledere i restaurationsselskaberne. Du vil have et tæt samarbejde med deres Business Controller.

Din rolle indebærer håndtering af daglige finansielle og regnskabs-, betalings- og bogføringsopgaver samt skabe stærke relationer med både deres drift og eksterne partnere. Som en naturlig handlekraftig person kan du forvente at blive involveret i opgaver vedrørende forretningens økonomi og spille en central rolle i at sikre, at deres mellemledere har fuld økonomisk gennemsigtighed.

Hovedopgaverne vil være centreret omkring følgende:

  • Daglig regnskab og bogføring, herunder kreditor- og debitorbogholderi
  • Håndtering af betalinger af leverandører
  • Afstemning af kassesystem
  • Deltagelse ved måneds- og årsafslutning
  • Sikre overholdelse af regnskabspolitikker, deadlines og procedurer
  • Sikre godt samarbejde med eksternt bogholderiselskab
  • Assistere med diverse økonomiske opgaver.

Hvad forventes der af dig?
For at få succes hos NoHo Danmark skal du have et positivt, åbensindet og være samarbejdsvillig. De er et TEAM, som værdsætter ærlighed og kommunikation.

Derudover forventer de, at du har følgende:
  • Mindst 2-3 års relevant erfaring fra lignende stilling
  • Uddannelse: Du er regnskabsuddannet
  • Struktureret og detaljeorienteret uden at miste det store overblik
  • Selvstændig og proaktiv arbejdsstil
  • Teamplayer med gode samarbejdsevner og trives i en dynamisk hverdag
  • Evnen til at arbejde inden for deadlines
  • IT: Office-pakken og især Excel
  • Gode kommunikationsfærdigheder, flydende i både dansk og engelsk
  • Det er en fordel hvis du har erfaring med E-conomics og/eller Uniconta

Personlige egenskaber
Som person trives du med forandringer og kan leve op til præstationsforventninger alene og i samarbejde med dine kollegaer. Du er indsigtsfuld og arbejder i overensstemmelse med de regler og forskrifter, som virksomheden oplyser. Du har en høj grad af selvstændighed og evner at holde øje med detaljerne, hvor kvalitet er nøgleordet i dit arbejde.

NoHo Danmark tilbyder dig
Mulighed for at arbejde med økonomiske udfordringer og bidrage til virksomhedens vækst. Du får en vigtig rolle i virksomhedens økonomiafdeling især for distributionsdelen og indgår i hovedkontoret sammen med 6 andre medarbejdere.

Som en del af teamet vil du nyde godt af deres personalegoder, herunder en årlig tur til udlandet, bonusaftale, personalerabat på deres restauranter og barer, pensionsordning samt god sundhedsforsikring. Der tilbydes også frokostordning.

NoHo Danmark er en del af NoHo Partners Plc, som er en Finsk baseret restaurantgruppe bag cirka 300 restauranter, barer, pubber, natklubber og underholdningscentre. Navnet stammer fra ordene 'Nordic Hospitality Partners', som kommunikerer koncernens vigtigste mål, muligheder og styrker.

Lønnen vil være baseret efter kvalifikationer.
De sørger for en effektiv onboarding-proces, som understøttes af deres Business Controller, så du kan falde godt til i dit nye job.

Du kan læse mere om NoHo Danmark her: www.nohopartners.dk 

Ansøgningsproces
Er du interesseret i stillingen, så søg jobbet ved at sende dit CV til os på linket herunder. Du opfordres til at søge hurtigst muligt, da vi behandler ansøgningerne løbende. Vi glæder os til at høre fra dig.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior HR- og rekrutteringskonsulent Corinne Frey (+45 30 700 666) hos Accountor Danmark, som varetager rekrutteringen for Nordic Hospitality Partners Danmark (NoHo Partners).
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Accountor, Herlev Hovedgade 195, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5992884

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet