BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
- så har vi en spændende selvstændig fuldtidsstilling som regnskabsassistent til debitor- og kreditorstyring hos Brunata.
Brunata er pt. på en rejse henimod at være mere tech-drevet, og rejsen byder på mange spændende nye projekter med behov for en forandringsparat organisation. Vi søger dig, som har lyst til at være en del af denne rejse, og som sidder på kanten af stolen for at være med til at bidrage med netop dine spidskompetencer.
En del af et stærkt team
Holdet i Økonomi- og Regnskabsafdelingen består i dag af 10 personer, der alle varetager økonomiopgaver lige fra den første bogføring til den endelige præsentation for bestyrelsen. Vi er et dedikeret team med højt humør, vi sætter en ære i at nå vores opgaver til aftalt tid og hjælper gerne hinandisen i perioder med spidsbelastning. Teamet håndterer flere selskaber af varierende størrelse og kompleksitet, hvorfor der er gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
Kreditor – og Debitorstyring.
I rollen som regnskabsassistent vil du, i samarbejde med dine øvrige kolleger, stå for det daglige arbejde i kreditor – og debitorbogholderiet.
Dine primære opgaver bliver:
- Kreditorstyring A-Z
- Debitorstyring A-Z
- Likviditetsbogføring
- Finansbogholderi
- Udarbejdelse, dokumentation og opfølgning af løbende afstemninger og afvigelser
- Deltagelse i måneds, kvartals og årsafslutninger
Du vil passe perfekt til rollen, hvis du...:
- har en god regnskabsforståelse og flair for tal
- har 3-5 års erfaring med kreditor- og/eller debitor bogholderi, og har siddet i en lignende stilling i nogle år
- arbejder struktureret, prioriterer dine opgaver og kan holde hovedet koldt i pressede situationer
- er positiv og imødekommende, og kan lide af kommunikere med andre mennesker
- har et godt kendskab til Office-pakken, især Excel
- taler og skriver både dansk og engelsk
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med SAP S/4HANA.
Vi tilbyder:
- Grundig oplæring med et digitalt pre- og onboardingforløb, der klæder dig godt på i din opstart
- Mulighed for at påvirke dine egne opgaver og sætte dit præg på Brunatas udvikling
- En arbejdsplads med fokus på work-life balance
- Selvstændighed i dit arbejde samtidig med, at der er støtte og feedback fra ledere og kolleger
- Adgang til e-learning for faglig og personlig udvikling
- Mulighed for at deltage i sociale arrangementer og teambuilding-aktiviteter, der fremmer samarbejde og styrker relationer på tværs af organisationen
- Attraktiv barselsordning, pensionsordning, sundhedsforsikring og rabatordning
Er du klar til at komme med på Brunata’s rejse?
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV!
For spørgsmål og uddybende information om stillingen, er du velkommen til at kontakte regnskabschef, Dorthe Westh Nielsen på tlf. 50 60 71 63 eller DWNI@brunata.com.
Ansættelsesstart: Hurtigst muligt
Vær opmærksom på, at vi udelukkende modtager elektroniske ansøgninger via vores rekrutteringssystem.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
BRUNATA A/S Hovedkontor, Vesterlundvej, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5957604