BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde procesorienteret med administration i krydsfeltet mellem salg, produktion og service i en teknologivirksomhed? Kan du lide at arbejde i et stærkt fagligt og socialt fællesskab, der har travlt? Så er du måske vores nye kollega.
Du arbejder selvstændigt, sikrer fremdrift og skaber overblik. Du er god til at kommunikere og kan holde mange bolde i luften. Du har en positiv omgangstone, og sikrer koordination mellem teams, opgaver og kunder.
Du bliver en del af et dynamisk team i en innovativ dansk virksomhed. Vi er 15 ansatte i Danmark, og vi har kollegaer i vore partnerfirmaer i Afrika og USA og Thailand. Vi er ISO-certificeret og arbejder efter standardiserede arbejdsbeskrivelser og med kvalitetsmonitorering.
Stillingen inkluderer følgende arbejdsopgaver i varierende grad
- Primær ansvarlig for administrativ ordreekspedition og håndtering af de dertilhørende processer: interne produktionsordrer, ordrebekræftelser, work ordrer, regninger osv. i Virksomhedens elektroniske lager- hhv. økonomisystem. Herunder også kommunikation med Virksomhedens kunder samt ordreplanlægning og koordination med Virksomhedens produktions- og service teams.
- Ansvar for de samlede centrale administrative opgaver, bl.a. ad. hoc opgaver og almindelige driftsopgaver herunder afrapportering til offentlige myndigheder fx ifm. emballage, affald, CO2 udledning osv.
- Assistere i vores kvalitetsarbejde med at skrive procedurer, referater fra kvalitetsmøder, interne audits og management reviews.
- Administrative opgaver der skal sikre arbejdsprocesser og dokumentation i overensstemmelse med Virksomhedens ISO 9001 og Ex standarder, herunder gennemføre den årlige kundetilfredshedsundersøgelse.
- Hjælpe med at planlægge og implementere nye administrative tiltag.
- For den rette vil lettere konteringsopgaver kunne komme på tale
Kvalifikationer
- Du har stærke administrative evner og kan håndtere diverse ERP-systemer.
- Du holder af at opbygge og pleje relationer og er venlig og rummelig i din omgang med kunder og kollegaer – på den måde er du et vigtigt ansigt udad til og kender vigtige kunder og deres behov.
- Du følgeropgaver hele vejen med skarpt blik for samarbejdsproces og slutprodukt.
- Du er praktisk og struktureret i din tilgang.
- Du forstår, taler og skriver engelsk og dansk
- Du skal kunne sætte dig ind i de mest basale ting om vores teknologiske produkter.
- Du skal have mindst et par års erhvervserfaring fra relevant arbejde.
Vi tilbyder
- Et inspirerende internationalt arbejdsmiljø med fokus på at lever gode produkter og tilhørende services
- Grundig 1:1 oplæring og introduktion i.h.t. vore ISO-procedurer.
- Velfungerende, kompetente og engagerede kollegaer.
- En virksomhed hvor ledelsen prioriterer trivsel, og et godt arbejdsklima med fokus på produktivitet.
- Løn efter kvalifikationer.
Yderligere information, ansøgning og tiltrædelse
Yderligere information om jobbet og virksomheden kan du få hos Direktør Solvejg Kristensen på sk@i-grain.net
Ansøgningsmateriale: motiveret ansøgning, CV inkl. vellignende foto, relevante eksamensbeviser. Ansøgningen sendes samlet i en pdf-fil til direktør Solvejg Kristensen på sk@i-grain.net senest 24.05.2024.
Tiltrædelse ønskes senest 1.8.2024. Der er tale om en fuldtidsstilling, men deltid på min. 32,5 timer/uge kan forhandles.
Eye-Grain Aps. i Herlev er en innovativ teknologivirksomhed som udvikler og producerer egne løsninger indenfor sensorer, elektronik og maskindesign til produkter i korn- og agro-sektoren. Vi arbejder på det globale marked og har kunder og samarbejdspartnere i over 50 lande. Vi er førende på det internationale marked med vore teknologiske løsninger indenfor overvågning af korn i lagersiloer og ozonbehandling af afgrøder. Vi designer, producerer og sælger kundetilpassede løsninger ud fra vore standardprodukter og optimerer og udvikler løbende nye produkter. Se mere på www.i-grain.net
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
EYE-GRAIN ApS, Marielundvej, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6043363