BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kommunalbestyrelsen i Herlev Kommune har valgt at satse på indkøbsområdet i budgetaftalen for 2024. Derfor ser vi ind i spændende nye opgaver og store forventninger. Vi har fået en unik mulighed til at byde nye kollegaer velkommen, og derfor søger vi dig, der har en socialfaglig profil, men som også har en interesse for at arbejde med indkøb.
Du vil blive ansat i afdelingen for Indkøb og Udbud, der er en del af kommunens centrale stab for IT, Personale og Økonomi. Her vil du få et arbejdsfællesskab med kollegaer, der har en stærk indkøbsfaglighed, hvor din opgave primært vil være at understøtte vores socialfaglige områder til at opnå gode aftaler på de individuelle kontrakter, på det specialiserede børne- og voksenområde, hvor vi indgår aftaler med eksterne leverandører.
Du vil komme ind i en afdeling, der er ved at vokse fra 5 til 9 medarbejdere, og din stilling er nyoprettet. Derfor får du gode muligheder for at være med til at definere indholdet i dit arbejde, og den måde vi vil tilgå nye opgaver på.
Om os
I Herlev kommune er der rettet et politisk fokus på indkøbsområdet i forhold til udvikling og afprøve nye veje for, at opnå bedre og klogere indkøb. Du kommer ind i et allerede velfungerende og engageret team på 5 medarbejdere, der over de kommende måneder udvides til 9 medarbejdere, som følge af den politiske satsning. Vi har en ny indkøbs- og udbudsstrategi på vej, som danner rammen for, hvordan vi skal arbejde med indkøb, følge op på vores aftaler og ikke mindst sikre bæredygtighed.
I forhold til at opnå bedre aftaler inden for det specialiserede socialområde, er vores grundtanke, at styrke indkøbsområdet ved brug af en medarbejder med socialfaglig baggrund, som skal arbejde med indkøb på området. Men hold dig ikke tilbage: Er du fx en indkøber eller jurist, der har erfaring med socialområdet, ser vi gerne en ansøgning.
Da vi er en mindre kommune, vil mængden af de specialiserede opgaver ændre sig fra måned til måned. Du har derfor også en lyst til at arbejde bredt med indkøbsopgaver – dog med udgangspunkt i din faglighed.
Hvem er du
Du bliver en vigtig sparringspartner for dine kollegaer i teamet, for sagsbehandlerne på det socialfaglige børne- og voksenområde og i resten af kommunen - og vil komme til at være med til at udvikle indkøbsområdet. Du skal kunne se det spændende i, at vi har et ønske om at opnå bedre aftaler med vores private leverandører, bosteder osv. på det specialiserede socialområde.
Vi forventer, at du
- enten har en socialfaglig baggrund som fx socialrådgiver, socialformidler, eller har anden indsigt på det specialiserede socialområde, gerne med kursus i forhandling og erfaring med at arbejde med visitation og kontraktindgåelse/indkøb
- er engageret og har en åben tilgang til alle opgaver
- har gode kommunikative evner og kan formidle dine budskaber på en letforståelig måde
- er samarbejds- og relationsskabende
- arbejder struktureret og har gode analytiske og metodiske kompetencer
- har flair for såvel tal som jura
- er en habil IT-bruger med kendskab til MS Office365
- er fleksibel og hjælpsom af natur
Vi tilbyder
- et godt arbejdsmiljø, som vi værner om og hvor vi hjælper hinanden - Vi har det godt med at vores kollegaer lykkes! Og arbejder gerne sammen om opgaverne, men arbejder lige så ofte selvstændigt
- plads til gode idéer og nytænkning
- et tæt samarbejde med kollegaer på tværs af hele organisationen
- relevant kompetenceudvikling og efteruddannelse
- 1. april flytter vi ind i et helt frisk og nyopført Rådhus
- en god kantineordning
- frivillig forsøgsordning, hvor man kan holde flexfri hver 2. fredag
- fordelene, der er ved at indgå i et mindre dynamisk team, hvor du kan bringe dine kompetencer i spil og bidrage til den store udvikling vi har sat i gang i Herlev kommune
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
For yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos Annika Nielsen funktionsleder for Voksenrådgivning og Visitation, på telefon 44 52 62 89, eller hos Flemming Hansen leder af afdelingen for Indkøb og Udbud, på telefon 21 48 69 09 eller mail HK55724@herlev.dk.
Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest den mandag 13. november, kl. 12. Samtaler planlægges gennemført i uge 47 og eventuelt 2. samtale i uge 48. Vi forventer ansættelsesstart 1. januar 2024.
Ansøgning
Du skal søge stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har send ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe med ”spam / uønsket” post.
Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores ydelser også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Indkøb og Udbud, Herlev Bygade, 90, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5928782