BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at være del af arbejdsmiljøteamet på et af Danmarks største akuthospitaler?
Vil du være med til at sikre et godt arbejdsmiljø og høj medarbejdertrivsel på hospitalet? Og har du lyst til at indgå i et veletableret arbejdsmiljøteam, hvor du primært arbejder med det psykiske arbejdsmiljø og med trivsel?
Arbejdsmiljøteamet er en del af direktionssekretariatet i den nyoprettede afdeling HR, Sekretariat og Kommunikation, der blev etableret efter en organisationsændring den 1. december 2023.
Vi søger en ny kollega til vores team fra den 1. marts 2024.
Om stillingen Stillingen er forankret i afdelingens arbejdsmiljøteam, hvor du i tæt samarbejde med fire gode kolleger understøtter hospitalets vigtige arbejdsmiljø- og trivselsarbejde. Vi er en gruppe med meget forskellig erfaring og baggrund indenfor arbejdsmiljøområdet, men vi savner en med psykologisk baggrund til at fuldende vores team.
Arbejdsmiljøteamets hovedopgave er at rådgive og understøtte hospitalets direktion, ledere og arbejdsmiljøorganisation indenfor trivsel og arbejdsmiljø. Vi løser en bred palette af både drifts- og udviklingsopgaver. Vi har en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen, samtidig med at vi arbejder med en tæt og løbende sparring.
Derudover vil du i samarbejde med yderligere fire kolleger det nydannede team ’Strategi og Ledelsesudvikling’ i direktionssekretariatet være med til at bidrage til udvikling af hospitalets ledere.
Dine hovedopgaver Som del af den nye organisering af HR, Sekretariat og Kommunikation vil der være mulighed for at præge opgavesammensætningen i samarbejde med stabschefen og dine teamkolleger, men vi forestiller os, at dine hovedopgaver vil være at:
- Rådgive og understøtte arbejdsmiljøgrupper og ledelser inden for det psykiske arbejdsmiljø og andre arbejdsmiljøproblemstillinger
- Planlægge og gennemføre konkrete arbejdsmiljø- og ledelsesudviklingsindsatser for eksempel indenfor stressforebyggelse, samarbejdskultur eller krænkende handlinger
- Bidrage til at udvikle og drive hospitalets tilbud om lederudvikling og ledelsessparring
- Undervisning af arbejdsmiljøorganisation og hospitalets ledere for eksempel i dialogværktøjer ved APV og trivselsmålinger eller om stressforebyggelse
- Tage del i forskellige strategiske hospitalsindsatser for eksempel i hospitalets særlige indsats om mental sundhed
Dine kvalifikationer Vi forestiller os, at du:
- er en erfaren organisationspsykolog, og at du har erfaring med konsulentrollen
- har solid erfaring med rådgivning og facilitering af processer indenfor psykisk arbejdsmiljø
- har erfaring med flere af ovenstående opgaver og trives i en hverdag, der indeholder en kombination af drift, udvikling og administrative funktioner
- har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation, gerne fra sundhedsvæsnet
- samarbejder og kommunikerer godt med både ledere og medarbejdere og er en dygtig formidler
- er udpræget teamplayer, som også arbejder selvstændigt, struktureret og kan prioritere egne opgaver
- har lyst til at knytte din viden og dine kompetencer til andre dele af afdelingens arbejde
- En spændende stilling med varierende opgaver, hvor du kan være med til at forme din egen stilling og fremtidige opgaver
- Et tæt teamsamarbejde og sparring med erfarne kolleger, som sammen tilrettelægger og fordeler opgaver
- En meget bred kontaktflade på tværs af hospitalet og regionen
- En ambitiøs tilgang til vores fælles opgaver og til at levere de bedste ydelser til alle
- En systematisk introduktion og onboarding med en social ”buddy” og en faglig mentor
- Flextid og en fleksibel tilgang til hjemmearbejde efter aftale
HR, Sekretariat og Kommunikation er en ud af hospitalets tre stabsafdelinger, som rådgiver hospitalsdirektionen samt hospitalets ledelser og understøtter udvikling og drift i alle hospitalets afdelinger. De to øvrige stabsafdelinger er Klinisk Kvalitet og Patientforløb samt Økonomi, Data og Planlægning.
Afdelingen er organiseret i tre enheder, hvor alle konsulenter har selvstændigt opgaveansvar, stor fleksibilitet og vide rammer for opgaveløsningen. Vi er stolte over vores helhedsorienterede tilgang til opgaverne, den høje faglige kvalitet og den måde, vi støtter hinanden og hospitalets afdelinger på. Vores arbejde bidrager kraftigt til, at ledere og medarbejdere kan koncentrere sig om hospitalets kerneydelse, så hospitalet lever op til ambitionen om, at patienter, pårørende og personale altid føler sig ’Godt Behandlet’.
Vi har kontorer på Gentofte Hospital, Gentofte Hospitalsvej 1, 2900 Hellerup. Der vil jævnligt være møder på Herlev Hospital, og derfor skal man som ny medarbejder være indstillet på at arbejde fra to forskellige matrikler. Vi har flekstid samt en fleksibel tilgang til hjemmearbejde efter aftale.
Yderligere oplysninger Stillingen er til besættelse 1. marts 2024 eller snarest muligt.
Stillingen er en fuldtidsstilling 37 timer/ugen.
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte konsulent i arbejdsmiljøteamet Anne Katrine Bager på tlf. 38 67 72 03/Karin Rask Christensen på tlf. 38 67 30 41 eller stabschef for HR, Sekretariat og Kommunikation Tina Emmervadt Jensen på telefon 38 67 30 19.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst
Upload din motiverede ansøgning, dit CV og evt. relevante bilag.
Kvalificerede ansøgere uanset køn, alder, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
Ansøgningsfristen er den 10. januar 2024.
Ansættelsessamtaler (første og anden samtalerunde) forventes afholdt i uge 4. Der vil eventuelt være en mindre case til anden samtale.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5963902