Er du vores nye kollega til sekretariatsbetjening i en af landets største drifts- og bygherreorganisationer?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du fagligt byde ind på en bred palette af sekretariatsopgaver? Vil du arbejde i spændingsfeltet mellem drift og udvikling i en organisation med samfundsvigtige opgaver? Kan du holde styr på detaljerne samtidigt med at du bevarer overblikket? Og har du en skarp pen? Så er du måske vores kommende kollega.

Om os
Center for Ejendomme består af cirka 850 medarbejdere og varetager regionens ejendomsportefølje på cirka 2,5 millioner kvadratmeter fordelt på mere end 80 lokationer med alt fra smukke og fredede ejendomme til nye, moderne rammer i nybyggeri.

Hovedopgaven for Center for Ejendomme er at skabe, drive og optimere hospitalernes fysiske rammer, så patienter, pårørende og medarbejdere føler sig trygge og godt modtaget og behandlet.

Vi sikrer med andre ord de bedste rammer nu og skaber endnu bedre rammer til fremtiden. På tværs af byggeri, logistik og drift, tænker vi altid den grønne omstilling ind. Vi skaber i disse år store CO2- og energibesparende forandringer på vores hospitaler, så vi går en grønnere fremtid i møde.

Det er sådan, Center for Ejendomme er en del af hospitalet.

Se mere om Center for Ejendomme

Om stillingen
Du bliver en del af enheden Stab og Strategi, hvor vi blandt andet arbejder med organisations- og ledelsesudvikling, kommunikation, betjening af direktion og udarbejder sager til regionens politiske og administrative niveau.

Opgaverne i stillingen er både udfordrende og afvekslende, og dagene er sjældent ens. Du vil i samarbejde med dine kolleger i enheden bidrage til opgaveløsningen indenfor en række forskelligartede og dynamiske opgaver:

  • Politiske sager, herunder vil du udarbejde sager til regionens politiske niveau, bl.a. forretningsudvalget og regionsrådet samt svar på politikerspørgsmål, borgerhenvendelser m.m.
  • Sekretariatsopgaver, herunder betjening af CEJs direktion og chefteam i forhold til at udarbejde og kvalitetssikre skriftlige beslutningsoplæg, briefs, notater og præsentationer.
  • Betjening af regionens mødefora, herunder udarbejde og kvalitetssikre mødemateriale og skrive referater – bl.a. for møder med regionens hospitalsdirektører.
  • Projektopgaver inden for bl.a. organisationsudvikling af centret samt administrative processer.
  • Ad hoc og dét, som kommer ind fra højre. Vi håndterer mange opgaver, som opstår med kort varsel – og som også ofte skal håndteres indenfor en kort deadline.
Om dig
Du er systematisk, samarbejdende og stærk til at eksekvere uden at gå på kompromis med kvaliteten. Du har gåpåmod og dykker gerne ned i nye områder.

Vi forestiller os, at du:

  • har engagement, initiativ og en selvstændig tilgang til at løse og føre dine opgaver i mål
  • er imødekommende og evner at samarbejde på tværs af fagligheder og niveauer og på den måde kan bidrage til tværgående opgaveløsning i CEJ og i samarbejde med de øvrige koncerncentre i regionen
  • har en god organisationsforståelse og kan navigere i en politisk-organisatorisk kontekst med mange forskellige typer opgaver og korte frister
Du behøver ikke have lang erfaring, men du skal have gåpåmod og lyst til at opsøge viden i hele organisationen, hvis der er noget, du ikke ved. Vi tilbyder til gengæld en spændende og stejl læringskurve med ansvar for dine egne opgaver og gode udviklingsmuligheder.

Hvad angår din faglige baggrund lægger vi vægt på, at du:

  • har en samfundsvidenskabelig uddannelse på kandidatniveau
  • skriver i et klart, enkelt og letforståeligt sprog
  • gerne har erfaring med sekretariatsbetjening fra en politisk styret organisation på kommunalt, regionalt eller statsligt niveau
  • har godt styr på din Office og Excel pakke, og at du er hundredemetermester til Power Point
Vi tilbyder
Hos os får du en varieret hverdag med alsidige opgaver og gode muligheder for at videreudvikle jobbet. Derudover kan du se ind i et selvstændigt og afvekslende job i en organisation i rivende udvikling.

Vi vægter gensidig tillid og arbejdsglæde højt, og du kan forvente en arbejdsplads med et uformelt miljø, hvor vi har travlt, men også har det sjovt.

Du får mange kontaktflader i organisationen og kommer til at samarbejde med dygtige og dedikerede kollegaer med vidt forskellige fagligheder – både inden for det administrative område og inden for byggeri, ejendomsdrift, transport og logistik.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Du bliver ansat som akademiker, konsulent eller specialkonsulent – afhængigt af din baggrund.

Arbejdsstedet er Stationsalléen 42 i Herlev.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret stabschef og direktør i Center for Ejendomme Mogens Kornbo på telefon 38 66 64 01 eller på mail: mogens.kornbo@regionh.dk.

Ansættelsesprocedure
Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser via link i annoncen.

Ansøgningsfrist er den 13. marts 2024.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så vent ikke med at søge stillingen. Vi forventer derudover at holde samtaler før påske i uge 12.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Center for Ejendomme, Stationsalleen, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5993985

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet