Er du vores nye borgerservicespecialist?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Tager du initiativ til løsninger og tør du tage ansvar for beslutninger?
Så er du en af de to kollegaer, vi søger til Borgerservice, hvor vi tilbyder en velfungerende arbejdsplads med plads til selvstændighed, faglig udvikling og fællesskab. 

Hvem er vi i Herlev Kommune?
Vi fokuserer altid på, at borgerne skal have en god oplevelse i kontakten med Herlev Kommune, og sætter derfor en ære i at møde borgerne professionelt, effektivt og på en venlig måde – både i det fysiske, digitale og telefoniske møde.

Lidt om Borgerservice
Vi er en afdeling med mange forskelligartede opgaver og kompetencer. Vores nøgleord er; god service, kvalitet, fagligt fællesskab, personlig udvikling og ikke mindst det at arbejde i et dynamisk miljø med højt til loftet – derudover synes vi faktisk, at det godt må være sjovt at gå på arbejde.

Borgerservice består af ni kollegaer og en kontorelev som håndterer de personlige, digitale og telefoniske henvendelser. Blandt andet vedrørende pas, kørekort, MitID, flytteanmeldelser, indrejser, sygesikring, medbetjening på de digitale selvbetjeningsløsninger m.m.

Om dig
Du skal have lyst til at varetage frontekspeditioner på generalistniveau og backoffice opgaver på specialistniveau. Det betyder også, at du skal have lyst og evne til at komme dybt ned i de enkelte lovgivninger i forbindelse med sagsbehandlingen.

Du skal kunne udvise forståelse for borgerens situation, kunne kommunikere respektfuldt og forklare beslutninger for borgeren med forståelse og empati, og kunne håndtere eventuelle konfliktfyldte samtaler med borgerne.

Du skal forstå vigtigheden af, at vi er i et team, hvor vi alle er afhængige af hinanden, og hvor vi spiller hinanden gode. Det er vigtigt, at du trives med at være opsøgende i undersøgelsesarbejdet i sagsbehandlingen og ikke mindst, at du tør træffe egne beslutninger i hverdagen.


Vi forestiller os, at du:

  • Har erfaring/er kontoruddannet, gerne inden for offentlig administration
  • Kan sætte dig ind i tungere lovgivning og gøre denne forståelig overfor borgerne
  • Har erfaring med vores område – gerne indenfor kørekort og/eller folkeregister
  • Er fleksibel og omstillingsparat i en hverdag, hvor tingene kan ændre sig hurtigt
  • Er en god og stærk kommunikator, både i skrift og tale
  • Kan arbejde systematisk og have flere bolde i luften ad gangen
  • Har gode samarbejdsevner
  • Forstår vigtigheden af, at vi er én kommune og at borgerne er et fælles ansvar
  • Gerne har erfaring med relevante IT-systemer som eksempelvis SBSYS, KMD systemer, E-Flyt, Biometric pas og kørekort m.fl.
  • Har en positiv indstilling og et godt humør.


Yderligere oplysninger
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen med tiltrædelse snarest muligt. 

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Vi har flextid.

Ansøgningsfristen er den 25. januar 2024 kl. 12.00. Vi forventer at holde samtaler løbende.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte faglig leder Nabila Tayyab tlf. 4452 7069.

Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.

Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.

I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herlev Kommune, Herlev Bygade, 90, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5971096

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet