BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vores kunde, Ejendommeligt, søger en vicevært til en fast stilling.
Ejendommeligt sætter personlig kontakt og høj service forrest, og sørger for udlejning og administration af lokaler og ejendomme til lejemål. De ejer selv bygningerne og står selv for den direkte kontakt med udlejerne.
Ejendommeligt har flere lejemål fordelt omkring Storkøbenhavn, så du skal derfor forvente at transportere dig rundt på forskellige lokationer.
Ejendommeligt søger en facility manager , som skal kunne varetage et bredt spænd af opgaver indenfor ejendomsbranchen, samt sikre et professionelt og højt serviceniveau.
Det inkluderer blandt andet følgende opgaver:
- Byggesyn
- Lejer-forhandlinger
- Flyttesyn / flytteopgørelse
- Godkendelse af regninger
- Supervision af FM
- Uddelegering af opgaver
- Administrativt arbejde i forbindelse med at lejer vil flytte
- Administrativt arbejde i forbindelse med at lejer vil udvide
- Administrativt arbejde i forbindelse med at lejer vil have renoveret
- Renholdelse -Fjernelse af blade og skrald på de udvendige arealer samt rengøring af opgange (støvsugning, vask)
- Små håndværksopgaver - Opdatering af låse, dørpumper, justering af vinduer og døre, udkald
- Grønt arbejde - Græsslåning i sæsonen to gange månedligt. Klipning af hække 2 gange årligt i sæsonen. Brænde ukrudt
Samt følgende administrative opgaver:
- Lejeopkrævning
- Betaling af regninger
- Tage hånd om, hvis lejen ikke passer
- Besvarelse af telefonopkald
- Problemer med renovation
- Det er ikke et krav at have erfaring indenfor opgaverne, da der vil være løbende oplæring.
Kvalifikationer og kompetencer
Vi ser gerne, at du:
- Kan begå dig på dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt.
- Har kørekort og kan fremvise straffeattest
- Har en smule flair for it
- En evt. baggrund indenfor håndværk
Personlige kompetencer:
- Du er imødekommende og åben for nye opgaver
- Du er en god ambassadør for virksomheden
- Du er proaktiv og på forkant med diverse opgaver
- Du følger opgaver til dørs
- Du er serviceminded samt struktureret
- Du er god til mennesker
- Du er glad og smilende
- Du er lærenem
- Du kan tage beslutninger
- Du kan tage ansvar
Praktiske oplysninger
Ansøgningsfrist: 30. november 2023.
Løn efter kvalifikationer.
I forhold til bil vil der findes en løsning, der passer til den enkelte.
Det vil være muligt at arbejde hjemme, men der er kontor til rådighed.
Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så vent ikke med at sende din ansøgning.
Opstart hurtigst muligt.
Søg jobbet
Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.
Temp-Team
Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.
Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TEMP TEAM A/S - København, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5932819