Ejendomsmedarbejder til renhold af Kødbyen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at sikre en god og stabil drift og skabe tilfredse lejere? Så er det måske dig vi står og mangler?


Københavns Ejendomme søger en ejendomsmedarbejder til opgaver inden for renhold og mindre arealpleje. Vi søger en selvstændig og ansvarsfuld medarbejder, hvis primære opgave vil være dagligt at sikre, at Kødbyens udendørs arealer fremstår rene og præsentable for områdets brugere og borgere. Du får en varieret hverdag, hvor du bliver en del af et hold bestående af fire kollegaer, som selvstændigt planlægger og udfører. I går sammen eller hver for sig, alt efter opgavens art, men har et fælles ansvar for at komme i mål med den overordnede opgave, at Kødbyen fremstår ren og pæn.

Din mødetid vil være mandag til torsdag fra 06:45 – 14:45 og fredag fra 06:45 – 11:45

Kødbyen er et offentligt rum, der har åbent 365 dage om året. Her er mange besøgende til områdets mange tilbud af restauranter, barer og natklubber. Desuden er stofindtagelsesrummet H17, under Socialforvaltningen (SOF), placeret i Kødbyen, hvilket kontinuerligt genererer en del stofrelateret affald. Den udendørs stofscene i Kødbyen kan til tider være et hårdt miljø at færdes i.

Din indstilling til at yde en god og stabil service overfor kunden og din indstilling til borgerne vægter vi lige så højt som din faglige baggrund.

Enheden, der renholder Kødbyen, er en del af Teknisk Drift, der består af cirka 40 tekniske ejendomsmedarbejdere, der primært servicerer bygninger over hele København. Vi hjælper hinanden med større konkrete opgaver, og mødes jævnligt for at vidensdele og udveksle erfaring samt udvikle os fagligt m.m.

Om stillingen
Vi forventer, at du

  • taler og forstår dansk
  • har gyldigt kørekort (kategori B)
  • har evner og lyst til at yde en god service i høj kvalitet
  • selv tager initiativ og kan arbejde selvstændigt i opgaveløsningen
  • trives i en varieret hverdag
  • har situationsfornemmelse og kan gebærde dig blandt forskellige mennesker
  • er fleksibel i den daglige planlægning
  • har erfaring fra tidligere lignende stillinger
Chefen i Teknisk Drift er din daglige leder. I hverdagen arbejder vi med distanceledelse. Chefen vil løbende besøge dig for faglig sparring, sikre din trivsel og hjælpe dig ved eventuelle udfordringer m.m.

Om Center for Kundeservice
Du vil blive ansat i Center for Kundeservice i afdelingen Teknisk Drift. Center for Kundeservice varetager en bred vifte af ejendomsrelaterede opgaver med særligt fokus på drift og afhjælpende vedligehold af kommunens ejendomme. Vi er samtidig ansvarlige for at sikre den gode kundeoplevelse for alle, der er i kontakt med Københavns Ejendomme.

Vi udfører ejendomsservice på nogle af Københavns Kommunes ejendomme, institutioner og botilbud, og vores målsætning er at sikre et optimalt serviceniveau, effektiv styring og drift af kommunens ejendomsportefølje. Vi har en meget varieret og indimellem sårbar kundegruppe, hvorfor vi skal være lydhøre og have høj faglighed. Vi tager størst mulige hensyn til behovene hos de borgere og kollegaer, der bor, færdes eller arbejder de steder, hvor vi har ansvar for ejendomsservice.

I Center for Kundeservice har vi tillid til vores medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere. Vi er dedikerede og ansvarsfulde, og vi hjælper hinanden til at nå resultater.

Ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn. Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme, Center for Kundeservice, som har adresse på Borups Allé i København, men dine opgaver og din arbejdsdag vil ligge ude hos kunden på en anden lokation i København. Du vil referere til chefen for Teknisk Drift. Stillingen er med en ugentlig arbejdstid på 37 timer.

Det er en forudsætning, at du kan fremvise ren udvidet straffeattest, ligesom der vil blive indhentet en børneattest. Eventuelt relevante kursusbeviser skal medbringes, hvis vi indkalder dig til jobsamtale.

Upload en motiveret ansøgning og CV. Vi forventer, at du kan starte i stillingen pr. den 1. juli 2023.

Yderligere oplysninger
Hvis du ønsker at vide mere om stillingen, kan du kontakte enhedschef Jonas Andersen på telefon 2688 7607 i hverdage ml. kl. 10.00-12.00.

Søg via linket senest søndag den 11. juni 2023
Vi holder ansættelsessamtaler i uge 24.

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 2.000 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold samt en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192235&DepartmentId=22454&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840869

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet