Administrativ koordinator til ledelsessekretariat på stort hospital

dato

I ledelsessekretariatet supporterer vi afdelingsledelsen med alle de administrative opgaver, som foregår i en stor hospitalsafdeling. Vi er afdelingens ansigt udadtil og er en slags ”gatekeepere” med stor kontaktflade til afdelingens medarbejdere, såvel som patienter og pårørende. Vi sørger for at løse alle de administrative opgaver, der skal til for at en hospitalsafdeling fungerer optimalt. Har du særlig interesse for og/eller erfaring med administrative opgaver i Sundhedsvæsenet, så er denne stilling måske noget for dig.

Stillingens indhold kan du være med til at præge, men den vil som minimum indeholde:

  • Kalenderstyring for cheflæge og chefsygeplejerske (AL)
  • Løbende overblik over opgaver og behov ifm afvikling af dagens/ugens aktiviteter.
  • Høj grad af fleksibilitet ifm opgaveløsning, da der kan være perioder med særlig høj belastning.
  • Koordinering på vegne af AL ift indsatser i afdelingen
  • Overblik over igangværende indsatser der udgår fra AL – projektcanvas
  • Løbende rapportering af status på opgaver og indsatser
  • Tovholder på at indhente løbende relevant viden ifm opgaver og indsatser fra øvrige interessenter
  • Tæt samarbejde med øvrige stab samt stabsleder
  • Diverse administrative opgaver for ledelsen
Vi stræber efter en effektiv og hurtig sagsbehandling, og er altid imødekommende, løsningsorienterede og konstruktive i den måde vi løser vores opgaver.
Du skal derfor have et udpræget servicegen og en smilende og positiv tilgang til hvad hverdagen må bringe. Desuden skal du indgå som en del af et ledelsessekretariat, hvor I hjælper hinanden med opgaverne og dækker ind for hinanden i forbindelse med fravær.

Din faglige profil

  • Du er AC’er, lægesekretær eller kontorassistent af uddannelse, eller har et indgående kendskab til sundhedsvæsenet eller noget helt andet.
  • Du har solid erfaring med kalenderstyring og sikrer overblik over projekter samt indhentning af relevant information og data.
  • Du er vant til at arbejde i Outlook og anvender Excel til at udarbejde simple statistikker og analyser.
Stillingen er et miks af rutineopgaver og varierende udviklings- og projektopgaver som kræver opfølgning og struktur, og du vil indgå i et tæt samarbejde med teamet i ledelsessekretariatet.
Vi ønsker, at du kan trives i en hverdag med mangeartede opgaver, og spiller ind med dine kompetencer, samt medvirker til den fortsatte udvikling af vores sekretariat. Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt, og at du har et udpræget servicegen.

Vi tilbyder:

  • En daglig arbejdstid på 37 timer ugl.
  • En arbejdsplads i udvikling i en af Danmarks største medicinske afdelinger
  • Mulighed for relevant uddannelsesaktivitet, der kan understøtte din udvikling
  • Vores AL deler sin tid mellem begge matrikler. Denne stilling har primært fremmøde på Herlev, men der vil også være dage med mødeaktivitet eller fremmøde på Gentofte.
Om Afdeling for Medicinske Sygdomme i øvrigt:

Afdeling for Medicinske Sygdomme på Herlev og Gentofte Hospital er en af landets største medicinske afdelinger med ca. 540 medarbejdere. Vi varetager specialerne infektionsmedicin, lungemedicin, endokrinologi og geriatri, med sengeafsnit, specialambulatorier og flere forskningsenheder på begge matrikler. Herudover har vi det lægelige ansvar for modtagelsen af akutte medicinske patienter fra hospitalets optageområde.

Yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til Cheflæge Mette Friberg Hitz tlf. 24 45 25 36 eller Chefsygeplejerske Susanne Tronier tlf. 24 92 57 52

Ansøgningsfrist 23/12-25 kl 12. Vi afholder samtaler løbende.
Tiltrædelse hurtigst muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-12-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/d00376cc-8a1a-4afa-a91f-422800084adc

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet