BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Den Regionale Sterilcentral er Danmarks mest automatiserede sterilcentral. Vi leder efter to nye kollegaer, som har lyst til at være med på holdet og blive en del af et velfungerende team.
Om os
Den Regionale Sterilcentral består af to matrikler, hvor den ene er placeret på Rigshospitalet og den anden på Herlev Hospital. Lige nu har vi vores daglige drift i vores bygning ved Herlev Hospital. På sigt skal vi også dække driftsopgaver i vores bygning ved Rigshospitalet.
Den Regionale Sterilcentral genbehandler og leverer kirurgiske instrumenter til hospitalsafdelinger og skal på sigt levere til hele Region Hovedstaden. Den Regionale Sterilcentral er en del af Servicecentret, som arbejder med opgaver, der er tværgående for hospitalet.
Om jobbet
Vores opgaver er lige nu en blanding af drifts- og projektopgaver.
De daglige driftsopgaver i teamet består primært af:
- Overvåge operationsplanlægning/bookinger og håndtere ændringer i ordrer herunder varetage kontakt til operationsafdelinger på supporttelefon
- Support til vores genbehandlingsenhed
- Varetage mailkorrespondancer og telefonopkald samt deltage i samarbejdsmøder med kunderne
- Indtaste og vedligeholde data i T-DOC
- Praktiske opgaver såsom at bestille instrumenter til nyt operationsudstyr
- Klargøre og planlægge implementering af nye afdelinger
Vores ønsker til dig som ny kollega er, at du:
- Formentlig har en sundhedsfaglig baggrund, men ved du noget om kundebetjening, logistik eller andet med relevans for jobbet, så er du også velkommen
- Har computerflair, og at du i det hele taget trives med at arbejde ved en computer
- Trives med at arbejde i et team, men at du også kan arbejde selvstændigt
- Trives med kundekontaktopgaver
- Måske har kendskab til operationsinstrumenter, men det er ikke et krav
- Tager ansvar for at bidrage til det gode arbejdsmiljø og fællesskab
- Er omstillingsparat
- Trives med skiftende arbejdstider
- Er god til skriftligt og mundtligt dansk
- En arbejdsplads, hvor troværdighed, ansvarlighed, professionalisme og trivsel er værdier, vi sætter højt
- Et rart arbejdsmiljø med stor indflydelse på teamets og dine egne arbejdsopgaver
- Mulighed for at være med i forskellige arbejdsgrupper med stor medindflydelse på nuværende og kommende arbejdsgange
- Mulighed for personlig udvikling
- Høj grad af fleksibilitet i forhold til arbejdstidsplanlægning og rig mulighed for, at der tages hensyn til at arbejde og privatliv kan gå op i en højere enhed
- Et job med rådighedsvagt fra hjemmet og derfor en vagtplan, der indeholder perioder med megen frihed
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst indgået med Danske Regioner og relevant organisation, og ansættelsen finder organisatorisk sted under Servicecentret, Rigshospitalet.
Din arbejdstid vil være i skiftende vagter 37 timer ugentligt.
Vi arbejder for tiden i tidsrummet kl. 7-20 på hverdage og mellem kl. 7-15 i weekender samt helligdage. Weekendvagter vil forekomme ca. hver 6. uge.
Du vil indimellem have telefonrådighedsvagt hjemmefra efter aften- eller weekendvagt.
Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Lisa Kofoed på mail: Lisa.normann.kofoed.01@regionh.dk eller på telefon 31 60 31 23.
Ansøgningsprocedure
Du søger stillingen via linket i annoncen.
Ansøgningsfristen er den 1. januar 2024. Vi forventer at afholde samtaler i uge 1.
Ansættelsesdato er den 1. marts 2024.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Rigshospitalet, Blegdamsvej, 2100 København Ø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5955643