Bliv pædagog i Lindehaven og vær med til at skabe udviklende miljøer for de yngste børn

Profilbillede
dato

Skal 2025 være året, hvor du træder ind i en lille institution hos et fantastisk team med stor faglighed?

Lige nu søger børneinstitutionen Lindehaven to dygtige, legeglade og reflekterende pædagoger, der kan se værdien og vigtigheden i arbejdet med vores yngste børn.

Om Lindehaven
Lindehaven er en integreret institution med cirka 100 børn fordelt på to afdelinger: Højen og Lyngen. Afdelingerne ligger på hver deres matrikel, men tæt på hinanden. Da vores ene pædagog netop er blevet konstitueret leder i Lindehaven, søger vores vuggestuegruppe i afd. Lyngen en 37 timers pædagogstilling med afdelings-koordinatorfunktion. Vi er placeret tæt på Sømosen og i et familievenligt område, hvor størstedelen af børnene bor. Vi tager derfor ofte på tur i nærområdet for at give børnene kendskab til byen og lokalområdet. Vi søger en pædagog, der ser kvaliteten i hverdagspædagogikken, ser udviklingen i de nære relationer og samtidig ser værdien i det spontane. Vi ser gerne, at du har et par års erfaring, men dette er ikke et krav. 

I vores vuggestuegruppe i afd. Højen har vi brug for en pædagog i en 37 timers stilling, der kan indgå i vores erfarne team. Vi søger en, der vil hoppe med på vores skøre projekter, som måske selv har et inspirerende idékatalog og er du nyuddannet er vi helt sikkert et muligt match for dig. Det vigtigste for os er, at du har respekt for faget, har en åben og anerkendende tilgang til børnene samt sætter en ære i din faglighed.

Vi er en institution, der er inspireret af NEST-pædagogik. Vi har fokus på fællesskabets betydning for det enkelte barns udvikling samt arbejder ud fra princippet, at børn gør det bedste, de kan - lykkes de ikke, er det os personale, der skal gøre noget andet.

Vi søger
Vi søger kollegaer, der naturligvis er nærværende, omsorgsfulde og har en rolig og anerkendende pædagogisk tilgang samt ser værdien i børns forskelligheder.

For os er det vigtigt, at du:

  • kan se kvaliteten i at være i øjenhøjde med de yngste og tilbringer største delen af tiden på gulvet med børnene. 
  • ser den frie leg, som et centralt fundament for børns udvikling og trivsel. 
  • ser muligheder i vores uderum og de lege, der kan skabes der.
  • ser Lindehaven som vores institution, -børnenes, forældrenes og personalets. 
  • kan se værdien og investerer i "det tredje fælles" for børn, forældre og personale.
  • har humoristisk sans og kan grine sammen med børn og voksne. 
  • kan arbejde inden for hele vores åbningstid, som i Lyngen er fra kl. 7:00 til 17:30, undtagen fredag, hvor vi lukker kl. 16:30. I Højen er åbningstiden 6:30-17:00 undtagen fredag, hvor vi lukker kl. 16:00. 

Du kan forvente
Hos os kan du forvente:

  • en åben personalegruppe med masser af humor og hjertevarme.
  • en fagligt kompetent personalegruppe med masser af erfaring.
  • en god blanding af personale, der har været en del af huset i mange år og personaler, der har været her kortere tid. 
  • en stabil personalegruppe, der arbejder udviklingsorienteret, tør være uenige og ser dette som et udviklingspotentiale.
  • at være en vigtig del af vores arbejdsfællesskab, hvor du som medspiller bidrager til åben dialog og udvikling af børnenes trivsel og udvikling gennem positive relationer, betydningsfulde oplevelser, nærvær, fordybelse og glæde.
  • en engageret personalegruppe, der vil børnene, forældrene og hinanden.
  • en personalegruppe, der er optaget af at udvikle os sammen og med hinanden. Vi er derfor med i et projekt, som er støttet op om af BUPL’s Kompetencefond ’’Kompetenceudvikling - alle med’’.
  • en institution, der er inspirereret af NEST-pædagogik.

Transport 
Lindehaven ligger i cykelafstand fra Skovlunde station ca. 1,5 km og buslinjer fra Herlev station. Der er gratis parkering, hvis du kommer i bil og din cykel har vi naturligvis også plads til. 

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist onsdag den 13. november 2024 kl. 8:00. Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 48. 

Løn og ansættelse
Stillingen i afd. Lyngen er ledig pr. 1. januar 2025, mens stillingen i afd. Højen er ledig pr. 15. februar 2025. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Lønnen aftales efter principperne om ny løn. Der indhentes børneattest samt straffeattest i Herlev Kommune.

Vi venter gerne på det helt rigtige match, om du kan slå kolbøtter eller ej.

Vil du vide mere?
Ring gerne og aftal tid for et besøg på 4452 5878 eller på 2440 4989 hos leder Mette Correll.

Mød vores medarbejdere
herlev.dk kan du møde nogle af vores medarbejdere fra forskellige arbejdspladser i kommunen. De fortæller hver især om, hvad de arbejder med, og hvorfor de er glade for deres arbejde.

Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.

 

Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.

I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herlev Kommune, Hedelyngen, 233, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6135483

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet