BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du god sans for orden, service og kan få noget fra hånden, så er denne nyoprettede stilling på 25 timer ugentligt måske noget for dig?
Hvem er vi?
Hjælpemiddeldepotet er en del af Herlev Kommunes Hjælpemiddelafdeling og er organisatorisk placeret i Center for Sundhed og Voksne. Hjælpemiddelafdelingen består af: 1 teamleder, 1 faglig koordinator, 7 sagsbehandlende terapeuter, 3 administrative sagsbehandlere, 1 administrative medarbejder, samt 3 depotmedarbejdere.
Hjælpemiddeldepotet varetager al håndtering af kommunes hjælpemidler. Vores opgave er primært levering af hjælpemidler til hjemmeplejeleverandører, plejecentrene, og borgere i eget hjem, samt reparation, rengøring og service af hjælpemidler.
Returnerede hjælpemidler vaskes på depotets eget vaskeri efter infektionshygiejniske retningslinjer og klargøres derefter til genudlån.
Vi tilbyder
Vi tilbyder en stilling hvor du sammen med 3 gode kollegaer vil være en vigtig brik i depotets leverings flow af hjælpemidler til genudlån. Stillingen indebærer en stor grad af uddelegeret ansvar for depotets vaskeri, og renholdelse af depotet.
Den daglige planlægning og prioritering af opgaver sker i tæt samarbejde med imødekommende og engagerede kollegaer. Det er en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, godt humør, en uformel tone og hvor det fælles ansvar for kerneopgaven vægtes højt.
Dine vigtigste opgaver
Din primære opgave bliver at sørge for vask og rengøring af hjælpemidler, der kommer tilbage til Hjælpemiddeldepotet efter udlån. Opgaven indbefatter også at klargøre, og kontrollere rengjorte genbrugshjælpemidler, så som liftsejl, vendelagner og puder mv. Hertil kommer vask af øvrige større hjælpemidler som plejesenge, rollatorer, sengeborde og meget mere. Hovedparten af rengøringen foregår med manuelt vaskeanlæg, samt industrivaskemaskine. Rengøringsprocessen omfatter registrering af arbejdsgang i vores lagerstyringssystem.
Stillingen indbefatter derudover også daglig renholdelse og oprydning på depotet, så der sikres et godt arbejdsmiljø, samt at rengjorte hjælpemidler kan opbevares i rene og ryddelige omgivelser.
Du kommer ikke til at indgå i den del af opgavevaretagelsen på depotet, der vedrører levering, afhentning og reparation af hjælpemidler.
Kvalifikationer
Det er vigtigt for os, at en ny kollega er servicemindet og udviser ansvarlighed, da det er et bærende fundamentet i depotets samlede drift og servicefunktion. Det er en stor fordel, hvis du allerede har erfaring med hjælpemidler og arbejdsgangene på et hjælpemiddeldepot.
Vi forventer, at du:
- har solid erfaring med rengøring, og er dreven i sikker brug og dosering af rengøringsmidler, samt betjening af vaskemaskiner og vaskeanlæg
- har styr på de basale krav til hygiejne og viden om effektive rengøringsmetoder
- sigter efter at være effektiv, men stadig omhyggelig i dit arbejde
- er fortrolig med håndværktøj, da adskillelse af enkeltdele på hjælpemidler vil forekomme i forbindelse med rengøringen
- er et udpræget ordensmenneske og det falder dig naturligt at rydde op løbende
- er omstillingsparat, idet dagens opgaveprioritering nemt kan ændre sig i løbet af dagen
- trives med at arbejde selvstændigt
- har IT-færdigheder på brugerniveau. Det er en fordel at have kendskab til KMD NEXUS Sundhedslogistik
- kan tale, læse og forstå dansk, idet sikkerhedsdatablade og procedere for brug af kemi mv. er en forudsætning for at kunne udføre arbejdet forsvarligt
Det praktiske
Stillingen er en deltidsstilling på 25 timer ugl. til besættelse hurtigst muligt eller senest 1. marts 2024. Løn i henhold til overenskomst.
Ansøgningsfrist fredag d. 9. februar 2024 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted mandag d. 12. februar 2024.
Der skal indhentes reference og straffeattest ved ansættelse.
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:
Teknisk servicemedarbejder Carsten Løber på tlf. 51 39 42 22 eller på mail Hjm-depot@herlev.dk
Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (25-25 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Herlev Kommune, Sortemosevej, 1B, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981666