BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Børne-, Unge- og Familierådgivningen i Herlev søger en administrativ medarbejder til et barselsvikariat som forventes at vare i 9 måneder. Stillingen er på 30-37 timer om ugen.
Vi søger dig, som er engageret i at være en del af et godt kollegialt samarbejde med kollegaer i afdelingen, ledelse og tværfaglige samarbejdspartnere. Dine opgaver vil favne bredt, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring fra børne- og familieområdet.
Dine opgaver kræver stor fleksibilitet og selvstændighed for at kunne bevare overblikket så du kan prioritere din tid bedst muligt. Der kan være opgaver som kræver fordybelse, men de fleste vil kræve et stort overblik, grundighed, samt at du kan arbejde med korte deadlines.
Vi tilbyder
- En spændende og udviklende arbejdsplads, hvor opgaven er i centrum og vi hjælper hinanden
- Selvstændigt arbejde i et sprudlende kontormiljø sammen med Børne- og Ungerådgivere, familieplejen, STU-koordinator, i specialrådgivningen, socialfaglige koordinatorer og ledere.
- En personalegruppe, der lægger vægt på hjælpsomhed, humor, fagligt og socialt engagement, rummelighed og nysgerrighed.
Vi forventer, at du skal kunne varetage følgende opgaver og funktioner
- Sekretær for Børne og Unge-udvalget
- Referatskrivning på beslutningsmøder, ung til voksen og Center-MED møder
- Skrive re-vis afgørelser
- Registrering af fravær/ferie i OPUS
- Oprette stillingsopslag i Emply
- Passe telefon sammen med din kollega som også arbejder med administrative opgaver
- Passe fællespostkassen
- Varetage de administrative opgaver forbundet med Danmarks Statistisk
- Superbruger i følgende systemer: DUBU og SBSYS
- Flair og interesse for IT-sikkerhed
- Stikprøvekontroller i KY og OPUS
- Godkende udgiftsbilag
- Være tovholder på Champ som er et onboarding system
Din uddannelsesbaggrund er mindre vigtig. Det er din erfaring og kompetencer som vægtes.
Vi implementerer Barnets Lov, og der er i den forbindelse brug for alles hjælp eksempelvis til ændringer i skabeloner eller andet, hvilket også vil afhænge af din viden om og erfaring med DUBU
Ansøgningen og den videre proces
Stillingen ønskes besat senest den 1. april 2024. Ansøgningen skal være fremme senest den 26. februar 2024 kl. 8.00. Du skal sende en ansøgning, CV og vedlægge relevante eksamensbilag. Du bliver ringet op den 26. februar, hvis du bliver indkaldt til samtale.
Ansættelsessamtaler holdes den 27. februar 2024. Løn- og ansættelsesvilkår vil følge overenskomst samt mulighed for individuelle tillæg. Arbejdstiden er 30-37 timer pr. uge.
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til leder af Børne-, Unge- og Familierådgivningen i Børn, Familie og Skole, Signe Elsvor på telefon 2420 5373 eller e-mail: signe.elsvor@herlev.dk.
Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Herlev Kommune, Dildhaven, 43, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5984463