Vil du være en del af et fantastisk afsnit, der hjælper gravide og nybagte forældre? Så er det måske

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om stillingen

Som sekretær i vores barsel- og svangrereceptioner, er det dig vores patienter møder som den første. Du er ansigtet udadtil, der trives med patientkontakt både personligt og telefonisk.

Du kommer til at have en bred kontaktflade med mange faggrupper og du får mange kasketter på i rollen som sundhedsadministrativ hos os. Dit falkeblik holder styr på opgaverne, og du har en skarp næse for, hvilken opgave du skal snuppe først.

I vores receptioner har vi daglig modtagelse af patienter og pårørende under hospitalets ambition: Godt behandlet. 3 dage om ugen modtager vi desuden gravide til planlagte kejsersnit i vores barselsreception.

Vi besvarer telefoniske henvendelser via vores callcenter.

Vi har diverse patientrelaterede administrative opgaver i Sundhedsplatformen:

  • Indlæggelse og udskrivelse
  • Mor/barn epikriser
  • Booking
  • Korrespondancemeddelelser til sundhedsplejerske
  • Besvare forespørgsler i MinSP
  • Håndtering af blodprøvesvar
  • Administrative arbejdslister og registreringsopgaver
  • Lave indlæggelsesbeviser
Øvrige opgaver:

  • Bestilling af tolk
  • Bestilling af varer og evt. håndværkere
  • Sørge for patientfoldere
  • Udlevering af medicinsk udstyr til hjemmemonitorering
  • Andre ad hoc-opgaver
Din stilling er nyoprettet, hvorfor du kan være med til at præge og udvikle den. Derfor er det vigtigt, at du har mod på at gribe nye opgaver ved behov.

Om os

Vi er 20 sekretærer i afdelingen og vi glæder os til at få dig ombord. Du får søde og hjælpsomme kollegaer, som vil høre, hvad du har lavet i weekenden og som er kendetegnet ved godt humør og en god omgangstone.

Sekretærerne sidder spredt i små teams, men er gode til at hjælpe på tværs og vi arbejder på kompetenceudvikling, så man på sigt kan varetage flere funktioner og dermed skabe variation i arbejdsopgaver og funktioner. Ydermere vil vi i det kommende år introducere Min Karrierevej, til understøttelse af faglig vækst og personlig udvikling. Herunder kan vi også tilbyde formel efteruddannelse.

Afdelingen varetager graviditet, fødsel og barsel for ca. 5.500 kvinder årligt.

I efteråret 2022 flyttede afsnittet ind i helt nye og flotte omgivelser i vores nyopførte Kvinde-Barn Center. Her kommer du til at sidde i receptionen, med store vinduespartier og udsigt til grønne områder.

Sengeafsnittet på barselsgangen har plads til 33 barselsfamilier. Vi varetager blandt andet efterfødselsforløbet for førstegangsfødende og barslende efter en kompliceret fødsel. Endvidere har vi et efterfødselsambulatorie med PKU, Hørescreening og efterfødselssamtaler samt et barselsambulatorie hvor vi ser mor og barn med amme- og trivselsproblematikker i op til 7 dage efter fødslen.

Graviditet, klinik 1 er et læge og jordemoder/sygeplejeambulatorie og har et dagligt flow på omkring 45-50 patienter. Vi har et meget tæt tværfagligt samarbejde omkring vores patientgruppe: Gravide med forskellige komplikationer i graviditeten. Patientgruppen rummer således gravide med graviditetsdiabetes, forhøjet blodtryk, tvillingegraviditeter og en mangfoldighed af andre forhold, der kan komplicere graviditeten.

Når du starter hos os, vil du hurtigt opdage, at alle er på fornavn med alle, og at alle såvel som læger, jordemødre, sygeplejersker og social- og sundhedsassistenter sparrer med hinanden og sætter stor pris på hinandens faglighed og kompetencer.

Du vil få grundig oplæring i arbejdsopgaverne og vil blive tilknyttet en mentor, som vil hjælpe dig godt ind i afdelingen.

Om dig

Du er den rette kandidat, hvis du er:

  • Uddannet som lægesekretær, sundhedsadministrativ koordinator eller har anden sundhedsadministrativ erfaring
  • Fortrolig med Sundhedsplatformen
  • Positiv og imødekommende
  • Fleksibel og mødestabil
  • Ansvarsfuld og initiativrig
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
Som person har du evnen til at samarbejde og skabe relationer på tværs af faggrupper.

Du har flair for patientkontakt samt er hjælpsom og serviceminded overfor både patienter, pårørende samt kollegaer.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer i dagstiden og er til besættelse pr. 1. november eller efter aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende HK-overenskomst.


Ansøgningsprocedure

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Ledende lægesekretær Anastasija Bagge på tlf. 23809954 eller mail: anastasija.izabella.cenobia.bagge@regionh.dk

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Ansøgningsfristen er den 12.10.23 kl. 12.00.



Vi afholder samtaler i uge 42.



Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser online via linket her på siden.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5913816

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet