BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en engageret og resultatorienteret mødebooker til at indgå i vores team. Din hverdag vil bestå af at kontakte virksomheder på telefonen med henblik på at vurdere og booke et relevant salgsmøde med vores kunder. Hvis du har en personlighed som har den rette indstilling samt trives du med at ringe ud dagligt for at sælge vores rekruttering og vikarydelser, så er det dig vi søger.
Om jobbet
Som mødebooker vil du spille en central rolle i at styrke vores salgsstrategier med at kontakte b2b kunder i hele landet.
Du vil være tilknyttet vores hovedkontor i Herlev og have din primære arbejdsplads der. Arbejdstiden er mandag til fredag i tidsrummet 09:00 - 14:00.
Ansvarsområder
- Proaktivt identificere potentielle kunder gennem telefonen.
- Skabe interesse hos potentielle kunder og præsentere muligheden for et samarbejde med virksomhedens kunder.
- Planlægge og koordinere møder mellem potentielle kunder og vores salgsteam.
- Opbygge og vedligeholde en pipeline af møder.
- Følge op på mødeplanlægning og sikre at møderne afholdes som planlagt.
- Registrere og opdatere relevante oplysninger om potentielle kunder ifm opbygning af kundelister.
Kvalifikationer
- Erfaring med mødebooking eller salg vil være en fordel, men ikke et krav. Vi vil også overveje ansøgere med en stærk kommunikationsevne og vilje til at lære.
- Fremragende kommunikations- og forhandlingsevner.
- Evnen til at skabe positive relationer og opbygge tillid over telefonen.
- Flydende i både skriftlig og mundtlig dansk og engelsk.
- Selvstændig og resultatorienteret med evnen til at arbejde mod fastsatte mål.
Vi tilbyder
En attraktiv fast løn med bonusordning baseret på præstationer.
En spændende mulighed for at arbejde i et dynamisk og vækstorienteret miljø.
Fleksible arbejdstider i intervallet på 20 - 25 timer pr. uge
Mulighed for at arbejde fuldtid efter en kort periode
Dynamisk og positiv arbejdsplads med fokus på personlig og faglig vækst
Ansøgning:
Vi ønsker at besætte denne stilling hurtigst muligt og afholder samtaler løbende. Du kan søge stillingen via linket, evt sende dit CV til e-mail: job@imploy.dk - det er alt, hvad der skal til.
Vi vil elske at høre, hvorfor du har lyst til at være en del af vores hold, så tilføj gerne et par linjer om dine tanker. Når den rette kandidat er fundet, tager vi opslaget ned.
Har du spørgsmål? Tøv ikke med at kontakte vores HR-chef, Dina, på 31773783.
Vi glæder os både til at høre fra dig og modtage dit CV.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Imploy ApS, Lyskær, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6028417