BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Trives du med en hverdag, hvor dagene sjældent er ens? Og synes du en god arbejdsdag indeholder både relationsarbejde med den enkelte borger og samarbejde med forskellige aktører i kommunalt behandlingsregi? Så er du måske vores nye kollega.
Vi er en arbejdsplads, der lægger vægt på at hjælpe og støtte hinanden i de forskellige arbejdsopgaver, og vi har en høj faglighed på det både det sundhedsfaglige såvel som det sociale og pædagogiske område. Vi er også en arbejdsplads, der understøtter recovery og metodeudvikling.
Robert Jacobsens Vej er et §105 socialpsykiatrisk botilbud for voksne med psykiske lidelser. Botilbuddet hører under Center for Selvstændige Boformer og Sundhe og ligger i Ørestad i naturskønne omgivelser tæt på Field’s og Vestamager Metrostation.
Hvem er du?
Det er en fordel, hvis du har erfaring i arbejdet med borgere med psykiske lidelser, men det er ikke et krav.
Du kan lide at arbejde selvstændigt i tæt samarbejde med dine kollegaer. Som kontaktperson fungerer du som primær/sekundær kontaktperson i en struktur, hvor vi sammen kan identificere, planlægge og udføre indsatser med den enkelte borger.
Du har erfaring med dokumentation i faglige systemer, medicinhåndtering, pleje- og omsorgsopgaver og her og nu konfliktløsning. Du er engageret og fagligt velfunderet i din tilgang til dine arbejdsopgaver og kan reflektere over egen praksis.
Du har 2 ½ års relevant, sundhedsfaglig, pædagogisk eller socialfaglig uddannelse.
Det er vigtigt for os at inddrage borgerne i alt, der har relevans for deres liv og trivsel i deres bolig og vores udvalg af aktiviteter i huset samt på tværs af byen, så vi tror også, du er nysgerrig, opsøgende og god til at samarbejde. I vores planlægning af hverdagen lægger vi nemlig stor vægt på, at borgerne byder ind med ideer og inddrages i udførelsen af disse. Vi har borgere ansat i huset og er nysgerrige på, hvordan vi alle kan bidrage til et godt hverdags- og arbejdsliv.
Hvem er vi?
Robert Jacobsens Vej er godkendt til borgere i alderen 18-85 år med psykiske lidelser og sociale samt somatiske udfordringer. Aktuelt bor her borgere i alderen 38-75 år. Tilbuddet er døgndækket.
Dine kommende kollegaer består af en tværfaglig gruppe af social- og sundhedsassistenter, pædagoger, ergoterapeuter, sygeplejerske, socialrådgiver og en lærer, som alle har opgaver som kontaktpersoner, hvor der er stor indflydelse på planlægning af hverdagen. Vores seneste trivselsundersøgelse TRI23 viser høj trivsel, stærke arbejdsfællesskaber og et godt fysisk arbejdsmiljø.
Vi skaber beslutningsprocesser, hvor borgeren, de pårørende og medarbejderne byder ind med deres viden, erfaring og ønsker. Vi træffer mange beslutninger vedrørende botilbuddet i fællesskab. Fx er personalemøder åbne for alle i botilbuddet, og der afholdes månedlige husmøder med deltagelse af borgere, kollegaer og ledelse.
Vi tilbyder
Vi tilbyder et struktureret introforløb med en kollega, en engageret og tværfaglig kollegagruppe, der er nysgerrige på egen praksis og en grundig introduktion til sikkerhedsprocedurer.
Det er en arbejdsplads med gensidig fleksibilitet, et godt psykisk arbejds- og læringsmiljø og høje faglige ambitioner.
Vi arbejder tæt sammen, og vi prioriterer faglig sparring og god kommunikation, så den enkelte kollega trives i kollegagruppen. Der tilbydes supervision samt ugentlige møder med skiftevis sparring, personalemøder og undervisning.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse pr. 1. juli 2023 eller snarest muligt.
Ansættelsen er på gennemsnitligt 37 timer ugentligt.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter principperne i Ny løn. Timerne er fordelt med skiftende arbejdstid i dag- og aftenvagter og arbejde hver 3. weekend. Der kan forekomme nattevagter i ferieperioder og ved sygdom.
VI har gratis kaffe og frugtordning.
Vi ligger tæt på offentlig transport. Der er ikke mulighed for parkering med bil uden betaling.
Robert Jacobsens Vej anvender referencer som en del af rekrutteringsprocessen. Vi indhenter referencer fra to tidligere arbejdspladser.
Der gøres opmærksom på, at Center for Selvstændige Boformer og Sundhed indhenter straffeattester ved alle ansættelser. En ansættelse forudsætter, at der på straffeattesten ikke fremgår forhold, der kan have betydning for ansættelsen.
Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte botilbudsleder Charlotte Malm på 2142 0794.
Vi sender også gerne vores udviklingsplan og funktionsbeskrivelse i stillingen som kontaktperson.
Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og referencepersoner.
Søg via linket senest onsdag den 21. juni 2023
Samtaler forventes afholdt torsdag den 22. juni 2023. Der kan være beboerrepræsentanter i ansættelsesudvalget.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192539&DepartmentId=21196&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848291