Vagtplanlægger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vores nye kollega og vagtplanlægger i Afdeling for Mave-, Tarm- og Leversygdomme på Herlev Hospital?

På Herlev Hospitals Afdeling for Mave-, Tarm- og Leversygdomme, søger vi i afsnit 2 og 4 en vagtplanlægger, der har mod på at være ansvarlig for vagtplanlægningen for det tilknyttede sundhedspersonale i 2 afsnit.

I Afdeling for Mave-, Tarm- og Leversygdomme er vi 3 sengeafsnit, der ligger tæt forbundne i det nye akutsygehus. Vi råder over 2 kirurgiske afsnit, hhv. øvre og nedre kirurgi, og et medicinsk afsnit. De afsnit, vi søger en vagtplanlægger til, er nedre kirurgisk afsnit og medicinske afsnit. Vi er normeret til hhv. 14 og 16 sengepladser.

Vores personalegrupper består af sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, portører, hospitalsmedhjælpere, timelønnede sygeplejestuderende og kliniske sygeplejespecialister.

Som vagtplanlægger for vores afsnit er dine vigtigste opgaver at sikre et stabilt, dagligt fremmøde, i alle 3 vagtlag, der tager hensyn til drift, de forskellige medarbejderes kompetencer og individuelle behov. Oversygeplejerskerne på de to afsnit bliver dine daglige ledere, og det vil ligeledes være disse du dagligt har et tæt samarbejde med ift. at sammensætte en robust og driftsikker vagtplan. Derudover får du en vagtplanlægger kollega, som bliver din pendant og mulighed for daglig hjælp og sparring. Derfor kommer I også til at dele kontor og ved ferie og sygdom er det vigtigt at I kan supportere hinandens funktioner.



Dine arbejdsopgaver består af:

  • Arbejde med vagtplanlægning i systemet Optima med udgangspunkt i en 12 ugers normperiode.
  • Vagtplanlægning for 50-60 medarbejdere, fordelt på 2 afsnit, herunder planlægning af ferie og normregnskab
  • Udarbejdelse af grundplaner
  • Drifte den løbende planlægning og udrulning af arbejdstidsplaner
  • Balancere budgettet, behov for fremmøde og kompetencer, med den daglige drift og medarbejdernes behov for frihed, kursusaktivitet m.m.
  • Sørge for bemanding ved fremtidige ledige vagter og akut vagtdækning
  • Introducere nyt personale til Optima, bestille koder, ID kort m.m.
  • Samarbejde generelt i vores 3 sengeafsnit om dækning af vagter
  • Indberette ændringer og godkende løn
  • Udarbejdelse af lønaftaler efter behov og aftale med oversygeplejerskerne.
  • Samarbejde med oversygeplejerskerne ifm. rekruttering og annoncering af nye medarbejdere i E-recruiter


Vi ønsker os:

  • At du har mod på / erfaring med at arbejde i systemet Optima og er bekendt med DSR`s og FOA`s aftaler om overenskomst. Du er fortrolig med SD, herunder Personaleweb.
  • At du er udadvendt, imødekommende, serviceminded og generelt har gode kommunikative evner.
  • At du er god til at danne dig et overblik og prioritere i dine opgaver
  • At du kan håndtere komplekse og fortrolige informationer, og er i stand til at omsætte disse til praksis.
  • At du ser det som en værdi og forudsætning for dit arbejde at få et godt kendskab til personalegrupperne, både på gruppe- og individplan.
  • At du har lyst til daglig sparring og makkerskab med oversygeplejerskerne og din vagtplanlægger kollega.
  • At du er meget bevidst om, at den personligt tilrettede vagtplan kan være meget afgørende for den enkelte medarbejders trivsel.


Vi tilbyder:

  • Et arbejdsfællesskab, hvor vi gennem samarbejde og den daglige dialog, har fokus på at løfte opgaverne med en sammensætning af de bedst mulige kompetencer, til glæde og gavn for både personale og patienter
  • En stilling med mulighed for både høj grad af selvstændighed og høj grad af samarbejde og fællesskab
  • Et dynamisk og positivt arbejdsmiljø, med en anerkendende og respektfuld tilgang til hinanden og vores opgaver.
  • Topengagerede oversygeplejersker, der i en den grad kender værdien af dit arbejdsområde og som glæder sig meget til at arbejde sammen med dig!


Blev du nysgerrig på mere?

Tiltrædelse af stillingen er 1. januar 2024 eller efter aftale.

Stillingen er 32 timer/uge og ansøgningsfristen er mandag d. 20. november. Vi afholder samtaler d. 22. november eller efter aftale.

Hvis du har lyst til at vide mere, komme forbi til en kop kaffe eller sende din ansøgning, så
ring eller skriv til enten:



Oversygeplejerske Jannie Boesen. Mail: jannie.boesen.02@regionh.dk. Tlf. nr. 38681713

Oversygeplejerske Halima Said. Mail: halima.mohamed.said@regionh.dk Tlf.nr. 38681299



Vi glæder os til at se dig!











INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (32-33 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5936705

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet