BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du tænke dig et job, hvor du sikrer en effektiv og fleksibel vagtplanlægning for rengøringsmedarbejderne, og på den måde bidrage til, at vores patienter behandles i altid rene og imødekommende omgivelser? Er du stærk i overenskomster, arbejdstidsaftaler og grundplaner? Og kan du få en vagtplan til at gå op i en højere enhed i tæt samarbejde med ledergruppen? Så er det lige dig vi søger.
Er du nysgerrig, modig og forandringsvillig, så har du mulighed for at blive en del af Rengøringsenheden på Herlev-Gentofte Hospital Vi søger dig, der vil være med til at skabe en fleksibel vagtplanlægning, som tilgodeser medarbejdernes arbejds- og privatliv.
Det er vigtigt, at de rette ressourcer og kompetencer altid er til stede i Rengøringsenheden, og vi forventer derfor, at du som vagtplanlægger er struktureret, løsningsorienteret og handlekraftig.
Vi forventer desuden, at du er dygtig til at kommunikere, er servicemindet, og at du generelt nyder at interagere med andre mennesker.
Vi forestiller os, at du er stærk kommunikativt både i tale og på skrift, har nemt ved at tilgå forskellige IT-systemer samt formår at skabe relationer.
Om jobbet Du bliver en del af stabsfunktionen i Rengøringsenheden og skal understøtte ledergruppen på 8 personer, som er et stærkt og dygtigt ledelsesteam.
Arbejdsopgaverne har hovedvægt på administrative og koordinerende opgaver som f.eks.:
- Vagtplanlægning i OPTIMA (lønsystem) under hensyn til afdelingens drift
- Kontrol af overholdelse af normtid, afsp. og ferie saldi
- Personaleadministration i Silkeborg Data
- Brugeradministration via CBAS.
- Ajourføring af database, initiallister, telefonlister, undervisningsmateriale
- Indberetning af tillæg og lønaftaler.
- Stillingsopslag i HR-manager
- Opgaver i kursus-portalen
- Bestilling af varer i SAP
Din personlige og faglige profil:
- Du arbejder systematisk med dine opgaver.
- Du kan arbejde selvstændigt og har et udpræget servicegen.
- Erfaring med organisering og planlægning af opgaver.
- Kan lide at arbejde i en funktion, der har stor berøringsflade til mange mennesker.
- Du er nysgerrig og ønsker en hverdag, hvor to dage ikke er ens.
- At du har erfaring med vagtplanlægning i OPTIMA (lønsystem)
- Kendskab til Silkeborg Data og indkøbsmodulet i SAP
Om Rengøringsenheden Rengøringsenheden er en del af en større afdeling på Herlev og Gentofte Hospital, der hedder Service og Logistik, som består af: Logistik-, Ernærings- og Rengøringsenheden.
- Vi er ca. 350 medarbejdere, der arbejder med rengøring fordelt på de 2 matrikler.
For at sikre god hygiejne og sundhed for patienter, pårørende og kolleger er vores vigtigste opgave at afbryde smitteveje og hindre infektioner, og at hospitalet fremstår rent og imødekommende.
Det gør vi i kraft af vores mange dygtige medarbejdere, indgående kendskab til hospitalet og vores professionelle tilgang til hospitalsrengøring.
- En stilling på 30-37 timer om ugen med arbejdstid placeret mandag til fredag i dagstid
- Der vil være mulighed for hjemmearbejdsdag
- En dagligdag i en løsningsorienteret afdeling.
- En selvstændig og alsidig stilling med lærerige udfordringer og hvor du selv kan være med til at forme indhold i stillingen.
Du refererer til Enhedschefen for Rengøring.
Løn og ansættelsesforhold Løn er jf. gældende overenskomst.
Stillingen er til besættelse 1. juni 2024 eller efter aftale.
Yderligere oplysninger Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Enhedschef for Rengøring: Malene Reinecke telefon: 2049 6812
Send os din ansøgning senest den 6. maj 2024. Vi afholder ansættelsessamtaler løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6031381