BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Afdeling for Medicinske Sygdomme, Herlev og Gentofte Hospital, søger en dygtig og ansvarsfuld vagtplanlægger med ledelsessekretærfunktioner for lægegruppen på vores Herlev-matrikel 37 timer om ugen pr. 1. august 2024, eller hurtigst muligt. Vi vækster i vores godt sammentømrede team i ledelsessekretariatet, som supporterer vores afdelingsledelse med administrative opgaver. Derfor har vi et spændende job til dig!
Kan du lide at få ting til at gå op i en højere enhed og har du viden om OPTIMA, arbejdstidsregler og overenskomster – eller lyst til at få det, så skal du søge dette job.
Ledelsessekretariatet er afdelingens ansigt udadtil. Vi har en bred kontaktflade til såvel afdelingens medarbejdere som til patienter og pårørende.
Vi er 8 kollegaer i ledelsessekretariatet, heraf 4 vagtplanlæggere – og vi har brug for en mere.
Vi stræber efter en effektiv og hurtig sagsbehandling og vi ønsker at være imødekommende, løsningsorienterede og konstruktive i den måde vi løser vores opgaver.
Du skal derfor have et udpræget servicegen og en smilende og positiv tilgang til, hvad hverdagen må bringe.
Afdeling for Medicinske Sygdomme er repræsenteret på begge matrikler hver dag. Denne stilling har primært fremmøde på Herlev, men der vil også være dage med mødeaktivitet eller fremmøde på Gentofte. Da vores afdelingsledelse også deler deres tid mellem Herlev og Gentofte Hospital, så der vil være dage, hvor der er fuldt hus på gangen og dage hvor der er mere stille.
Opgaveprofilen Arbejdsopgaverne er primært koncentreret omkring vagtplanlægning for lægerne på vores Herlev-matrikel. Arbejdsopgaverne har hovedvægt på administrative og koordinerende opgaver som f.eks.:
- Selvstændig vagtplanlægning for de yngre læger samt speciallæger i afdelingen under hensyn til den enkelte læges kompetenceniveau og afdelingens drift.
- Kontrol af overholdelse af normtid og overenskomst.
- Korrespondance med videreuddannelsessekretariatet og HR-afdelingen.
- Personaleadministration i Silkeborg Data.
- Brugeradministration via CBAS.
- Ajourføring af database, initiallister, telefonlister, introduktionspakker, velkomstbrev til nyansatte m.m.
- Indberetning af tillæg og lønaftaler.
- Deltagelse ved vagtplanlægningsmøder.
- Stillingsopslag i HR-manager til introstillinger.
- Hjælpe til med at finde vikarer under sygdom.
- Håndtering af henvendelser fra lægegruppen, som oftest relaterer til vagtplanen, men det kan også være af mere praktisk karakter, f.eks. hjælp til booking af mødelokale eller lignende.
Din faglige og personlige profil
- Du arbejder systematisk med dine opgaver.
- Du kan arbejde selvstændigt og har et udpræget servicegen.
- Du værdsætter et godt tværfagligt samarbejde og gør dit til at vedligeholde og udvikle dette.
- Kendskab til sundhedsvæsnet og meget gerne vagtplanlægning i OPTIMA.
- Erfaring med organisering og planlægning af komplekse opgaver.
- Kan lide at arbejde i en funktion, der har stor berøringsflade til mange mennesker.
- Erfaring med lægernes overenskomst og lønområde.
- Du er nysgerrig og ønsker en hverdag, hvor to dage ikke er ens.
- Du har erfaring med Optima i Silkeborg Data og CBAS.
- Stillingen er et miks af rutineopgaver og varierende projektopgaver som kræver opfølgning og struktur.
- Du får et tæt samarbejde med afdelingens læger samt med teamet i ledelsessekretariatet og med afdelingens cheflæge og chefsygeplejerske.
Vi tilbyder
- En stilling på 37 timer om ugen med arbejdstid placeret mandag til fredag i dagstid.
- En arbejdsplads i udvikling i en af Danmarks største medicinske afdelinger.
- Mulighed for relevant uddannelsesaktivitet, der kan understøtte din udvikling.
- En dagligdag i en løsningsorienteret stab og afdeling.
Vi varetager specialerne indenfor infektionssygdomme, lungesygdomme, ældresygdomme samt hormon- og stofskiftesygdomme med sengeafsnit, specialambulatorier og flere forskningsenheder på begge matrikler.
Herudover har vi det lægelige ansvar for modtagelsen af akutte medicinske patienter fra hospitalets optageområde.
Yderligere oplysninger om stillingen kan ske ved henvendelse til teamleder Mette Kofoed-Sørensen på telefon 23 83 79 24.
Hvis du ønsker at vide mere om stillingen, eller hvis du har lyst til at se vores sekretariat og hilse på os inden du sender en ansøgning, så er du velkommen til at ringe til teamleder Mette Kofoed-Sørensen på telefon 23 83 79 24 og aftale tid for et besøg.
Ansøgningsfrist torsdag den 13. juni 2024 kl. 10.00. Samtaler afholdes løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6061494