Udviklingsorienteret sekretariatsmedarbejder - Skab fremdrift, samarbejde og resultater

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vant til at løbe med udviklingsboldene, dygtig til at danne gode samarbejdsrelationer og få nye tiltag til at virke – ude i ’virkeligheden’? Og vil du være med til at understøtte vores byggechefer og byggeprojektledere med udviklingsopgaver indenfor organisationsudvikling, data/ledelsesinformation og tværgående udviklingsprojekter?

Så er vi måske de rette for dig. I Byggeprojektudvikling er vi et lille team, som fungerer som sekretariat for Enhed for Byg og Renovering. Vores opgaver er i rivende udvikling og vi arbejder benhårdt på at sikre datakvalitet og anvende det godt og få strategier og visioner til at leve blandt kolleger og i regionens byggerier. Derfor har vi brug for en kollega mere på holdet.

Om dig
Vi forestiller os, at du har mod på og gerne erfaring med at arbejde i en sekretariatsfunktion i udvikling og hvor udviklingsopgaver er i fokus. Det kræver et stærkt blik for processer, kollega- og interessentinddragelse og at du kan være i, at vi bliver klogere undervejs – og måske skal justere retningen eller helt sadle om.

Kort sagt ønsker vi os en kollega som

  • sætter klare rammer for udviklingstiltag med tydelige milepæle, som giver fremdrift og god fornemmelse for, hvad der er behov for.
  • prioriterer de gode samarbejdsrelationer ud i forretningen og på tværs af enheder. Gode samarbejdsrelationer og en åben og nysgerrig tilgang er nøglen til at lykkes i rolle.
  • inddrager kolleger, fx byggeprojektledere og byggechefer på en god måde, fra opstart til de sidste sløjfer er bundet og tiltaget ’lever’.
  • kommunikerer klart i skrift og tale med blik for medie og modtager, fx når du laver milepælsplaner i PowerPoint eller skriver beslutningsoplæg til chefgruppen i notatform.
  • har en selvstændig, konstruktiv og løsningsorienteret tilgang til opgaverne – og bidrager til det gode kollegaskab med godt humør, sparring og videndeling.
Du kan fx have en uddannelsesbaggrund som cand.merc. (HRM), cand.polit., cand.scient.pol., cand.soc. eller cand.mag. Men du kan også komme med en baggrund, hvor du er blevet klog på organisationsdesign, strategi-udvikling og -implementering eller lignende. Det vil desuden være en fordel, hvis du har arbejdet med projektledelse og har erfaring fra politisk styrede organisationer.

Om stillingen i Byggeprojektudvikling
Vores kerneopgave er at understøtte, udvikle og af og til udfordre vores ca. 50 kolleger – primært byggeprojektledere, projektassistenter og byggechefer. Det gør vi ved omsætte strategier og visioner til indsatser og handlinger, der giver mening og er bæredygtigt i vores fem byggesektioner. Derudover sikrer vi med vores data solid ledelsesinformation opadtil og på tværs, understøtter møde-, HR- og økonomiårshjul – og tager os af mange andre opgaver, som havner i et sekretariat.

Nogle af de større opgaver, der skal dribles med det næste halve års tid, er fx kompetencegabsanalyse og kompetencestrategi og implementering af tværgående onboarding-koncept. Derudover er vi i opstartsfasen af at udvikle rammerne for en ny Strategisk Partnerskabsaftale med et tilhørende organisationsudviklingsspor. Derudover vil der også være opgaver af mere driftsmæssig karakter, fx mødefacilitering og -indkaldelse, udarbejdelse af dagsordener med tilhørende materiale mm.

Du vil bl.a. få team-kolleger, som arbejder med bæredygtighed, datakvalitet og procesudvikling som kolleger. Fordi vi løser meget forskellige opgaver, prioriterer vi både sparring med hinanden og det sociale – og griner gerne højt sammen, de dage, vi er samlet på kontoret. Desuden bliver du en del af BOR- og CEJ-familien, som prioriterer videndeling og socialt samvær på tværs, bl.a i vores personaleforening.

Vil tilbyder
En rolle med stort ansvar og mulighed for at afprøve nye ideer – og både lykkes og fejle. Desuden er det vigtigt at du er god til at få ting til at ske sammen med andre, også nogen som ikke tænker som dig.

Vi lægger vægt på sparring, vidensdeling og tillid mellem kollegaer, og vi vil gerne høre om de værktøjer og den viden, du kommer med – og meget gerne afprøve nye greb og måder at gøre tingene på.

En ekstra bonus er, at vi bor tæt på Herlev Station, der er havremælk (barrista-versionen) til kaffen og vi har en lækker og billig frokostordning med fokus på det grønne og sunde.

Om Center for Ejendomme og Enhed for Byg og Renovering
I Region Hovedstadens Center for Ejendomme er vi ca. 850 medarbejdere og ledere som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til hospitalsbyggeri. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, så vi sammen med vores mange sundhedsfaglige kolleger i regionen skaber en god oplevelse for patienter og pårørende. Derfor er vi i fuld gang med at videreudvikle det stærke, faglige miljø og vores organisationskultur.

Ansvaret for renoveringsprojekter og mindre nybyg ligger hos os i Enhed for Byg og Renovering. Vi vedligeholder og udvider regionens ejendomsportefølje med mellem 200 og 400 større og mindre renoveringsprojekter årligt. Samtidig har vi et stort fokus på bæredygtig renovering, når vi arbejder med bl.a. genopretning af den eksisterende bygningsmasse og nyindretning med bæredygtige materialer og genanvendte møbler.

Det vi arbejder med giver med andre ord mening, fordi det handler om liv – både de liv, der leves nu, og dem der kommer efter os.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Ansøgningsprocedure
Du søger stillingen ved at uploade ansøgning, CV (max 2 sider) og uddannelsesbevis samt eventuelle kursusbeviser i vores rekrutteringssystem.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så send din ansøgning hurtigst muligt og senest tirsdag den 25. juni 2024.

Vi opfordrer alle uanset etnisk oprindelse, handicap, alder, religion eller kønsopfattelse til at søge og vi sigter mod opstart 1. september eller snarest derefter.

Kontakt os for yderligere oplysninger
Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Tenna Weng Pedersen på 2148 1534.









INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Center for Ejendomme, Lyskær , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6063423

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet