Udviklingskonsulent til Sekretariatet for Økonomi, Politik og Udvikling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Motiveres du af at arbejde med forskelligartede udviklingsopgaver i en politisk styret organisation? Og kan du omsætte og formidle kompleks viden til en bred vifte af modtagere?
 
Sekretariatet for Økonomi, Politik og Udvikling i Herlev Kommune søger en udviklingskonsulent til en bred vifte af spændende generalistopgaver.  
 

Om os 
Sekretariatet for Økonomi, Politik og Udvikling er et nyoprettet sekretariat, der har til opgave at understøtte det ene af kommunens to direktørområder, som bl.a. dækker over jobcenter, borgerservice, kultur- og idrætsområdet, byplanlægning samt teknik og miljø. Sekretariatet er et centralt bindeled opadtil og på tværs af organisationen og vi er tæt på de politiske beslutninger.

Vi har et spændende, dynamisk og fagligt miljø, hvor vi ofte arbejder på tværs, da vores opgaver involverer flere fagområder.

Herlev Kommune er i gang med en større organisationsændring, og Sekretariatet for Økonomi, Politik og Udvikling er også ved at finde sin rolle i understøttelsen af ovennævnte afdelinger. Arbejdsopgaverne kan derfor ændre sig i takt med, at sekretariatet finder sin form. Sekretariatet består af i alt syv medarbejdere og én sekretariatschef og omfatter også Herlevs kommunale boliganvisning og Lejemål og Tilsyn. I løbet af foråret 2024 flytter vi til et nybygget rådhus centralt beliggende i Herlev Bymidte.
 

Om opgaverne 
Opgaverne er mangeartede og ændrer sig løbende. På nuværende tidspunkt kunne opgaverne være:
  • Udarbejdelse af sagsfremstillinger, notater mv. til betjening af det politiske niveau
  • Koordinering af indsats for ukrainske flygtninge, herunder hjælpe til med indkvartering af nytilkomne flygtninge
  • Understøttelse af ledelsen
  • Tovholder på forskellige projekter, herunder et nyt kontaktcenter
  • Referatskrivning til diverse møder
  • Forskellige driftsopgaver af administrativ karakter.
Om dig
Vi søger en struktureret konsulent, der trives med at arbejde i en politisk styret organisation. Du har lyst til at arbejde med mange forskelligartede opgaver, der løbende ændrer sig – både tungere analyseopgaver og mere administrative driftsopgaver. Du er god til at samarbejde og kan omsætte og formidle kompleks viden til en bred vifte af modtagere både skriftligt og mundtligt.

Du er ansvarlig og ambitiøs på egne og organisationens vegne. Du formår at arbejde både alene og i samarbejde med kollegaer, ledelsen og andre samarbejdspartnere. Du begår dig frit både i formelle og uformelle sammenhænge og ved, hvad du er god til og formår at bede om hjælp, når du har brug for det.

Du forstår vigtigheden i arbejdet med at betjene det politiske niveau og trives med til tider korte deadlines.

Vi har ikke et specifikt krav til din uddannelsesmæssige baggrund, men du har formentlig en akademisk uddannelse, fx samfundsfaglig eller humanistisk. Vi vægter erhvervede kompetencer, og de resultater du har været med til at skabe ligeså højt som formelle uddannelsesmæssige kvalifikationer.

Få mere at vide 
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte udviklingskonsulent Louise Klingenberg Nielsen på tlf. 24 84 65 39 eller sekretariatschef Peter Aagaard Schultz på tlf. 44 52 86 02.
 

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer med flekstidsordning. 

 
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
 

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest søndag den 18. februar 2024. Men søg gerne nu, da vi holder ansættelsessamtaler løbende. Vi håber, du kan starte 1. april 2024.

Du bedes vedlægge eksamensbevis sammen med din ansøgning og CV.

Ansøgning
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”

 

Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.

I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herlev Kommune, Herlev Bygade, 90, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5978134

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet