BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bliv Økonomi- og regnskabstrainee hos Accountor! Som trainee hos Accountor får du rigtig gode muligheder for at udvikle dig og kick starte en karriere indenfor økonomi- og regnskab. Vi har rigtig travlt og får løbende nye kunder ind, og har derfor brug for flere trainees.
Vores trainees er glade. Her et udsnit af det de er rigtig glade for:
” Frihed under ansvar,” ”højt til loftet” Rigtig godt arbejdsmiljø med godt teamwork” ”Rigtig god måde at lære regnskab fra bunden, og hurtigt få selvstændigt ansvar” ”Gode udviklingsmuligheder” ”Det er aldrig kedeligt”
Vi tilbyder dig et uddannelsesforløb sammen med andre trainees med vægten lagt på et praktisk læringsforløb. Du vil opleve en stejl indlæringskurve og efter et års intensivt uddannelsesforløb forventer, vi du kan varetage en rolle som økonomikonsulent.
Som trainee hos Accountor får du fra starten ansvar og kommer hurtigt til at arbejde med egne kundeopgaver, samt lære at arbejde i de bedste økonomisystemer. Du vil blive en del af et engageret, dynamisk og fagligt stærkt team, som er klar til at tage godt imod dig. Du får støtte og coaching fra engagerede kollegaer og du får en erfaren medarbejder som ”buddy”. Vi sørger for, at du får den bedste start og udvikling i jobbet
Herunder kan du se arbejdsopgaverne:
Dine arbejdsopgaver som Økonomitrainee
- Diverse driftsopgaver i forbindelse med bogføring af bilag
- Afstemning af balance i tæt dialog med den kundeansvarlige økonomikonsulent
- Opstartsmøder og kundebetjening
- Rapportering af moms og afgifter
- Holde sig opdateret med relevant lovgivning
- Tilrettelæggelse og gennemførelse af måneds- og årsafslutning
Dine personlige og faglige kvalifikationer:
- Du er en teamplayer med gode kommunikationsevner
- Du har en interesse i konsulentbranchen som bogholder
- Velorganiseret og kvalitetsbevidst med et godt overblik
- Systematisk, grundig og sans for detaljen
- Ansvarsbevidst og ærekær omkring dine opgaver
- Vi har mange udenlandske kunder, du behersker derfor både dansk og engelsk i skrift og tale, behersker du andre sprog er det kun en yderligere fordel
- Stort drive og gå-på-mod
- Stor interesse i at udvikle sig
- Godt humør og høj grad af fleksibilitet
- Positiv, udadvendt og trives med en bred kontaktflade
- Du er proaktiv og omstillingsparat
- Trives i en servicerende og udadvendt rolle
Vi tilbyder
De rette kandidater tilbydes et udviklende og spændende job. Du bliver en del af en ambitiøs organisation i vækst, med dygtige og meget engagerede kollegaer omkring dig. Vi tilbyder et åbent og uformelt arbejdsmiljø med en humoristisk og engageret omgangstone, hvor mangfoldighed hyldes. Du tilbydes en fast stilling på 1 år til en trainee løn, samt pensionsordning og sundhedsforsikring, med gode muligheder for fastansættelse som økonomi- eller lønkonsulent efter endt traineeforløb.
Ansøgningsproces
Send venligst din ansøgning og CV via nedenstående link og marker om du søger stillingen som løntrainee, økonomitrainee eller om du er motiveret for begge stillinger. Du opfordres til at søge hurtigst muligt, da vi behandler ansøgningerne løbende.
Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Stig Bülow (+45 81102921)
Vi glæder os til at høre fra dig.
Hvem er vi?
Accountor Denmark A/S udbyder finansiel outsourcing og løn outsourcing for alle typer af virksomheder og organisationer, udlejning af fastansatte økonomikonsulenter samt rekruttering af økonomimedarbejdere på alle niveauer. Vi er en del af Accountor Group som er den største Nordeuropæiske leverandør på sit område og beskæftiger alene i Norden 2.500 økonomikonsulenter. I Danmark er vi 80 medarbejdere og har kontorer i Herlev og Herning. Vi søger en selvstændig kollega, da du kommer til at arbejde meget med frihed under ansvar og selv er ansvarlig for dine arbejdsopgaver og deadlines. Vi har et godt socialt miljø, hvor vi lytter til og hjælper hinanden. Der er meget fleksibilitet hos os og er du ambitiøs og søger udfordringer, kan du få lov til at prøve kræfter med mere end de vante opgaver på sigt. Der er samtidig rig mulighed for en sund work-life balance, da det er medarbejderens egen opgave at planlægge sin arbejdsdag.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Accountor, Herlev Hovedgade 195, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5930085