BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Movia arbejder aktivt på at omsætte vores data til viden, til gavn for udviklingen af den kollektive transport. Derfor tilbyder vi nu en stilling med en portefølje af opgaver indenfor data med fokus på bus- og banedrift.
Du vil blive en del af et fagligt stærkt og engageret miljø med placering i Økonomistyringsteamet, som omfatter 15 af økonomiområdets 35 medarbejdere. Teamet har bl.a. ansvar for Movias arbejde med passagertal, takster og takstsamarbejde.
Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling, hvor du sammen med erfarne kollegaer har overblikket, og sidder centralt placeret, med hyppig kontakt til kollegaer i resten af organisationen og desuden samarbejder tæt med andre aktører i den kollektive trafik.
Dine arbejdsopgaver er varierende med bl.a. databehandling, analyse af passagertal og økonomien i den kollektive trafik. Med afsæt i din logiske sans og gode dataforståelse er kvalitetssikring, analyse og formidling i centrum. Du varetager opgaverne i et tæt samarbejde med områdets andre medarbejdere. Du kommer til at referere til Movias Økonomichef.
Du har flair for data og har en systematisk tankegang med skarpe analytiske evner og en helhedsorienteret tilgang til opgaveløsningen. Du kan således både agere på det strategiske plan og evner at gå ned i detaljen.
Du er vores ideelle kandidat, hvis du:
- Er analytisk skarp og særligt med talent for data
- Er selvstændig og kan skabe resultater og gerne sætter dig i spidsen for at få løst opgaverne
- Har blik for at kunne understøtte forretningen og kan se udviklingsmuligheder
- Arbejder metodisk, struktureret og er vedholdende med dine opgaver
- Formidler problemstillinger tydeligt i skrift og tale
- Er nyuddannet eller har nogle års erfaring
- Relevant lang videregående uddannelse.
Ovenstående er selvfølgelig vigtige kompetencer, men skriv meget gerne også om dine andre relevante kompetencer og erfaringer i ansøgningen.
Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse den 1. august 2023 eller snarest derefter.
Trafikselskabet Movia tilbyder individuel løn efter kvalifikationer i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og KL.
Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Økonomichef Peter Lawaetz Winkler på telefon 30 46 49 50.
Ansøgningsfrist er søndag den 11. juni 2023. Ansættelsessamtaler afholdes løbende og i uge 24.
Vi ser frem til at høre fra dig, hvis stillingen er noget for dig.
Om Movias økonomiområde
Økonomiområdet, som består af Økonomistyring, Økonomidrift og Økonomiafgifter, håndterer Movias samlede budget på over 5 mia. kr. Du bliver en del af et engageret fagligt fællesskab, får stor frihed i den daglige opgaveløsning og får et stærkt netværk af engagerede kollegaer i Movia at sparre med.
Om Movia
Movia transporterer årligt over 180 millioner passagerer på vores knap 450 buslinjer, 9 lokalbanestrækninger, 5 forskellige Flextrafik ordninger og i vores plustur-ordning. Det gør os til Danmarks største mobilitetsselskab. Vi bor centralt placeret på Toftegårds Plads mellem Valby St. og Ny Ellebjerg St.
Vi er cirka 450 medarbejdere i Movia. Vores fælles mål er, at vi samarbejder om at udvikle den kollektive transport og brænder for at gøre den endnu bedre. Vi har en uformel omgangstone med høj faglighed, højt til loftet og kort til topledelsen. Vi tror på frihed til at tilrettelægge egne arbejdsopgaver, så der er sammenhæng mellem privatliv og arbejdsliv og mulighed for at arbejde hjemmefra.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Trafikselskabet Movia, Gammel Køge Landevej, 2500 Valby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://mkjobmovia.azurewebsites.net/da-DK/Application.aspx?VID=23052023
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5838416