To sagsbehandlere til spændende og alsidige stillinger i Hjemløse- og Udsatteenheden – ACT

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vægter du et godt arbejdsfællesskab, hvor sparring og fælles opgaveløsning prioriteres højt, og hvor vi går langt for at hjælpe nogle af de mest udsatte borgere til øget livskvalitet i egen bolig?

Vi har fået mulighed for at udvide vores indsatser for borgere i udsathed og søger dygtige myndighedskoordinatorer til tværfaglige modificerede ACT-indsatser. ACT står for Assertive Community Treatment og målgruppen har levet i hjemløshed eller er i risiko herfor, og har brug for støtte, fx i forhold til stofbehandling, sindslidelser, beskæftigelse og sundhed. Det handler om borgere, som kun i begrænset omfang formår at benytte det etablerede hjælpesystem. Vi arbejder efter Housing First-princippet, som kort fortalt betyder, at vi boligplacerer borgere og via intensiv støtte arbejder for at fastholde borgerne i boligen trods de personlige udfordringer.

Dine arbejdsopgaver vil være sagsbehandling i forbindelse med enkeltydelser, sociale handleplaner og opfølgninger, udredninger efter voksenudredningsmetoden (VUM), generelt råd og vejledning i forhold til den sociale lovgivning, koordinering på tværs af forvaltninger og samarbejdspartnere samt motiverende samtaler.

Jobbet er alsidigt og indebærer et stort kompetenceområde inden for sagsbehandling. Du bliver del af et fagligt og socialt fællesskab af dygtige sagsbehandlere. Udover en myndighedskoordinator tæller indsatsen også en sygeplejerske og flere bostøtter. En del af sagsbehandlingen vil være opsøgende i borgerens hjem eller der, hvor behovet er.

Om dig
Vi søger dig, der kan indgå i et tværfagligt team, hvor alle forventes at kunne modtage og give sparring omkring andet end egen faglighed. Du har en nysgerrig tilgang og ser værdi i at være en del af et arbejdsfællesskab med et højt ambitionsniveau og:

  • er uddannet socialrådgiver, socialformidler eller med lignede socialfaglig baggrund
  • har faglig stolthed og kan lide de administrative opgaver
  • er god til at holde overblikket over mange akutte opgaver
  • er en god formidler både skriftligt og mundtligt
  • har lyst til at være en del af et specialiseret team, der forventes at være førende på hjemløseområdet i Danmark
Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 37 timer om ugen med tiltrædelse efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Aflønning sker efter principperne om Ny Løn. Arbejdstiden er i dagtimerne. Der bliver indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelserne.

Mere information
Hvis du er interesseret i at vil vide mere om stillingerne, kan du kontakte afdelingsleder Thomas Land Abrahamsen på 2053 5888 eller myndighedskoordinator Maja Koop 2999 7992.

Søg via linket senest fredag den 23. juni 2023

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192631&DepartmentId=20437&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5850192

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet