BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hvis du har et udpræget godt overblik - kan tænker hurtigt og effektivt samtidig med at du bevarer roen og har fokus på værdien ordentlighed så skal du læse videre.
Højsletten er et botilbud for 24 mennesker med udviklingshandicap. Vi er 30 fastansatte og ca. 20 vikarer, som alle bidrager til at skabe en god hverdag for beboerne. En godt tilrettelagt tjenesteplan er en særdeles vigtig brik for at det pædagogiske personale kan yde deres bedste til beboernes trivsel.
Et job med mulighed for at præge arbejdsgangene
Vi står et sted, hvor tilgangen til tjenesteplanlægning er i en fase, hvor vi re-tænker måden, vi arbejder med tjenesteplanlægning. Vi skal gå nye veje med kommunikation og logistik. Den primære og vigtigste opgave er tjenesteplanlægning, dog kan det ikke fylde en hel stilling ud, derfor vil der være andre administrative opgaver, som også fylder dine dage ud. Du vil desuden skulle løse opgaver for botilbud Skovgården, men din primære arbejdsplads er Højsletten. Vi forestiller os følgende fordeling af arbejdsopgaverne:
- Tjenesteplanlægning på Højsletten (ca. 20 timer om ugen)
- Sikre en fremadskuende og holdbar tjenesteplanlægning i overensstemmelse med arbejdstidsregler og overenskomster – herunder sikre afvikling af ferie, afspadsering og anden frihed for medarbejderne.
- Planlægning og kommunikation med vikarerne.
- Daglig opfølgning på at dække ind ved fravær.
- Arbejde med at nytænke grundplanerne.
- Tæt samarbejde med tjenesteplanlægger på Botilbud Skovgården.
- Administrative opgaver
- Der forventes ca. en ugentlig dag på Botilbud Skovgården).
- Bogføring af beboernes privatøkonomi.
- Opsætning af telefoner og anden introduktion til IT ved nyansættelser.
- Ad hoc-opgaver i samarbejde med ledelse og administrativ medarbejder.
Vi vil gerne høre fra dig, hvis du genkender dig selv i følgende
Du kan nikke til, at:
- du har erfaring med tjenesteplanlægning.
- du har kendskab til arbejdstidsregler og overenskomster, og du er loyal overfor disse samt lokale principper og retningslinjer.
- du er rutineret IT-bruger.
- du kender til vagtplanssystemer – gerne KMD-VP.
- du kan planlægge din egen tid og være selvstændig i løsningen af egne opgaver.
- du har et godt overblik/struktureret og kan have mange bolde i luften på en gang.
- du bevarer roen når det hele brænder på.
- du er anerkendende i din kommunikation.
- du kan stå fast, hvis du møder modstand på de beslutninger, du har taget, som gør, at tjenesteplanen sikrer en sikker drift.
- din faglige baggrund kan være flere, men vigtigst er det, at du kan sige ja til ovenstående punkter.
- du er modig og tør søge, selv om du måske ikke opfylder alle punkter 100%.
Vi tilbyder
Vi tilbyder dig:
- en engageret og nysgerrig arbejdsplads i udvikling, som er åben for nye tiltag.
- en alsidig hverdag med mulighed for at påvirke egne opgaver.
- en ledelse, der er tilgængelig.
- en arbejdsplads præget af fælles ansvarlighed.
- sparring og samarbejde med tjenesteplanlægger på Skovgården.
Lidt praktisk Information
- Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet 7-16.
- Primær arbejdsplads: Botilbud Højsletten, Højsletten 41, Herlev.
- Sekundær arbejdsplads: Botilbud Skovgården, Ametystvej 24, Herlev.
Løn og ansættelse
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst samt efter principperne om ny løn. Stillingen er med start 1. april 2024 og mellem 32 og 37 ugentlige timer, som aftales nærmere ud fra dine ønsker.
Yderligere informationer
Du kan få yderligere informationer ved at kontakte Botilbudsleder Line Ravn Jensen på 2494 5754. Læs mere om Højsletten.
Ansøgning og ansættelsesproces
Ansøgningsfristen er torsdag 22. februar 2024 kl. 10.00. Skriv venligst i ansøgningen, hvilket antal timer du ønsker at søge.
Ansættelsessamtaler foregår mandag 26. februar 2024.
Søg stillingen
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Herlev Kommune, Højsletten, 41, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5987231