Teknisk driftsvagt til Rigshospitalet på Blegdamsvej

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du en bred indsigt i de tekniske håndværksfag?
Ønsker du en dagligdag med alsidige opgaver hvor helikopterlandinger er en daglig begivenhed?

Så er du måske den nye medarbejder, vi søger til at indgå i vores drifts- og helikopterteam på Rigshospitalet.


Om stillingen
Drift og Teknik 1 er én af 5 enheder i Center for Ejendomme. Vi er ansvarlige for drift og vedligeholdelse af installationer inden for el, varme, ventilation, rørpost, trykluft, medicinske gasser, brandsikring, adgangskontrol samt anlæg inden for sterilisation og køkkenmaskiner mm. på alle regionens matrikler.

I den del af Drift og Teknik, som er ansvarligt for driften på Rigshospitalet, er vi ca. 100 medarbejdere fordelt på to sektioner. Du vil være en central del af vores tekniske drift og vil indgå i driftsvagten, som primært står for akutvedligehold og helikopterlanding samt en række faste driftsvagtsopgaver på hospitalet. Du vil få en bred berøringsflade med den samlede driftsorganisation samt alle vores brugere på hospitalet.
Opgaverne består primært af:

  • radiokorrespondance med helikopterne (NJOR/HLO)
  • overvågning og vurdering af alarm i vagtcentralen (BMS)
  • daglig brug af CTS, ABA, elevatorovervågning, ADK m.m.

Da vi løbende udvikler vores vagtfunktion og vores måde at arbejde på, kan der forekomme ændringer/tilføjelser ift. ovenstående.
Vores team består af 8 vagthold, hvor et vagthold består af en løbende og en siddende vagt, som arbejder fast sammen i vagtugerne.

Til den her stilling søger vi en siddende vagt, personen som bemander vagtcentralen i vagtrullet.

Der vil være en oplæringsperiode og noget kursusaktivitet ved start. Oplæring vil primært ligge i dag- og eftermiddagstimerne, hvorefter man overgår til en rullende vagtplan.

Se video om driftsvagtens opgaver her.

Om dig
Du har en teknisk uddannelse og lyst til at stifte bekendtskab med flere discipliner – Du kunne være tekniker eller håndværker med relevant erfaring.

Du er glad og positiv af natur og har en konstruktiv tilgang til de mange udfordringer, som opstår hver dag. Du arbejder struktureret og vedholdende således, at alle opgaver afsluttes ordentligt. Dertil er du robust og samarbejdsorienteret med en god evne for kommunikation på alle niveauer.

Du skal trives med afvekslende dage, hvor opgaver og tempoet aldrig er det samme.

Derudover forventer vi, at du:

  • er villig til at indtræde i vagtordning, der inkluderer aften-, nat- og weekendvagter
  • har gode it-kundskaber og gerne erfaring med CTS-overvågning
  • har kendskab til ét eller flere tekniske håndværksfag, herunder el, gas, vand, ventilation, luft og medicinske gasser – og lyst til at lære om de andre
  • er god til at se sammenhæng i systemer
  • er faglig dygtig, kvalitetsbevidst, kan arbejde selvstændigt samt træffe beslutninger
  • er fleksibel i forhold til en skiftende hverdag med alsidige opgaver
  • kan bevare overblikket og roen i pressede situationer.
Vi tilbyder
Et spændende og udfordrende job på Danmarks største, og måske mest avancerede hospital med:

  • gode og selvstændige arbejdsvilkår
  • høj grad af medindflydelse og med mulighed for selv at præge arbejde og hverdag
  • en bred kontaktflade til Rigshospitalets ansatte
  • et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone
  • gode muligheder for både faglig og personlig udvikling.
Yderligere oplysninger
Er du i tvivl om stillingen er noget for dig, så ring og få en uformel snak med fagleder for driftsvagten Henrik Gundersen på mobil: 21 47 83 26.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter erfaring og kvalifikationer.

Tiltrædelse ønskes snarest muligt.

Region Hovedstaden er ét ansættelsesområde, dit primære arbejdssted vil være på Rigshospitalet Blegdamsvej, men der kan skulle løses opgaver på andre af regionens matrikler.

Ansøgningsprocedure
Du søger stillingen ved at uploade ansøgning, CV samt relevante uddannelsesdokumenter via link i annoncen.

Ansøgningsfrist den 15. juli 2023.

Vi holder løbende samtaler, så vent ikke med at søge stillingen.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Om Center for Ejendomme
Center for Ejendomme (CEJ) er det koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til hospitalsbyggeri.

Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices.

Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventede og velkomne, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for CEJs ca. 800 medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, således at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne.

I CEJ skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.

Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv.

Vil du være med til at gøre en forskel?

Se video om Center for Ejendomme her.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Hovedstaden, Kongens Vænge 2A, 3400 Hillerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=249856&DepartmentId=21829&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5843995

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet