BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Center for Ejendomme, Drift og Teknik 1, Apoteket i Herlev søger en ny kollega, der har fokus på sikker drift og udvikling af tekniske systemer og kan indgå i et team.
Afdelingen består af i alt 6 medarbejdere, hvor samarbejde og fællesskab er nogle af de bærende værdier i vores dagligdag.
Om stillingen
Du bliver en del af Region Hovedstadens Apoteks drift team, der har ansvaret for drift og vedligehold af bygninger, forsyninger og produktionsudstyr, hvor du vil få stor indflydelse på tilrettelæggelse af dine arbejdsopgaver. Vi vil tilbyde en stilling med ordnede forhold på en spændende arbejdsplads. Du vil indgå i rådighedsvagt hver 4 uge som betyder, at du skal være fremme på Apoteket senest en time efter tilkaldet. Hvis du ikke allerede har et kedelpassercertifikat, skal du på et 6 ugers kursus.
Din hverdag vil indeholde en lang række forskellige opgaver:
- Drifte, vedligeholde og optimere vores installationer og produktionsudstyr
- Rådighedsvagt for tekniske alarmer hver 4. uge
- Overvågning og drift af kedelanlæg
- Overvågning og fejlfinding på ventilationsanlæg
- Arbejde i sterile områder
- Dokumentation/logbøger
- GMP og It
- CTS og Dalux.
Din faglige baggrund kan være automatiktekniker, maskinarbejder, elektriker eller lignede – det vigtigste er, at du har de rigtige kompetencer.
Vi søger en person, som:
- er serviceminded, fleksibel og ansvarsbevidst
- trives med samarbejde og hjælpsomhed overfor kollegaer
- kan bevare overblikket i pressede situationer og har ordenssans
- er god til at kommunikere med kunder og kollegaer og bidrager med godt humør.
Arbejdsopgaverne udføres under ledelse af Drift og Teknik på Region Hovedstadens Apotek, der er en integreret del af Center for Ejendommes Drift- og Teknikafdeling.
Afdelingen har blandt andet ansvar for drift og vedligeholdelse af installationer for damp, køling, medicinske gasser, el, vand, varme, ventilation, trykluft og VVS.
Region Hovedstadens Apotek har et betydeligt omfang af tekniske installationer inden for et etageareal på ca.14.500 m2.
Yderligere oplysninger
Henvendelse vedrørende stillingen kan rettes til fagleder Lars Keller på 4457 7710.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Vi har en attraktiv pensionsordning.
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer inkl. frokostpause.
Du vil fysisk have arbejdssted på Region Hovedstadens Apotek, Marielundvej 25 i Herlev.
Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbeviser, samt evt. andre relevante dokumenter til os via link i annoncen.
Ansøgningsfristen er den 19.02.2024
Vi forventer at holde samtaler løbende, så søg jobbet nu, hvis du har lyst til og mod på, at blive en del af en dynamisk arbejdsplads i stadig udvikling med masser af alsidige opgaver.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Se og læs mere om Center for Ejendomme her.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Hovedstaden, Marielundvej 25 2730 Herlev, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5978213