BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Går du med en controller i maven? Er du systematisk, en haj til Excel og evner du at føre en positiv og vedholdende dialog med dem, der leverer data til DOT – så er du meget muligt lige den vi søger!
DOT - Din Offentlige Transport er et samarbejde mellem DSB, Movia og Metroselskabet, som har til formål at gøre det nemmere for passagererne at være kunde i den kollektive trafik på Sjælland.
Samarbejdet omfatter blandt andet kundeservice, billetsalg, markedsføring og trafikinformation.
Lige nu søger vi en student, hvis primære funktion er at agere tovholder på at indhente og kvalitetssikre data til den månedlige rapportering på DOTs mange aktiviteter.
Dine opgaver
Du bliver ansat i DOTs sekretariat med reference til sekretariatschefen, og kommer til at beskæftige dig med forskellige administrative støtteprocesser.
Din hovedopgave bliver at sikre, at der hver måned foreligger en valid rapport om forbrug og fremdrift i selskabet. Derudover vil du skulle bistå med udarbejdelse KPI’er og DOTs månedlige salgsrapportering i Power BI samt andre ad hoc-opgaver, der bidrager til den daglige drift af DOT-sekretariatet.
Arbejdet indebærer en bred kontaktflade i DSB, Metroselskabet og Movia. Det er en forudsætning, at du, ud over stærke Excel-kompetencer og økonomisk forståelse, er stærk til relationer og formår at være omhyggelig og vedholdende samtidig med du understøtter det positive samarbejde, der er i DOT.
Dine primære opgaver vil være:
- Indhentelse af input til rapportering og KPI
- Kvalitetskontrol af data
- Opsætning af økonomistatus og KPI
- Ad hoc-opgaver
Vi forestiller os, at du:
- Er i gang med en videregående uddannelse
- Er god til Excel, tal og gerne også PowerPoint og Power BI
- Er selvstændig, omhyggelig og har gode samarbejdsevner
- Er robust, besidder vedholdenhed og har respekt for deadlines
- Det er ikke et krav, men har du kendskab til økonomisystemer generelt er det et ekstra plus
Vi tilbyder
En selvstændig stilling med eget ansvarsområde, hvor du får rig mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer i en kompleks offentlig organisation. Du bliver en del af et team af søde og kompetente kolleger i et uformelt, men ambitiøst miljø.
Stillingen er på ca. 15 timer pr. uge, men der kan være perioder med ekstra travlhed. Omvendt er vi fleksible med hensyn til tilrettelæggelsen af arbejdstiden.
Stillingen aflønnes i henhold til overenskomst for administration og IT mv. indgået mellem KL og HK/Kommunal.
Ansøgningsfrist:
Mandag den 10. juli 2023
Samtaler og opstart:
Ansættelsessamtalerne vil blive gennemført løbende med opstart efter aftale.
Vil du vide mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte sekretariatsmedarbejder, Katja Sponholtz på telefon 22 46 98 50 eller pr. mail: ks@dinoffentligetransport.dk .
Ansøgning:
Ønsker du at søge stillingen, så send din ansøgning og CV til ks@dinoffentligetransport.dk .
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Trafikselskabet Movia, Gammel Køge Landevej, 2500 Valby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: ks@dinoffentligetransport.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5860086