Sygeplejerske til vores fantastiske Ældresygdomme, sengeafsnit 1 på Herlev Hospital - bestem selv din arbejdstid!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores ❤ banker for ældre - besøg vores Instagram @geriatriskafsnitherlev og se hvem vi er og hvad vi laver!

Hvad siger du til at møde ind på en prisvindende arbejdsplads, hvor trivslen er høj og hvor du selv bestemmer din arbejdstid?

På Ældresygdomme, sengeafsnit 1 på Herlev Hospital har vi lige nu plads til nye kolleger, så tag og læs med her!

Om vores fantastiske afsnit Ældresygdomme, sengeafsnit 1 er et akut medicinsk sengeafsnit med fokus på høj faglighed, udvikling og godt socialt samvær.

Vi er en del af Afdeling for Medicinske Sygdomme, som varetager over 100.000 ambulante og akutte patientforløb årligt.

Vores patienter er i gennemsnit indlagt 4-5 dage med bl.a. akutte infektioner, elektrolytforstyrrelser, delir eller fald. Det betyder, at du møder patienter i både længere og kortere forløb. Vi arbejder derfor med en meget kompleks patientgruppe, som har et stort behov for sygeplejefaglighed fra øverste hylde.

Sygeplejen tager udgangspunkt i den teoretiske referenceramme Fundamentals of Care, og vi sætter en ære i, at relationen til patienter og pårørende er båret af en holistisk tilgang til den enkelte patients forløb, og de problemstillinger der måtte være.

Alle patientforløb bliver tilrettelagt for den enkelte, og vi arbejder tværfagligt for at sikre den gode og trygge udskrivelse og sektorovergang.

Vi tilbyder dig En arbejdsplads med et arbejdsmiljø, som vi er virkelig stolte af! Høj faglighed og kvalitet i sygeplejen, leveret af nogle virkelig dedikerede og ambitiøse sygeplejersker. Alt ovenstående er bundet op på et stærkt socialt sammenhold i afsnittet – med plads til fagligt nørderi, masser af grin og kollegialt sammenhold.

Derudover:

  • Ansættelse med timetal efter aftale, samt fleksibilitet ift. vagttyper.
  • Weekendvagter hver 3. weekend i 8 timers vagter.
  • Lønbaseret kompetenceprogram, som du løbende vurderes ud fra, i samarbejde med vores kliniske sygeplejespecialist.
  • Kurset ”Godt På Vej i Sygeplejen” indenfor det første ¾ år.
  • Specialekursus for Geriatriske Sygeplejersker indenfor det første 1½ år.
  • Individuel planlagt karrierevej efter de to obligatoriske kurser.
  • Synlig og nærværende daglig ledelse.
  • Gode kolleger som altid værner om hinanden og afsnittet.
Dit introforløb varer 4-8 uger afhængigt af dit individuelle behov. Du er udenfor normering i denne periode. Du bliver tilknyttet en fast erfaren mentorsygeplejerske, i hele din oplæring og du kommer også til at tage del i et fast undervisningsprogram i introperioden.

Om dig Vi leder efter dig, der:

  • Er uddannet sygeplejerske – du er velkommen om du er nyuddannet eller erfaren.
  • Har lyst til at udvikle dig fagligt – kendskab til specialet er ikke nødvendigt, vi er mestre i at klæde dig fagligt på til opgaven.
  • Bidrager til fastholdelse af den høje sygeplejefaglige kvalitet, ved altid at være åben for nye tiltag, som kan skabe værdi for patienterne.
  • Vil være en del af et stort fællesskab, hvor man med sikkerhed ved, at man aldrig er alene, og altid kan få hjælp.
Når du nu har læst alt dette, og simpelthen ikke kan vente til der er ansøgningsfrist, så er du mere end velkommen til en kop kaffe og en rundvisning inden.
Du skal blot ringe eller skrive til vores oversygeplejerske Sandra Mandrup Johansen på telefon 21 35 29 23 eller mail: sandra.mandrup.johansen.01@regionh.dk
Hun vil med glæde skamrose vores afsnit endnu mere over en kop kaffe.

Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6022826

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet