Sundhedsservicesekretær til velfungerende sengeafsnit i Afdeling for Nyresygdomme

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores dygtige sekretær har efter 10 år i afdelingen besluttet at prøve noget nyt, og vi søger derfor hendes efterfølger.

Om afdelingen
I vores afdeling behandler vi voksne patienter med akut og kronisk nyresvigt. Afdelingen består af et sengeafsnit med 18 sengepladser, ambulatorium, peritoneal- og hæmodialyseafsnit samt afsnit for lindrende behandling. Vi er ca. 210 medarbejdere, og du vil blive en del af vores sekretærgruppe på 8 sekretærer. Du refererer til oversygeplejersken i dit område.

Om dig
Du trives i et travlt miljø, hvor det kræver, at du kan håndtere mange beskeder, telefoner og henvendelser. Du skal være serviceminded, smilende og imødekommende både i telefonen og ved personlige henvendelser, da du er afdelingens ansigt udadtil både internt og eksternt.

Stillingen fungerer i et tæt tværfagligt samarbejde med sygeplejersker, læger, portører, uddannelsessøgende, fysioterapeuter sekretærer, sosu assistenter, hospitalsmedhjælper og rengøringspersonale. Du vil være et vigtigt bindeled for os alle sammen, der har stor betydning for, at vores hverdag hænger godt sammen.

Vi tilbyder

  • En stilling på 35 - 37 timer/uge.
  • En stilling med kontakt til og samarbejde med mange mennesker.
  • En professionel arbejdsplads med fokus på at patienter, pårørende og medarbejdere føler sig godt behandlet.
  • Høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen.
  • Velfungerende, aktiv og positiv afdeling med gode kollegaer.
Opgaverne vil bl.a. være

  • Patientmodtagelse, herunder indlæggelse, udskrivelse, overflytninger i SP.
  • Telefonekspedition.
  • Bestilling og håndtering af kørsler med patienterne og blodprøver o.a. via Ascom og TAXI.
  • Skrivning af breve og mødereferater fra personalemøder.
  • Bestilling af mødelokaler og forplejning.
  • Bestilling, modtagelse og returnering af varer.
  • Ansvarlig for kontordepot og opfyldning af diverse patientinformationer mm. i afdelingen.
  • Oplære og supervisere plejepersonalet i diverse programmer herunder SP.
  • Ad hoc-opgaver delegeret fra oversygeplejersken tilpasset dine kompetencer, f.eks. mulighed for lønindberetning, FADL-bestilling og vagtdækning.


Vi forventer, at du

  • Har en uddannelse som sundhedsservicesekretær, eller anden relevant uddannelse.
  • Har kendskab til SP.
  • Sætter en ære i at levere den bedste service til vores patienter og gerne giver dem en hjælpende hånd, hvis der er behov.
  • Har gode samarbejdsevner, imødekommende, udadvendt, glad og humørfyldt.
  • Er serviceminded, fleksibel og har gode kommunikationsevner.
  • Er opsøgende i forhold til nye arbejdsopgaver.
Ansættelsesvilkår

Mødetiden vil være i tidsrummet kl. 07.30-15.00 alle hverdage.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.



​Ansøgningsprocedure

Send din ansøgning og CV via link i dette opslag. Ansøgningsfrist er senest 20. marts 2024, vi afholder ansættelsessamtaler mandag den 25. marts 2024.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte oversygeplejerske Mette Uysal tlf. nr. 2126 6253 eller lægesekretær Gitte Liliendal tlf. nr. 3868 2223

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010004

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet