Sundhedsadministrativ sekretær til Gravid- og Fødemodtagelsen på Herlev Hospital - Bliv en del af en spændende og dynamisk hverdag!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for administrative opgaver i et dynamisk miljø, og har du interesse i det obstetriske speciale? Så er du måske vores nye kollega i rollen som sundhedsadministrativ sekretær hos Gravid- og Fødemodtagelsen i Afdeling for Kvindesygdomme, Graviditet og Fødsler på Herlev Hospital!

Om stillingen

Som sundhedsadministrativ sekretær i Gravid- og Fødemodtagelsen er det dig, vores patienter møder som den første, når de ankommer til afsnittet. Du er ansigtet udadtil, og du trives med patientkontakt både personlig og telefonisk.

Du får en bred kontaktflade med mange faggrupper og afdelinger, hvor du har flere kasketter på i rollen som sundhedsadministrativ sekretær hos os. Dit falkeblik holder styr på opgaverne, og du har en skarp snude for, hvilken opgave du skal snuppe først.

I vores reception har vi daglig modtagelse af patienter og pårørende under hospitalets ambition: Godt behandlet. Her vil du bidrage med at skabe en tryg og effektiv oplevelse for de kommende forældre. Du vil i det daglige have et tæt samarbejde med den koordinerende jordemoder, så I sammen har overblik over, hvilke patienter der er på vej til afsnittet.

Dine opgaver

I rollen som sundhedsadministrativ sekretær bliver din hverdag spækket med en lang række spændende, patientrelaterede opgaver såsom:

  • indlæggelse og udskrivelse af patienter
  • bestilling af blodprøver
  • at sende epikriser
  • håndtering af fødselsanmeldelser
  • at kontakte kordegn og sundhedsplejerske
  • at arbejde med arbejdslister og registreringsopgaver
  • oprettelse af nyfødte i CPR-registreret
  • bestilling af tolk
  • bestilling af varer og håndværkere
  • at sørge for patientfoldere
  • varetagelse af forfaldende ad hoc-opgaver
Stillingen er gentænkt, hvorfor du kan være med til at præge og udvikle den. Derfor er det vigtigt, at du har mod på at gribe nye opgaver ved behov.

Om dig

Du er den rette kandidat til stillingen, hvis du:

  • … er uddannet lægesekretær, sundhedsadministrativ koordinator eller har anden sundhedsadministrativ erfaring
  • … er fortrolig med Sundhedsplatformen og har godt kendskab til registrering
  • … er positiv og imødekommende
  • … er fleksibel og mødestabil
  • … er ansvarsfuld og initiativrig
  • … kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • … som person har evnen til at samarbejde og skabe relationer på tværs af faggrupper
  • … har flair for patientkontakt samt er hjælpsom og serviceminded overfor både patienter, pårørende og kollegaer
Om os

Afdeling for Kvindesygdomme, Graviditet og Fødsler varetager graviditet, fødsel og barsel for ca. 5.000 patienter årligt.

I efteråret 2022 flyttede Gravid- og Fødemodtagelsen ind i helt nye og flotte omgivelser i det nyopførte Akuthus, som gav os mulighed for endnu større tværfaglighed mellem faggrupper.

Når du starter hos os, vil du hurtigt opdage, at alle er på fornavn med alle, og at alle såvel som læger, jordemødre og social- og sundhedsassistenter sparrer med hinanden og sætter stor pris på hinandens faglighed og kompetencer.

Vi er 22 sekretærer i afdelingen, og vi glæder os til at få dig med ombord. Du får søde og hjælpsomme kollegaer, som vil høre, hvad du har lavet i weekenden, og som er kendetegnet ved godt humør og en god omgangstone.

Sekretærerne sidder spredt i små teams, men er gode til at hjælpe på tværs. Vi arbejder også på kompetenceudvikling, så man på sigt kan varetage flere funktioner, og dermed skabe variation i arbejdsopgaver og -funktioner. Ydermere er vi i gang med at introducere Min karrierevej til understøttelse af faglig vækst og personlig udvikling. Herunder kan vi også tilbyde dig formel efteruddannelse.

Du vil selvfølgelig også få grundig oplæring i arbejdsopgaverne ud fra kompetenceniveau og vil blive tilknyttet en mentor, som vil hjælpe dig godt ind i afdelingen.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer i dagtiden og er til besættelse pr. 1. oktober eller efter aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende HK-overenskomst.

Ansøgningsprocedure

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Ledende lægesekretær Anastasija Bagge på tlf. 23 80 99 54 eller mail: anastasija.izabella.cenobia.bagge@regionh.dk

Ansøgningsfristen er den 12. august 2024, kl. 12.00.

Vi afholder samtaler mandag i uge 34.

Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser via linket her på siden.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning, og vi glæder os til at møde dig.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6087641

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet