BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Opgaverne er indenfor kommunens sagsbehandling af:
- barslende i kommunen, inklusive refusion fra Københavns barselsfond
- ferie og fravær under barslen
Vi er en organisation, der er udviklingsorienteret, har fokus på kvalitet og service samt høje ambitioner om at automatisere administrative opgaver.
Vi søger dig, der er i gang med en videregående uddannelse, fx diplom, professionsbachelor eller anden akademisk uddannelse. Ønsker til vores kommende studentermedhjælper:
- Du har lyst til og interesse for at lære mere.
- Du forstår vigtigheden af kvalitet og at levere til tiden.
- Du har et godt humør, overblik og er analytisk.
- Du er god til at sætte dig ind i nye systemer og processer.
Du bliver en del af et team og et kontor med fagligt dygtige, kompetente og engagerede kollegaer. Vi lægger vægt på sparring, samarbejde og et stærkt fagligt fællesskab, da det giver den bedste service og rådgivning til medarbejdere og ledere i kommunen.
Vores omgangstone er åben og uformel. Vi er ambitiøse og har vedvarende fokus på at udvikle vores opgaveløsning, både i forhold til kvalitet og automatisering. Vi sidder i storrum og vi har flekstid. Vi har kantineordning, massageordning, frugtordning og andre personalegoder. Vi holder til på Borups Allé lige ved Fuglebakken Station. I vores kontor er vi 55 medarbejdere fordelt på tre teams. Vi servicerer ansatte og ledere i Københavns kommune, samt er specialister indenfor løn, tjenestemænd, barsel, dagpenge og refusioner samt ferie og fravær.
Løn- og ansættelsesvilkår
Du ansættes efter gældende aftale om studerendes løn- og ansættelsesvilkår ved kontorarbejde. Det er en forudsætning, at du er studieaktiv. Den forventelige arbejdstid er 10-15 timer om ugen. Arbejdstiden er i dagtimerne og kan tilrettelægges fleksibelt, så det passer i forhold til dit studie og eksamer.
Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Eva Baumann på 2045 7831.
Søg via linket senest onsdag den 7. juni 2023
Koncernservice er en professionel serviceorganisation
I Koncernservice har vi et stærkt fagligt miljø med kompetente og specialiserede medarbejdere inden for finans, løn, HR og personalejura. Vi udvikler konstant vores kompetencer og faglighed for at kunne forenkle arbejdsgangene, når vi etablerer nye teknologiske løsninger på tværs af kommunen. Og vi insisterer på, at vores løsninger skaber en reel effekt hos vores brugere på den længere bane. Vi er ca. 600 medarbejdere, der løbende er i dialog med kommunens syv forvaltninger og ca. 45.000 medarbejdere. Vi er med andre ord administrativt samlingspunkt, der skal sikre en effektiv og intuitiv digital administration for hele Københavns Kommune. Mød os på www.koncernservice.kk.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192103&DepartmentId=22418&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5837382