BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du omhyggelig med tallene og kan du hjælpe med bogførings- og regnskabsopgaver?
Som vores nye studentermedhjælper på KEA, bliver du en del af økonomi- og regnskabsafdelingen, hvor du vil arbejde med forskellige bogførings-, regnskabs- og økonomiopgaver.
Du bliver en del af et team på syv gode kollegaer, der består af tre regnskabsmedarbejdere, tre controllere samt en økonomichef.
I samarbejde med afdelingen vil du hjælpe med løbende bogførings- og regnskabsopgaver for KEA. I samarbejde med kollegaer i vores afdeling for ”Studieliv” hjælper vi desuden med at varetage regnskabet og momsindberetninger for to selvstændige studenterforeninger der omfatter De studerendes fredagsbarer samt De Studerendes Råd. Foreningerne er selvstændige med eget CVR-nummer og selvstændigt bogholderi og betalinger. Du vil få hovedansvaret for at varetage regnskabet for disse foreninger.
Afhængig af dine kompetencer og interesser, kan du løbende blive involveret i andre opgaver i økonomiafdelingen herunder forskellige analyse- og rapporteringsopgaver.
Du får et meningsfuldt studiejob på en spændende og visionær uddannelsesinstitution, hvor der er plads til, at du kan bringe dine kompetencer i spil og samtidig udvikle dig. Du vil opleve et arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og plads til både grin og hyggesnak.
Vi holder til i gode kontorlokaler på Prinsesse Charlottes Gade 38 på Nørrebro, hvor du også vil få din arbejdsplads – dog med mulighed for, at nogle opgaver skal løses på vores andre lokationer.
Arbejdstiden er 10 timer om ugen. Vi aftaler nærmere om arbejdstiden og kan tilpasse den efter dit undervisningsskema.
Vi håber, at du kan starte i stillingen hurtigst muligt og gerne senest ultimo august. Ansættelse og løn efter gældende overenskomst for studentermedhjælpere.
Om dig
Vi forventer, at du er i gang med en relevant uddannelse og ved hvad debet/kredit er eller som minimum har et kendskab til begreberne. Allerhelst har du et indblik i bogføringsopgaver. Vi er opmærksomme på, at ikke alle på forhånd har erfaring med disse opgaver, hvorfor vi selvfølgelig prioriterer den nødvendige oplæring og evt. kurser for at opnå de grundlæggende færdigheder.
Du arbejder hjemmevant i Office-pakken, særligt i Excel. Hvis du har erfaring med Navision, er det en fordel, men ikke et krav.
Ud over dine faglige kvalifikationer, er dine personlige kompetencer vigtige for, at du er det helt rigtige match til stillingen. Du kan sandsynligvis genkende, at du:
- Er grundig, har sans for detaljen og sætter en stolthed i at nå dine deadlines
- Trives med at arbejde selvstændigt, men løse de opgaver, der er behov for i teamet
- Arbejder systematisk og struktureret
- Er komfortabel med rutinepræget arbejde
Ikke mindst har du en positiv indstilling til arbejdet, og kan lide at være en del af et team, hvor vi sparrer med og hjælper hinanden. Du sætter pris på det gode samarbejde og bidrager gerne til det gode arbejdsmiljø.
Er du klar til en ny udfordring på KEA?
Klik på Ansøg-knappen og send din ansøgning, CV og relevante studiepapirer.
Ansøgningsfristen er den 21. juni 2023.
Vi forventer, at samtalerne afholdes løbende, og vi opfordrer dig derfor til at sende din ansøgning hurtigst muligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte William Ghiorzi Elias, chef for Økonomi & Optag på tlf. 4024 5243.
På KEA får du en arbejdsplads med kollegaer, som tilsammen byder på et bredt udvalg af baggrunde, faglige kvalifikationer og personlige kompetencer. Vi opfordrer alle kvalificerede, uanset køn, alder og etnisk baggrund, til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Københavns Erhvervsakademi, Prinsesse Charlottes Gade 38, 2200 København N
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://KEA.career.emply.com/ad/studentermedhjaelper-til-okonomi-og-regnskabsafdelingen/t0lc39/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848250