Studentermedhjælper til forskningsenheden i Afdeling for Urinvejssygdomme, Herlev og Gentofte Hospital

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at have hænderne i en række forskellige administrative opgaver indenfor forskning? Så har vi måske en stilling til dig som studentermedhjælper i vores forskningsenhed, som er centrum for forskningen på Nordeuropas største afdeling for urinvejssygdomme.

Om os

Vi er en dynamisk og internationalt orienteret forskningsenhed, som udfører forskning i urinvejssygdomme samt undervisning og uddannelse af akademiske medarbejdere. Vi har en stab bestående af to professorer, projektsygeplejersker, bioanalytiker, forskningsaktive læger, ph.d.-studerende, medicinstuderende og en akademisk medarbejder.

Om dine arbejdsopgaver

Som studentermedhjælper i forskningsenheden vil du indgå i enhedens administrative funktion og du skal hjælpe med at varetage de mange praktiske og administrative opgaver i den daglige drift af enheden.

Dine primære arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • Registrering af artikler, afhandlinger og anden forskningsproduktion i regionens forskningsportal
  • Bistå med synliggørelse af enhedens forskningsaktiviteter på hospitalets intranet, enhedens hjemmeside samt afdelingens nyhedsbreve og SoMe profiler
  • Koordineringsopgaver omkring uddannelsesaktiviteter for medicinstuderende og anden kursus- og uddannelsesaktivitet
  • Praktiske opgaver i forbindelse med forberedelse og afvikling af mødeaktivitet i enheden
  • Praktisk støtte til enhedens professorer og forskningsaktive medarbejdere i enheden
Du refererer til forskningsenhedens ledelse.

Hvem er du?

Du er i gang med en universitetsuddannelse, gerne på kandidatdelen. Du må gerne have erfaring fra lignende studiejob, men det er ikke en nødvendighed.

Efter introduktion til dine arbejdsopgaver forventer vi, at du selv er i stand til at løse dem. Derfor sætter vi pris på selvstændighed og gå-på-mod. Vi forventer, at du tager ansvar for dine opgaver, arbejder løsningsorienteret og kan arbejde sammen med mange forskellige typer mennesker i ind-og udland.

Det er en forudsætning, at du kan kommunikere flydende på engelsk – såvel mundtligt som skriftligt.

Arbejdstid og ansættelsesvilkår

Arbejdstiden er 10-15 timer om ugen og timerne planlægges så de passer med dit studie. Arbejdsstedet er Herlev Hospital.

Stillingen er til besættelse snarest.

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til overenskomst for faggruppen kontorassistenter indgået mellem HK og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.

Ansøgningsprocedure

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Mette Schmidt på tlf. 3868 1100 eller mail: mette.ladefoged.kopp.schmidt@regionh.dk

Ansøgningsfristen er mandag d. 22. januar 2024.

Vi forventer at afholde samtaler mandag d. 29. januar 2024.



Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser online via linket her på siden.

Du kan læse mere om forskningsenheden og afdelingen på: www.herlevhospital.dk





INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herlev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5966863

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet