BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Drømmer du om at blive den bedste inden for kundeservice og udvide både dine faglige og personlige horisonter? Så er Imercos kundeserviceafdeling det helt rigtige sted for dig!
Imerco søger passionerede kundeservicemedarbejdere, der trives i et energifyldt og dynamisk arbejdsmiljø. Hos dem er der plads til både sjov og kreativ udfoldelse, hvor de opfordrer til idéudveksling og giver dig muligheden for at omsætte dine tanker til virkelighed. Som medarbejder hos Imerco bliver du en vigtig del af en spændende detailkoncern og en stærk fællesskabskultur, hvor de arbejder sammen for at skabe den ultimative oplevelse for deres kunder.
Om arbejdspladsen:
På Imercos hovedkontor vil du opleve en arbejdsplads, der prioriterer fællesskab og samarbejde højt. De støtter hinanden på tværs af afdelinger og arbejder tæt sammen med deres butikspersonale for at give de bedste arbejdsbetingelser. Hverdagen er dynamisk, og du kan se frem til varierende udfordringer - ikke to dage er helt ens.
Dine arbejdsopgaver:
I kundeserviceafdelingen håndterer de både telefoniske og skriftlige henvendelser fra B2C-kunder. Der vil være en lige opdeling mellem telefon- og skriftlige henvendelser, og du vil typisk skifte mellem telefonopkald og besvarelse af e-mails i løbet af din arbejdsdag. Dette planlægges ved morgenmødet, der afholdes dagligt.
• Kunden ønsker at få rettet i sin ordre
• Kunden har spørgsmål til om ordren er på vej
• Spørgsmål om lageret har varen i en anden farve/størrelse mv.
• Spørgsmål vedrørende medlemsklubben
Dette søger vi:
Du er empatisk af natur og værdsætter tæt kontakt med kunder. Desuden har du en nysgerrig og systematisk tilgang til dine arbejdsopgaver og trives i et miljø præget af stærkt sammenhold.
• Du trives i en dynamisk virksomhed med tempofyldte dage
• Du er professionel og servicemindet i din dialog med kunder
• Du er ansvarsbevidst og en holdspiller
• Du taler og skriver dansk flydende
Praktiske detaljer
Vi søger lige nu fuldtidsmedarbejdere, der har mulighed for at arbejde i hverdagene i tidsrummet kl. 08.00-19.00 og enkelte weekender i tidsrummet kl. 08.00-14.00.
Lønnen er 145 kr. pr. time + 7% i fritvalgskonto.
Du vil blive ansat på en kontrakt gennem StudentConsulting, men vil arbejde ude hos Imerco på deres hovedkontor. Opstart vil være hurtigst muligt og strække sig til og med december, med mulighed for forlængelse. Vi søger også dig, som kan starte engang i oktober.
Hvis dette lyder som noget for dig, tøv ikke med at sende din ansøgning i dag! Som en del af rekrutteringsprocessen indsamler vi referencer. Har du spørgsmål kan du kontakte rekrutteringskonsulent Monika Thomsen på monika.thomsen@studentconsulting.com
Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
StudentConsulting, Frederiksborggade, 1360 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: http://www.studentconsulting.com/dk/jobs/herlev/bliv-kundeservicemedarbejder-hos-imerco/72340
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5899904