Afdeling for Nyresygdomme er i rivende udvikling med forskning. Derfor søger vi en forskningssekretær. Stillingen er normeret til 20 timer ugentligt og ønskes besat snarest.
Der er mulighed for at supplere arbejdstiden med yderligere 8-12 timer i vores sekretariat i afdelingens ambulatorium.
Afdeling for nyresygdomme kort fortalt
Vi er en højt specialiseret selvvisiterende afdeling med ca. 210 medarbejdere, heraf 25 læger. Afdelingen er opdelt i 7 nefrologiske områder (3 hæmodialyseområder heraf et på Hvidovre Hospital, 1 sengeafsnit, 1 dagafsnit, 1 forskningsafsnit, 1 ambulatorium med almen nefrologi og peritonealdialyse) og 1 område for lindrende behandling med selvstændig lægebemanding.
Forskningsenheden består af ca. 12 medarbejdere. Herunder læger, sygeplejersker, laborant og medicinstuderende.
Arbejdsopgaverne knyttet til stillingen som forskningssekretær er mangfoldige og består blandt andet af:
Sekretæropgaver som rejsebestilling, refusioner i TUR, udarbejdelse af breve og kommunikationsmateriale.
Vedligeholdelse og opdatering af hjemmeside ift. afdelingens forskning.
Koordination af forskningsmøder og referat af møder.
Koordination og booking af forskningspatienter.
Bestillinger og indkøb til forskningsenheden.
Regnskab/økonomi, f.eks. afstemning af forskningskonti i SAP og oprettelse af fakturagrundlag.
Beretninger – herunder årlig indberetning af forskningsaktivitet til RegionH.
Publikationer i PURE– herunder vejlede og bistå i relation til forskningspublicering.
Forskningsprojekter/-studier – herunder koordinering i forhold til relevante fagområder og varetagelse af deciderede projektsekretæropgaver.
Arbejdsopgaverne knyttet til stillingen som sekretær i ambulatoriet er varierende og består blandt andet af:
Stå i receptionen og hjælpe patienter med at tjekke ind og booke nye tider.
Bestilling af blodprøver, transport og tolk.
Udarbejdelse af div. blanketter som LÆ-attester.
Dokumentation i SP bl. a. angående udredningsretten, forløbsregistrering og ydelseskoder.
Telefonfunktion hvor blandt andet patienter ringer.
Bestillinger og indkøb til ambulatoriet.
Vi ønsker at ansætte en sekretær, der har lyst og evner til at varetage ovenstående opgaver, og det er vigtigt for os, at du:
Trives i en afvekslende hverdag med store krav til kvalitet i arbejdet og fleksibilitet i forhold til opgaveløsning, som del af et tværfagligt team.
Kan tænke kreativt og håndtere at have mange opgaver på en gang - ofte med korte deadlines.
Har gode samarbejdsevner på alle niveauer både internt og eksternt.
Har gode kommunikative kompetencer.
Har IT-kompetencer på højt niveau og evner at håndtere mange forskellige systemer sideløbende.
Du vil blive en del af en engageret personalegruppe, som til stadighed arbejder med at tilbyde vore patienter og samarbejdspartnere et højt serviceniveau.
Det er vigtigt for os, at du har gode samarbejdsevner. Det forventes, at du har et positivt arbejdslivssyn og bidrager konstruktivt i forhold til såvel opgaveløsninger som samarbejde.
Ønsker du mere information om stillingen kan du kontakte professor Ditte Hansen på ditte.hansen.04@regionh.dk eller 3868 2056
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst for området.
Vi afholder ansættelsessamtaler torsdag den 11. December 2025
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/f88e18e8-5fb6-4770-9043-96196b42ca2a