BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du mod på en nøglerolle i regnskabsafdelingen hos en ambitiøs og international kommunikations- og marketingvirksomhed?
Så er det måske dig, vi søger. Accountor søger for en kunde i København en Finance Assistant til et dynamisk finance team med 8 kolleger.
Arbejdsopgaver:
- Sikre at hele A/P området er opdateret - i tæt samarbejde med Head of Accounting
- Oprette nye leverandører og sørge for at leverandørstamdata er ajourført og i overensstemmelse med koncernens politikker
- Modtage, kontrollere og registrere fakturaer fra leverandører og expense rapporter fra kolleger
- Sørge for korrekte momsindberetninger, ajourføring af anlægsregister samt løbende afstemning af koncerninterne mellemværender
- Deltage i månedsafslutningsproces og sørge for diverse balanceafstemninger m.m. som indgår i bureauets månedsluk-dokumentation.
Vi forventer, at du er vant til at arbejde selvstændigt med dine opgaver og trives med ansvar. Du kan prioritere dine arbejdsopgaver effektivt og kritisk, så de bliver fuldført til tiden. Du kan lide at kommunikere både internt i organisationen såvel med eksterne kunder og har et godt humør samt gode samarbejdsevner på alle niveauer.
Kvalifikationer:
- Vi bruger Maconomy som regnskabssystem, det kan du lære
- Økonomisk og regnskabsmæssig forståelse er nødvendig.
- Gode kommunikationsfærdigheder på dansk og engelsk.
Et selvstændigt og spændende job i en attraktiv virksomhed med et uformelt arbejdsmiljø blandt gode, dygtige og hjælpsomme kolleger.
Du bliver en del af en moderne regnskabsafdeling og et digitalt styret bogholderi med delvist automatiserede og papirløse dokumentationsprocesser.
Der er tale om et barselsvikariat som i første omgang løber fra d. 1. august 2024 til 31. juli 2025, men der kan forekomme mulighed for forlængelse eller fastansættelse.
Arbejdstiden er 37 timer om ugen.
Interesseret?
Hvis du er interesseret i stillingen som Finance Assistant og opfylder ovenstående kvalifikationer, bedes du sende din ansøgning og CV til dette link
Har du spørgsmål til stillingen og virksomheden er du velkommen til tage kontakt til Lene Jespersen på lene.jespersen@accountor.dk eller +45 92994326
Vi indkalder løbende til samtale og stillingen fjernes, så snart vi har modtaget nok ansøgninger, eller når den rette kandidat er fundet.
Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herlev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Accountor, Herlev Hovedgade 195, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6064315